با ظهور راهحلهای تبلیغاتی جدید با ردیابی دادههای عمیق، شکاف بین بازاریابی برند و عملکرد کمتر شده است. برای مثال، تلویزیون متصل، آگاهی از برند را با تأثیرگذاری بالا ایجاد میکند و میتواند به عنوان یک ابزار عملکردی استفاده شود و بینندگان را به سمت پایین سوق دهد. حتی متخصصان سئو ممکن است از یافتن رابطه همزیستی بین استراتژی فعلی و CTV متعجب شوند.
ثبت نام امروز برای “چگونه CTV عملکرد نام تجاری را برای کارشناسان جستجو افزایش می دهد” ارائه شده توسط MNTN.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو