اگر برای کسب و کار خود جوایز یا افتخارات دریافت کرده اید، اشتباه نمی کنید که می خواهید آنها را به رخ بکشید.
دستاوردهای شما نشان می دهد که شما چند کار را به درستی انجام می دهید، پس چرا آنها را در وب سایت خود نمایش نمی دهید؟
نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل کنید که بیش از حد شرکتی متمرکز یا مغرور به نظر نمی رسید – بالاخره، گناه اصلی محتوا استفاده بیش از حد از زبان «من» یا «ما» و فراموش کردن صحبت کردن با مخاطبان با زبان «شما» است.
برای ایجاد تعادل مناسب، باید یک صفحه جوایز بنویسید که حواسپرتی یا آزاردهنده نباشد، بلکه به برند شما اعتبار میبخشد و اعتماد ایجاد میکند.
شما می خواهید مشتریان بگویند: “وای، این شرکت واقعاً موفق است!” نه، “آخ، این شرکت با خودش وسواس دارد.”
بیایید در مورد نحوه ایجاد یک صفحه جوایز صحبت کنیم، از جمله اینکه چگونه داشتن یک صفحه باعث ایجاد اعتماد در مشتریان می شود.
چرا یک صفحه جوایز در وب سایت خود ایجاد کنید؟
صفحات جوایز می توانند به تثبیت قدرت شما کمک کنند و سئوی شما را کمی تقویت کنند.
چگونه؟
جوایز نشان می دهد که شما در صنعت خود نیرویی هستید و کارهای استثنایی انجام می دهید. افراد دیگر توجه کردند و شما را به خاطر کاری که انجام میدهید شناختند، و اکنون شواهد فیزیکی از مهارت شرکتتان به شما ارائه کردهاند.
بنابراین، این جوایز سیگنالهای اعتمادی به مشتریان بالقوه هستند و به موتورهای جستجو (EAT، هر کسی؟).
به عنوان مثال، جوایز زمین موتور جستجو سالانه به بازاریابان، تیمها و آژانسهایی اهدا میشود که در ابتکارات یا کمپینهای بازاریابی جستجوی ارگانیک یا پولی برتری دارند.
نحوه ایجاد یک صفحه جوایز که دستاوردهای شما را نشان دهد – بدون خاموش کردن افراد (+ 7 مثال)
آیا نمی دانید چگونه یک صفحه جوایز موثر ایجاد کنید؟ در اینجا شش نکته با هفت مثال از مشاغل واقعی آورده شده است که آن را به خوبی انجام داده اند.
1. ایجاد یک صفحه جوایز جداگانه را در نظر بگیرید
اگر در طول این سال ها جوایز زیادی کسب کرده اید (خوشحال!)، در نظر داشته باشید که آنها را در یک صفحه جوایز جداگانه نمایش دهید.
به عنوان مثال، دانشگاه داندی در اسکاتلند یک صفحه اختصاص داده شده به جوایز خود دارد، با صفحات اضافی که زمینه هر جایزه را توضیح می دهد.
صفحه جوایز تحت اطلاعات «درباره» پیوند داده شده است، که این نیز یک عمل خوب است.
به این ترتیب، افرادی که میخواهند جوایز شما را ببینند، مکان واضحی برای کلیک کردن دارند، در حالی که افرادی که اهمیتی نمیدهند، غرق لیست طولانی برای پیمایش نمیشوند.
2. همه جوایز مهم خود را، از جدیدترین تا کمترین، درج کنید
اگر سالها جوایزی را دریافت کردهاید، چیزهای زیادی در مورد شرکت شما و میراث آن میگوید. اگر سابقه جایزه شما به پنج، 10، 15 یا حتی 20 سال قبل برمی گردد، از نمایش الگوی برتری خود خجالت نکشید.
با این اوصاف، ارتباط هر جایزه با مخاطبان خود را نیز در نظر بگیرید و اینکه آیا به آنها اهمیت می دهند یا خیر. به عنوان مثال، اگر شرکت شما پنج سال پیش جایزه ای برای مشارکت برد، احتمالاً می توانید آن را کنار بگذارید.
از سوی دیگر، ممکن است شما پنج تا 10 سال پیش در یک مسابقه صنعتی برنده “برند سال” شوید – که به مشتریان، شهرت و قدرت شما مربوط است. بنابراین، شما باید آن را در صفحه جوایز خود نمایش دهید.
یک مثال خوب از این در عمل، صفحه جوایز Liberty Mutual است – آنها فهرست بلندبالایی از جوایز دارند که به سال 2016 باز می گردد.
3. شامل نشان ها یا نمادهای جایزه
اکثر جوایز با نشان ها یا نمادهای کوچک برای نمایش در وب سایت شما ارائه می شوند. در بیشتر موارد، انجام این کار ایده خوبی است.
چرا؟
زیرا بسیاری از این نشانها مملو از شناسایی خاص خود هستند، به خصوص در میان آنهایی که در صنعت شما هستند. نمایش یک نشان قابل تشخیص (و شاید مورد علاقه) یک راه واقعاً آسان برای افرادی است که اهمیت دارند آن را ببینند و در یک ثانیه آن را ثبت کنند.
یک نکته بزرگ – اگر نشان های جوایز زیادی دارید، مطمئن شوید که تمیز و منظم به نظر می رسند. در غیر این صورت، صفحه شما ممکن است نامرتب و غیرحرفه ای به نظر برسد، که دقیقا برعکس چیزی است که شما می خواهید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که آنها را در قسمت کوچکتر نگه دارید و آنها را در یک لیست یا شبکه منظم سازماندهی کنید.
در صفحه اصلی Goodnow Farms Chocolate، آنها فهرستی مرتب از نشان ها را به عنوان بخشی از چرخ فلک عکس درج می کنند.
4. شرایط هر جایزه را به طور خلاصه شرح دهید
در بسیاری از موارد، فهرست کردن جوایز خود کافی نیست. اگر مشتریان ندانند که این جایزه به چه معناست، چرا باید اهمیت دهند؟
برای این منظور، شرح مختصری از هر جایزه ای را که برنده شده اید، شامل نحوه انتخاب خود بنویسید – به خصوص اگر مشتریان به شما رای دادند (یک سیگنال اعتماد غول پیکر). Progressive این کار را در صفحه جوایز خود به خوبی انجام می دهد:
هنوز فهرست بلندبالایی از افتخارات ندارید؟ به جای ایجاد یک صفحه جوایز جداگانه، مدالهای جوایز خود را به یک بخش اختصاصی در صفحه درباره خود اضافه کنید.
به هر حال، اگر بیش از سه جایزه داشته باشید، این نیز کار می کند، و یک استراتژی هوشمندانه برای جلب توجه به آنها بدون اختصاص یک صفحه کامل به آنها است.
در همین راستا، Thrive بخشی را به جوایز خود در صفحه درباره خود درج کرده است. آنها از یک پاراگراف ساده برای دادن زمینه به همراه یک ردیف سازمانیافته از نشانهای کوچک استفاده میکنند و این کار را به خوبی انجام میدهد.
اگر یک یا دو جایزه به نام خود دارید، باید مدالها را به نوار کناری یا پاورقی خود اضافه کنید. اینها مکان های محجوب هستند که از ثابت ماندن در سراسر سایت شما سود می برند، بنابراین جوایز شما در هر صفحه نمایش داده می شود.
به یاد داشته باشید، اگر درآمد بیشتری کسب کنید، همیشه می توانید بعداً یک صفحه جوایز ایجاد کنید.
6. بیش از 25 جایزه؟ فهرست جوایز ایجاد کنید
فرض کنید کسب و کار شما به طور مداوم جوایز را دریافت می کند. این باورنکردنی است، و شما حق دارید کمی متواضع شوید.
یک راه هوشمندانه و زیرکانه برای نمایش این جوایز، ایجاد یک لیست است. هرچه جوایز بیشتری داشته باشید، به خصوص در نگاه اول تاثیرگذارتر به نظر می رسد.
Magpie Studios، یک آژانس طراحی بریتانیایی، این کار را به خوبی انجام می دهد. فهرست جوایز آنها فوقالعاده طولانی است و به سال 2011 باز میگردد. در مجموع، این تصور ماندگاری ایجاد میکند که این شرکتی است که باید با آن حساب کرد.
شرکت دیگری که این کار را به خوبی انجام می دهد، شرکت حقوقی Hueston Hennigan است:
به یاد داشته باشید: صفحات جوایز درباره اقتدار و ایجاد اعتماد هستند
هرگز بدون قصد یا استراتژی یک صفحه جوایز ایجاد نکنید. درست مانند سایر صفحات وب سایت شما، صفحه جوایز دارای هدفی است که به شما کمک می کند تا در جهت رسیدن به اهداف خود بسازید.
این به معنای خودنمایی نیست، بلکه ارائه مدرکی است که نشان دهد کسب و کار شما معتبر و قابل اعتماد است. برای این منظور، فقط جوایزی را نمایش دهید که مشتریان شما به آنها اهمیت می دهند و صفحه شما را منظم و خوانا نگه می دارند.
در نهایت، یک صفحه جوایز با طراحی خوب ایده خوبی است تا زمانی که مشتریان، اهداف و استراتژی خود را در ذهن داشته باشید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
جدید در زمین موتورهای جستجو