Google اکنون به‌روزرسانی هسته گسترده مارس 2023 را ارائه می‌کند، این اولین به‌روزرسانی هسته گسترده در سال 2023 است، پس از به‌روزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022. از آخرین باری که به‌روزرسانی هسته گسترده‌ای از جستجوی Google داشتیم، کمی بیش از 6 ماه می‌گذرد.

اعلامیه. گوگل اعلام کرد این در توییتر و به روز شد صفحه به‌روزرسانی‌های جستجوی آن می‌گوید: «امروز ما به‌روزرسانی اصلی مارس 2023 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم. گوگل اضافه کرد: “تکمیل این عرضه ممکن است تا 2 هفته طول بکشد.”

به روز رسانی های اصلی قبلی آخرین به‌روزرسانی هسته‌ای قبلی، به‌روزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022 بود که تأثیرگذاری کمتری نسبت به به‌روزرسانی‌های اصلی قبلی داشت و در 26 سپتامبر به پایان رسید. به‌روزرسانی هسته گسترده مه 2022 یک به‌روزرسانی مهم و سریع بود. همچنین قبلاً به‌روزرسانی‌های اصلی از جمله به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2021 و قبل از آن به‌روزرسانی هسته‌ای ژوئیه 2021 بود، قبل از آن به‌روزرسانی هسته‌ای ژوئن 2021 بود و آن به‌روزرسانی کند بود اما بزرگ بود.

قبل از آن، ما به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را داشتیم، که بسیار بزرگ بود، بزرگ‌تر از به‌روزرسانی اصلی می 2020، و آن به‌روزرسانی نیز بزرگ و گسترده بود و چند هفته طول کشید تا به طور کامل عرضه شود. قبل از اینکه به‌روزرسانی اصلی ژانویه 2020 باشد، ما در اینجا تحلیلی درباره آن به‌روزرسانی داشتیم.

مورد قبل از آن به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2019 بود. این به‌روزرسانی برای بسیاری از سئوکاران و وب‌مسترها ضعیف‌تر به نظر می‌رسد، زیرا بسیاری می‌گویند که تأثیر زیادی به‌روزرسانی‌های اصلی قبلی نداشته است. در اینجا می‌توانید درباره به‌روزرسانی‌های قبلی گوگل بیشتر بخوانید.

به روز رسانی نظرات محصول به عنوان یادآوری، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023 به‌تازگی عرضه شد، در 21 فوریه شروع شد و به مدت 14 روز اجرا شد و در 7 مارس به پایان رسید. این به‌روزرسانی به‌عنوان یک به‌روزرسانی مهم است.

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل توصیه هایی در مورد اینکه اگر تحت تاثیر منفی یک به روز رسانی اصلی در گذشته قرار گرفتید، چه مواردی را در نظر بگیرید. اقدامات خاصی برای بازیابی وجود ندارد، و در واقع، تأثیر منفی رتبه‌بندی ممکن است نشان‌دهنده مشکلی در صفحات شما نباشد.

با این حال، گوگل لیستی از سوالات را ارائه کرده است که اگر سایت شما توسط یک به روز رسانی اصلی ضربه خورده است، باید در نظر بگیرید. گوگل گفته است که می‌توانید کمی بهبودی بین به‌روزرسانی‌های اصلی مشاهده کنید، اما بزرگترین تغییری که می‌بینید بعد از یک به‌روزرسانی اصلی دیگر است.

چرا ما اهمیت می دهیم. هر زمان که گوگل الگوریتم های رتبه بندی جستجوی خود را به روز می کند، به این معنی است که سایت شما می تواند در نتایج جستجو بهتر یا بدتر عمل کند. دانستن زمانی که Google این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد، به ما چیزی را می‌دهد تا به آن اشاره کنیم تا بفهمیم آیا چیزی است که شما در وب‌سایت خود تغییر داده‌اید یا چیزی است که Google با الگوریتم رتبه‌بندی خود تغییر داده است. امروز، ما می دانیم که گوگل به روز رسانی رتبه بندی اصلی را منتشر خواهد کرد، بنابراین در طی دو هفته آینده مراقب تجزیه و تحلیل و رتبه بندی خود باشید.





محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *