گوگل ویژگی های جدیدی را برای Chatbot Bard خود اعلام کرد.  تاثیر بر سئو چیست؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

در چند سال گذشته، Google Bard خود را به عنوان یکی از مبتکرانه ترین و تاثیرگذارترین پلتفرم ها در صحنه فناوری تثبیت کرده است و اکنون قرار است حضور جهانی خود را گسترش دهد.

این توسعه، علاقه مندان به فناوری را در مورد آخرین به روز رسانی هایی که غول اینترنتی ارائه می دهد، هیجان زده و کنجکاو کرده است.

با انبوهی از منابع و ابزار، Google Bard خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی در زمینه هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی معرفی کرده است.

در این پست می خواهم به شما نشان دهم به روز رسانی های اخیر Google Bard و چگونه آنها آینده جستجوی آنلاین را شکل می دهند!

آخرین به روز رسانی های Google Bard چیست؟

  1. خلاصه سازی بهتر
  2. افزایش دید برای محتوای منبع
  3. گسترش جهانی
  4. تم تاریک
  5. درخواست و پاسخ با تصاویر
  6. ادغام با برنامه ها (Google Apps، Adobe و غیره)

به نظر من، گوگل از نظر قابلیت استفاده، مایکروسافت را شکست خواهد داد. یک مثال در اینجا، و برای من این بهترین به روز رسانی است، من می توانم تصاویر را در درخواست های خود ارسال کنم (GIF در بالا)، که هنوز با ChatGPT امکان پذیر نیست.

به غیر از آن، اجازه دهید سه پیشرفت را برجسته کنم که بر زندگی بازاریابان تأثیر می گذارد:

خلاصه سازی بهتر – جدیدترین به‌روزرسانی Bard برای تولید خلاصه‌های کوتاه‌تر بهینه‌سازی شده است. این برای کاربرانی که می‌خواهند یک مرور کلی سریع از موضوع داشته باشند مفید است و روال خود را ساده‌تر می‌کند.

افزایش دید برای محتوای منبع – یکی از نگرانی های تولیدکنندگان محتوا دقیقاً این واقعیت است که هوش مصنوعی فضا را از منبع می دزدد. این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا منبع اطلاعاتی را که در پاسخ استفاده می‌شوند، راحت‌تر شناسایی کرده و به سمت آن حرکت کنند.

گسترش جهانی – چت ربات گوگل حضور جهانی خود را گسترش می دهد، لیست انتظار خود را کاهش می دهد و زبان ها و کشورهای بیشتری را به سرویس خود اضافه می کند.

در نهایت، در اعلامیه رسمی گوگلسیسی هسیائو، معاون و مدیر کل دستیار گوگل و بارد، اظهار می دارد که هنوز اخباری برای Google Bard وجود دارد:

اتصال ابزارها و سرویس‌های شگفت‌انگیز Google در سرتاسر وب برای کمک به شما از طریق همکاری روان با قوی‌ترین مدل‌های زبان بزرگ ما (LLM) هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید بسازید و بسازید.

آینده سئو چگونه خواهد بود؟

من این سوال را از ChatGPT پرسیدم و چیزی متفاوت از آنچه قبلاً در اینجا تجربه می کنیم یا در مورد آن صحبت می کنیم به من نداد. محتوای راک. من می خواهم از جستجوی صوتی، جستجوی معنایی و تجربه کاربری فراتر بروم.

سوال عنوان در اینجا به طور خاص مربوط به ابزارهای هوش مصنوعی است که در حال ظهور هستند. و تنها حقیقتی که می توانم بیاورم این است: ما متخصصان سئو آن را متوجه خواهیم شد.

من حتی دیروز با Vitor Peçanha، یکی از بنیانگذاران محتوا مارکتینگ در مورد آن صحبت می کردم که اینکه بازاریابی خود را به رفتار خرید مصرف کننده قالب می دهد، تازگی ندارد.

ببینید، اگر قبلاً کلمات کلیدی سیاه را در پس‌زمینه سیاه وبلاگ خود قرار می‌دادیم تا گوگل را شکست دهیم، امروز باید به سؤال فرد خود با لیست‌هایی پاسخ دهیم تا در SERP رتبه «People also Ask» را کسب کنیم.

من نمی‌دانم آینده سئو چیست، اما مطمئناً راه‌هایی برای جلب توجه شخصیت خریدار پیدا خواهیم کرد.

الگوریتم های جستجو برای تکامل تولید محتوا لازم است. اگر امروز متنی را به زبانی غیررسمی و پویا برای ارتباط با شما تولید می‌کنم، از تکامل فناوری که در گذشته ما را ترسانده بود، تشکر کنید.

برندها و متخصصان سئو باید به چه نکاتی توجه کنند؟

خوب، شما قبلاً درک کرده اید که گوگل و مایکروسافت در حال تسلط بر بازار هستند و در واقع دو برند پیشرو در جستجوی آنلاین هستند.

بنابراین، من به شما توصیه می کنم که با وبلاگ های گوگل، هر دو، همراه باشید در مورد هوش مصنوعی و یکی درباره سئو. علاوه بر نظارت دقیق رهبران و رویدادهای آن، مانند Google I/O 2023 که حداقل 100 تغییر را به همراه داشت.

در مورد مایکروسافت، من به متخصصان سئو توصیه می کنم که با ما همراه باشید وبلاگ بینگ.

و نمیتونستم از وبلاگ محتوا مارکتینگ یاد نکنم، بالاخره ما تیمی از متخصصین (مثل من) داریم که روزانه از سئو نفس میکشن و در مورد اخبار بازار نظر میدن. ناگفته نماند گزارش ها و تحقیقاتی که برای دامن زدن بیشتر به بحث ها آورده ایم.

امیدوارم این متن را کمی راحت‌تر از زمانی که روی آن کلیک کردید بگذارید و از به‌روزرسانی‌های Google Bard لذت برده باشید.

به هر حال، آیا می خواهید با بهترین شیوه های بازاریابی به روز بمانید؟ سپس برای The Beat ثبت نام کنید، خبرنامه تعاملی راک محتوا. در آنجا، تمام روندهای مهم در سناریوی دیجیتال مارکتینگ را خواهید یافت. من شما را آنجا می بینم!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *