جاستین دوینو / How-To Geek

Plex خود را به عنوان یک برنامه پخش جریانی برای همه معرفی می کند، و فهمیدن دلیل آن آسان است. برخلاف سرویس‌هایی مانند نتفلیکس، Plex کاملاً رایگان است، با اشتراکی که برای باز کردن محتوای بیشتر طراحی نشده است، بلکه ویژگی‌های واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون، ارزان‌تر از هر زمان دیگری وارد شدن به اکشن شده است.

شما در حال حاضر این گزینه را دارید که فقط با 5 دلار در ماه، در Plex Pass، اشتراک پولی این سرویس، مشترک شوید. این در حال حاضر یک ارزش عالی است، اما اگر قصد دارید از این مجوز برای درازمدت استفاده کنید، Plex یک “گذرنامه مادام العمر” را ارائه می دهد که فقط یک پرداخت برای کل چیز است و برای همیشه برای شما باز می شود. این مجوز مادام العمر معمولاً 120 دلار است – سرمایه گذاری شدیدی که معادل 2 سال اشتراک ماهانه معمولی یا 3 سال ارزش سالانه است که هزینه آن 39 دلار است.

پاس مادام العمر Plex

می‌توانید با یک Plex Pass مادام‌العمر، تمام بهترین ویژگی‌های Plex را بدون اشتراک مکرر باز کنید. کد POWERGEEK را هنگام پرداخت وارد کنید تا قیمت تخفیف خورده را دریافت کنید. فروش پس از 26 می به پایان می رسد.

در حال حاضر، با این حال، شما می توانید آن را تنها با 95.99 دلار، اساسا کاهش 20 درصدی، دریافت کنید. Plex این تبلیغ را برای روز Geek Pride اجرا می کند و از هم اکنون تا 26 مه اجرا می شود. در صورتی که با آن آشنا نیستید، Plex Pass به شما امکان دسترسی به بسیاری از امتیازات مختلف را می دهد، مانند امکان رد شدن از معرفی ها، رد کردن اعتبارات ، نگاشت تون HDR به SDR، ضبط DVR، و پشتیبانی از پخش با سرعت سخت افزاری، از جمله موارد دیگر.

اگر قصد دارید از Plex برای مدت طولانی استفاده کنید، ممکن است این پیشنهاد ارزش پرش را داشته باشد. مطمئناً، هنوز هم قیمت گزافی است، اما همچنین به این معنی است که شما دسترسی دائمی به تمام مزایای اضافی را که Plex Pass ارائه می‌دهد، بدون پرداخت یک سکه دیگر حفظ خواهید کرد.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *