با همه‌ی سر و صدایی که در مورد هوش مصنوعی مولد در جستجو وجود دارد، گوگل امروز برخی از توصیه‌های خود را درباره محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تکرار و شفاف‌سازی کرد.

به طور خلاصه، گوگل اهمیتی نمی دهد که چه کسی – یا چه چیزی – محتوای شما را می نویسد، تا زمانی که آن محتوا برای کمک به افراد و نه دستکاری نتایج جستجو نوشته شده باشد.

برداشت گوگل گوگل نوشت:

تمرکز ما بر کیفیت محتوا، به جای نحوه تولید محتوا، راهنمای مفیدی است که به ما کمک کرده سال‌ها نتایج قابل اعتماد و باکیفیت را به کاربران ارائه دهیم.»

– دنی سالیوان و کریس نلسون از تیم کیفیت جستجوی گوگل

گوگل در ادامه توضیح داد که می توانید از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای ایجاد محتوای مفید و مفید استفاده کنید:

اتوماسیون مدت‌هاست که برای تولید محتوای مفید مانند امتیازات ورزشی، پیش‌بینی آب‌وهوا و رونوشت‌ها استفاده می‌شود.

گوگل همچنین گفت که می توانید از هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن محتوای بهتر استفاده کنید:

هوش مصنوعی این توانایی را دارد که سطوح جدیدی از بیان و خلاقیت را تقویت کند و به عنوان یک ابزار حیاتی برای کمک به مردم برای ایجاد محتوای عالی برای وب عمل کند.

روی محتوای اول افراد تمرکز کنید. چیزی که باید روی آن تمرکز کنید این نیست که محتوا چگونه تولید می شود، بلکه این است که آیا محتوا برای کمک به افراد ایجاد شده است، نه در درجه اول برای رتبه بندی در موتورهای جستجو. گوگل قبلاً راهنمایی های خود را در مورد به روز رسانی محتوای مفید ارائه کرده است:

«سیستم محتوای مفید سال گذشته معرفی شد تا اطمینان حاصل شود که کسانی که جستجو می‌کنند، محتوایی را در درجه اول برای افراد ایجاد می‌کنند تا برای اهداف رتبه‌بندی جستجو. … همانطور که توضیح داده شد، به هر حال محتوا تولید می شود، کسانی که به دنبال موفقیت در جستجوی گوگل هستند باید به دنبال تولید محتوای اصلی، با کیفیت بالا و برای مردم باشند که کیفیت EEAT را نشان می دهد.

چه کسی، چگونه و چرا. گوگل بخش جدیدی را به آن اضافه کرد اسناد کمک اول مردم در مورد “ارزیابی محتوای شما از نظر “چه کسی، چگونه و چرا” به عنوان راهی برای ادامه مسیر با آنچه سیستم های ما به دنبال پاداش دادن هستند.” سپس گوگل توضیح داد که منظور آنها از چه کسی، چگونه و چرا چیست.

فقط برای روشن بودن، چه کسی، چگونه و چرا یک الزام نیست، بلکه راهنمایی است که توسط Google ارائه می شود، همانطور که EEAT است.

در اینجا نحوه بیان گوگل آمده است (به نقل از اصلاحات در صفحه زیر):

چه کسی (محتوا را ایجاد کرد). چیزی که به مردم کمک می کند تا به طور مستقیم EEAT محتوا را درک کنند زمانی است که مشخص شود چه کسی آن را ایجاد کرده است. همین است “سازمان بهداشت جهانی” در نظر گرفتن. هنگام ایجاد محتوا، در اینجا چند سوال مربوط به چه کسی وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • آیا برای بازدیدکنندگان شما مشخص است که محتوای شما را چه کسی نوشته است؟
  • آیا صفحات دارای یک خط فرعی هستند، جایی که می توان انتظار داشت؟
  • آیا خطوط فرعی منجر به اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده یا نویسندگان درگیر می شود و پیشینه ای در مورد آنها و زمینه هایی که درباره آنها می نویسند ارائه می دهد؟

اگر به وضوح مشخص می کنید که چه کسی محتوا را ایجاد کرده است، احتمالاً با مفاهیم EEAT و در مسیر موفقیت همسو هستید. ما قویاً توصیه می کنیم اطلاعات دقیق نویسندگی، مانند خطوط فرعی به محتوایی که خوانندگان انتظار آن را دارند، اضافه کنید.

چگونه (محتوا ایجاد شد). دانستن اینکه چگونه یک محتوا تولید شده است برای خوانندگان مفید است:چگونه در نظر بگیرید که در محتوای خود گنجانده شود.

به عنوان مثال، با بررسی محصول، زمانی که خوانندگان متوجه تعداد محصولات آزمایش شده، نتایج آزمایش و نحوه انجام آزمایش‌ها می‌شوند، می‌تواند اعتماد را در بین خوانندگان ایجاد کند، که همگی همراه با شواهدی از کار درگیر، مانند عکس‌ها هستند. این توصیه ای است که ما بیشتر در مورد آن در خود به اشتراک می گذاریم نظرات محصول با کیفیت بالا را بنویسید صفحه راهنما

بسیاری از انواع محتوا ممکن است دارای یک جزء “چگونه” باشد. این می تواند شامل محتوای خودکار، تولید شده با هوش مصنوعی و به کمک هوش مصنوعی باشد. به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد فرآیندهای درگیر می تواند به خوانندگان و بازدیدکنندگان کمک کند تا هر نقش منحصر به فرد و مفیدی را که ممکن است انجام داده باشد، درک کنند.

اگر از اتوماسیون برای تولید محتوا استفاده می شود، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • آیا استفاده از اتوماسیون، از جمله تولید هوش مصنوعی، برای بازدیدکنندگان از طریق افشاگری یا به روش های دیگر بدیهی است؟
  • آیا پیش زمینه ای در مورد نحوه استفاده از اتوماسیون یا نسل AI برای ایجاد محتوا ارائه می دهید؟
  • آیا توضیح می دهید که چرا اتوماسیون یا هوش مصنوعی برای تولید محتوا مفید دیده می شود؟

به طور کلی، افشای هوش مصنوعی یا اتوماسیون برای محتوایی مفید است که کسی ممکن است فکر کند “این چگونه ایجاد شد؟” زمانی که به طور منطقی انتظار می رود این موارد را اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر، پست وبلاگ و سؤالات متداول ما را ببینید: راهنمای جستجوی Google در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی.

چرا (محتوا ایجاد شد). “چرا” شاید مهمترین سوالی باشد که در مورد محتوای شما باید به آن پاسخ داد. چرا در وهله اول ایجاد می شود؟

“چرا” باید این باشد که شما در درجه اول برای کمک به مردم محتوا ایجاد می کنید، محتوایی که برای بازدیدکنندگان مفید است اگر مستقیماً به سایت شما بیایند. اگر این کار را انجام می دهید، به طور کلی با EEAT و آنچه که ما داریم همسو می شوید سیستم های رتبه بندی اصلی به دنبال پاداش

اگر «چرا» این است که شما اساساً برای جذب بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو محتوا تولید می‌کنید، با آنچه سیستم‌های ما به دنبال پاداش دادن هستند، همخوانی ندارد. اگر از اتوماسیون، از جمله تولید هوش مصنوعی، برای تولید محتوا با هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌کنید، نقض خط مشی های هرزنامه ما.

سوالات متداول گوگل همچنین این لیست جدید از سوالات متداول در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و جستجو را منتشر کرد:

  • آیا محتوای هوش مصنوعی بر خلاف دستورالعمل های جستجوی گوگل است؟ استفاده مناسب از هوش مصنوعی یا اتوماسیون برخلاف دستورالعمل های ما نیست. این بدان معناست که از آن برای تولید محتوا در درجه اول برای دستکاری رتبه بندی جستجو استفاده نمی شود در برابر سیاست های هرزنامه ما.
  • چرا جستجوی گوگل محتوای هوش مصنوعی را ممنوع نمی کند؟ اتوماسیون مدتهاست که در انتشارات برای ایجاد محتوای مفید استفاده می شود. هوش مصنوعی می تواند به روش های جدید و هیجان انگیز به تولید محتوای مفید کمک کند.
  • چگونه جستجوی گوگل مانع از تسخیر محتوای بی کیفیت هوش مصنوعی در نتایج جستجو می شود؟ محتوای بی کیفیت چالش جدیدی برای جستجوی Google نیست. ما سال‌هاست که با محتوای بی کیفیتی که هم توسط انسان‌ها و هم توسط اتوماسیون ایجاد می‌شود مقابله می‌کنیم. موجود داریم سیستم های برای تعیین مفید بودن محتوا. سیستم های دیگر برای بالا بردن کار می کنند گزارش خبری اصلی. سیستم های ما همچنان هستند به طور منظم بهبود یافته است.
  • Google چگونه به محتوای هوش مصنوعی که به طور بالقوه اطلاعات نادرست را منتشر می کند یا با اجماع در مورد موضوعات مهم در تضاد است، رسیدگی می کند؟ این مسائل هم در محتوای تولید شده توسط انسان و هم در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. به هر حال محتوا تولید می شود، سیستم های ما به اطلاعات با کیفیت بالا نگاه کنید از منابع معتبر، و نه اطلاعاتی که با اجماع ثابت شده در مورد موضوعات مهم در تضاد باشد. در مورد موضوعاتی که کیفیت اطلاعات بسیار مهم است – مانند اطلاعات بهداشتی، مدنی یا مالی – سیستم های ما تاکید بیشتری بر سیگنال های قابل اعتماد دارند.
  • چگونه جستجو می تواند تعیین کند که آیا هوش مصنوعی برای هرزنامه نتایج جستجو استفاده می شود؟ ما سیستم های مختلفی داریم، از جمله SpamBrain، که الگوها و سیگنال ها را تجزیه و تحلیل می کند تا به ما کمک کند محتوای هرزنامه را شناسایی کنیم، هر طور که تولید شود.
  • آیا محتوای هوش مصنوعی در جستجو رتبه بالایی خواهد داشت؟ استفاده از هوش مصنوعی هیچ دستاورد خاصی به محتوا نمی دهد. فقط محتواست اگر هست مفید، مفید، اصلی و جنبه های EEAT را برآورده می کند، ممکن است در جستجو خوب عمل کند. اگر اینطور نباشد، ممکن است نباشد.
  • آیا باید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنم؟ اگر هوش مصنوعی را راهی ضروری برای کمک به تولید محتوای مفید و اصیل می‌دانید، ممکن است مفید باشد. اگر هوش مصنوعی را راهی ارزان و آسان برای رتبه بندی موتورهای جستجو می بینید، خیر.
  • آیا باید خطوط نوشته نویسنده را به همه مطالبم اضافه کنم؟ زمانی که خوانندگان به طور منطقی انتظار آن را دارند، باید خطوط دقیق نویسنده را در نظر بگیرید، مانند هر محتوایی که ممکن است کسی فکر کند “چه کسی این را نوشته است؟” به عنوان یادآوری، ناشران که در Google News ظاهر می‌شوند باید از خطوط فرعی و اطلاعات نویسنده استفاده کنند. در مورد ما بیشتر بیاموزید خط‌مشی‌های Google News صفحه
  • آیا باید اطلاعات هوش مصنوعی یا اتوماسیون را به محتوای خود اضافه کنم؟ افشای هوش مصنوعی یا اتوماسیون برای محتوایی مفید است که کسی ممکن است فکر کند “این چگونه ایجاد شد؟” زمانی که به طور منطقی انتظار می رود این موارد را اضافه کنید.
  • آیا می توانم هوش مصنوعی را به عنوان نویسنده محتوا فهرست کنم؟ ارائه یک خط توسط نویسنده به هوش مصنوعی احتمالاً بهترین راه برای پیروی از توصیه ما نیست تا زمانی که هوش مصنوعی بخشی از فرآیند تولید محتوا است برای خوانندگان روشن شود.

آیا هوش مصنوعی می تواند محتوایی را بنویسد که تجربه داشته باشد؟ من این را از گوگل پرسیدم و دنی سالیوان گفت که همه قطعات محتوا نیازی به نشان دادن تجربه، تخصص، قدرت و اعتماد ندارند. در واقع، همیشه این امکان وجود ندارد که هر قطعه از محتوا به همه امتیازها برسد.

Google مجدداً تأکید کرد و تصریح کرد که اعتماد مهمترین بخش EEAT است، همانطور که در پوشش دستورالعمل‌های جدید ارزیابی‌کننده کیفیت برجسته شده است. گوگل آپدیت شد این قسمت از این صفحه برای اضافه کردن این بخش، در صورتی که آن را در سند PDF اصلاح شده از دست داده باشید.

گوگل اضافه کرد:

  • “از این جنبه ها، اعتماد مهم ترین است. بقیه به اعتماد کمک می کنند، اما محتوا لزوماً نباید همه آنها را نشان دهد. به عنوان مثال، برخی از محتوا ممکن است بر اساس تجربه ای که نشان می دهد مفید باشد، در حالی که محتوای دیگر ممکن است به دلیل مهارتی که به اشتراک می گذارد مفید باشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر هدف شما از استفاده از هوش مصنوعی یافتن راه‌های خلاقانه برای افزودن زمینه و اطلاعات بیشتر برای کمک به خوانندگان است، عالی است. اگر از هوش مصنوعی برای یافتن راه هایی برای ایندکس شدن محتوای بیشتر توسط گوگل استفاده می کنید، این عالی نیست.

گوگل چگونه تفاوت را متوجه خواهد شد؟ خوب، آنها آن را با مزارع محتوا، همانطور که در اینجا توضیح دادم، کشف کردند.

همانطور که گوگل برای مدت طولانی تری گفته است که اکثر سئوکاران خود را سئوکار می نامند، برای مردم محتوا بنویسید و پاداش خواهید گرفت. در حال حاضر، چگونه آن محتوا نوشته شده است واقعا مهم نیست.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *