پاک کردن فایل‌های کش در اندروید می‌تواند به بهبود عملکرد برنامه‌ای کمک کند که کمی کند به نظر می‌رسد. این راهنما نحوه شروع کار را توضیح می دهد.

فایل‌های کش فایل‌های موقتی هستند که پس از اجرای یک برنامه یا مرورگر وب شما باقی می‌مانند. این فایل های موقت می توانند مشکلات مختلفی را برای دستگاه اندرویدی شما ایجاد کنند.

علاوه بر آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی، می‌تواند فایل‌های باقی‌مانده را که به طور بالقوه با سایر برنامه‌ها تداخل دارند را حذف کرده و باعث کار نکردن آنها شود. با این حال، از آنجایی که فایل‌های کش موقتی هستند، می‌توانید با خیال راحت آنها را بدون تأثیرگذاری بر سایر برنامه‌ها حذف کنید.

اگر با یک برنامه در دستگاه Android خود یا در حین مرور مشکل دارید، به شما نشان خواهیم داد که چگونه کش اندروید را پاک کنید و مشکلات مختلف را برطرف کنید.

چگونه کش اندروید را پاک کنیم

ساده‌ترین راه برای پاک کردن فایل‌های کش اندرویدی خود در دستگاه‌های مدرن، پاک کردن حافظه پنهان برنامه‌ها است.

توجه داشته باشید: در این مقاله از گوشی اندرویدی سامسونگ گلکسی و وان پلاس استفاده شده است. به یاد داشته باشید، تجربه شما ممکن است کمی متفاوت باشد، اما شما می دانید که به کجا نگاه کنید.

برای پاک کردن کش اندروید:

  1. باز کن تنظیمات در دستگاه اندرویدی شماکش اندروید را پاک کنید
  2. منو به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید برنامه ها.کش اندروید را پاک کنید
  3. روی منوی همبرگر در کنار برنامه های شما بخش.کش اندروید را پاک کنید
  4. انتخاب کنید اندازه و کلیک کنید خوب تا برنامه های خود را بر اساس اندازه آنها مرتب کنید.کش اندروید را پاک کنید
  5. اکنون می توانید از بالا شروع کنید و برنامه ای را که می خواهید کش را پاک کنید انتخاب کنید.کش اندروید را پاک کنید
  6. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید ذخیره سازی.کش اندروید را پاک کنید
  7. در ذخیره سازی روی صفحه، فضای استفاده شده توسط کش را خواهید دید.کش اندروید را پاک کنید
  8. برای حذف کش، روی آن ضربه بزنید پاک کردن حافظه پنهان دکمه در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش.کش اندروید را پاک کنید
  9. حافظه پنهان برنامه پاک می شود و هیچ درخواستی را مشاهده نخواهید کرد. با دیدن آن متوجه خواهید شد که کار کرده است حافظه پنهان ستون صفر استکش اندروید را پاک کنید

نحوه پاک کردن کش مرورگر وب در اندروید

علاوه بر پاک کردن کش برنامه، می خواهید کش مرورگر وب خود را پاک کنید. کوکی‌ها، تاریخچه، تصاویر ذخیره‌شده در حافظه پنهان و فایل‌های دیگر مانند رایانه شخصی شما باقی می‌مانند.

توجه داشته باشید: پاک کردن کش هر مرورگر کمی متفاوت است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حافظه پنهان Google Chrome را پاک کنید تا بدانید اگر از مرورگر دیگری استفاده می کنید به دنبال چه چیزی باشید.

برای پاک کردن کش مرورگر وب در اندروید، موارد زیر را انجام دهید:

  1. راه اندازی گوگل کروم در گوشی یا تبلت اندرویدی شما.کش اندروید را پاک کنید
  2. روی ضربه بزنید سه نقطه در گوشه سمت راست بالا را فشار دهید و ضربه بزنید تنظیمات از منو
  3. در تنظیمات بخش، ضربه بزنید حریم خصوصی و امنیت از لیست
  4. در حال حاضر، در حریم خصوصی و امنیت صفحه نمایش، ضربه بزنید پاک کردن داده های مرور.
  5. کشویی Time Rage را روی آن تنظیم کنید همیشه. بررسی تصاویر و فایل های کش شده و روی اطلاعات روشن دکمه.
    توجه داشته باشید: می‌توانید موارد دیگری مانند کوکی‌ها، گذرواژه‌های ذخیره‌شده و سابقه مرور را برای حذف انتخاب کنید.کش اندروید را پاک کنید
  6. هنگامی که حافظه پنهان پاک می شود، اعلانی را مشاهده می کنید که به شما اطلاع می دهد در حال پاک شدن است. مدت زمانی که طول می کشد بر اساس مقدار حافظه پنهانی که باید حذف شود متفاوت است.

پاک کردن کش در اندروید

پاک کردن حافظه پنهان برنامه و مرورگر نقطه خوبی برای شروع عیب یابی در صورت بروز مشکل با تلفن اندرویدی خود است. می تواند مشکلات برنامه های جداگانه را حل کند و عملکرد کلی تلفن یا رایانه لوحی را بهبود بخشد.

اگر از YouTube زیاد در دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید، ممکن است علاقه مند باشید که کش یوتیوب را در اندروید پاک کنید. همچنین، اگر وارد عیب‌یابی عمیق‌تری می‌شوید، ممکن است لازم باشد بدانید که چگونه حالت امن را در اندروید فعال کنید یا از آن خارج شوید.

ارسال پیامک در اندروید فوق العاده است، اما همیشه کار نمی کند. بنابراین، این راه حل ها را برای پیام های گم شده اندروید بررسی کنید. و اگر نیاز دارید که به کسی اجازه دهید تلفن Android شما را قرض بگیرد، مطمئن شوید که از حالت مهمان استفاده کرده و اطلاعات خود را ایمن نگه دارید.



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *