چگونه ورزش های زنده را در آیفون دنبال کنیم


حتی اگر در بازی نیستید یا در تلویزیون تماشا نمی‌کنید، می‌توانید ورزش‌های زنده را در آیفون از صفحه قفل دنبال کنید. این راهنما توضیح می دهد که چگونه.

یکی از ویژگی هایی که اپل به iOS 16 اضافه کرده است نام دارد فعالیت های زنده، یک به روز رسانی گسترده تر برای اعلان های قفل صفحه. این ویژگی ویجتی را ایجاد می‌کند که به اطلاعات بی‌درنگ اجازه می‌دهد تا از آن برای دنبال کردن ورزش‌های زنده در آیفون خود استفاده کنید.

در حالی که دنبال کردن ورزش‌ها تنها کاری نیست که می‌توانید با ویجت صفحه قفل انجام دهید، اما برای دنبال کردن امتیازات ورزشی و نگه داشتن زبانه‌ها در بازی با یک نگاه راحت است.

در حالی که مفید است، به کار انداختن آن فقط یک مورد تغییر سوئیچ نیست. اگر می خواهید ورزش های زنده را در آیفون خود دنبال کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

چگونه Live Activities را در آیفون خود فعال کنیم؟

برای انجام این کار، نیازی به نصب یک برنامه شخص ثالث ندارید. فقط باید Live Activities را از برنامه Settings فعال کنید و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید، که شهودی نیست، اما در زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

نسخه آیفون خود را بررسی کنید

توجه داشته باشید که آیفون شما باید iOS 16.1 یا بالاتر را اجرا کند تا بتواند این کار را انجام دهد. برای بررسی نسخه آیفون خود به آدرس زیر بروید تنظیمات > عمومی > درباره و به نسخه iOS نگاه کنید.

اگر تنظیم نشده‌اید که به‌روزرسانی‌ها را به‌طور خودکار نصب کنید، اگر یکی در دسترس است، به تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار و آخرین نسخه iOS را دریافت کنید.

Live Sports را در آیفون دنبال کنید

فعال کردن Live Activities در آیفون

برای فعال کردن Live Activities در آیفون:

  1. روی ضربه بزنید تنظیمات نماد از صفحه اصلیبرنامه تنظیمات آیفون
  2. منو به پایین بکشید و روی آن ضربه بزنید شناسه چهره و رمز عبور گزینه.
  3. خود را تایپ کنید رمز عبور دستگاه و ضربه بزنید برگشت روی صفحه کلید
  4. انگشت خود را به پایین بکشید و روی آن تغییر دهید زنده فعالیت ها گزینه.

برنامه Apple TV و اعلان ها را تنظیم کنید

هنگامی که Live Activities را روشن کردید، در مرحله بعد باید به برنامه Apple TV بروید. برنامه Apple TV به طور پیش فرض روی آیفون شما نصب شده است، اما اگر به دلایلی آن را حذف کرده اید، باید دوباره آن را نصب کنید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد شما هستید نکن برای این کار باید مشترک Apple TV Plus باشید.

اگر مدتی است از برنامه Apple TV استفاده نکرده اید، یک راه ساده برای پیدا کردن آن وجود دارد. از وسط صفحه اصلی به پایین بکشید و آن را جستجو کنید اپل تی وی.

Live Sports را در آیفون دنبال کنید

همچنین باید مطمئن شوید که اعلان‌های برنامه Apple TV روشن هستند. برای روشن کردن آنها، باز کنید تنظیمات > اعلان‌ها، لیست را به پایین اسکرول کنید، را انتخاب کنید تلویزیون برنامه، و اعلان ها را تغییر دهید.

شروع به دنبال کردن Live Sports در آیفون خود کنید

اکنون که تنظیمات مورد نیاز در حال انجام است، می توانید ورزش های زنده را از آیفون خود دنبال کنید.

برای دنبال کردن ورزش های زنده در آیفون:

  1. باز کن اپل تی وی برنامه در آیفون شما
  2. روی ضربه بزنید الان ببین دکمه در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش.Live Sports را در آیفون دنبال کنید
  3. به پایین اسکرول کنید و انتخاب کنید ورزش زنده.
  4. با کشیدن انگشت به چپ یا راست، بازی مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر بازی در حال حاضر در حال انجام است، روی آن ضربه بزنید دنبال کردن دکمه.
  5. از برنامه Apple TV خارج شوید و به صفحه قفل خود بروید، روی آن ضربه بزنید اجازه را فشار دهید تا ویژگی Live Activities اطلاعات بازی را از برنامه تلویزیون دریافت کند.Live Sports را در آیفون دنبال کنید
  6. با حرکت رو به جلو، می‌توانید امتیاز بازی را دنبال کنید و اطلاعات بازی را در زمان واقعی از صفحه قفل انجام دهید. این امتیاز فعلی و آنچه با آخرین نمایشنامه ها اتفاق افتاده است را به روز می کند.Live Sports را در آیفون دنبال کنید
  7. با ضربه زدن روی اعلان بازی در صفحه قفل، گوشی شما به برنامه Apple TV باز می شود.Live Sports را در آیفون دنبال کنید

اطلاعات بازی را سریعتر دریافت کنید

مگر اینکه بازی را به صورت زنده تماشا کنید، می توانید کمی تاخیر در جزئیات بازی که دریافت می کنید انتظار داشته باشید. با این حال، یک ویژگی اختیاری وجود دارد که می‌توانید برای به‌روزرسانی‌های مکرر بازی، آن را روشن کنید. اما به یاد داشته باشید که این تنظیم اختیاری می تواند باتری شما را سریعتر تخلیه کند.

برای دریافت به‌روزرسانی سریع‌تر بازی:

  1. باز کن تنظیمات از صفحه اصلیتنظیمات آیفون
  2. به پایین اسکرول کنید و روی آن ضربه بزنید اپل تی وی برنامه
  3. زیر به تلویزیون اجازه دسترسی بدهید بخش، ضربه بزنید فعالیت های زنده.
  4. را تغییر دهید به روز رسانی های بیشتر تعویض.Live Sports را در آیفون دنبال کنید

بازی را از آیفون خود دنبال کنید

اگر نمی توانید به اندازه کافی ورزش کنید، این امکان را به شما می دهد تا بازی های زنده را با نگاهی به صفحه قفل دنبال کنید. زمانی که می خواهید یک بازی را در محل کار، خانه یا در حال حرکت دنبال کنید مفید است. در حالی که ساده نیست، پس از پیکربندی تنظیمات، می توانید بازی ها را با ضربه زدن روی آن دنبال کنید دنبال کردن دکمه در برنامه تلویزیون

اگر می‌خواهید ظاهر اعلان‌ها را تغییر دهید، می‌توانید ویجت‌های صفحه قفل را سفارشی کنید یا اعلان‌های آیفون را به طور کلی غیرفعال کنید. و اگر می خواهید پس زمینه را تغییر دهید، می توانید تصویر زمینه را در صفحه قفل آیفون تغییر دهید.

برای نگهداری عمومی آیفون، اگر مشکل فاحشی وجود دارد یا می‌خواهید آن را بفروشید، می‌توانید آیفون یا آی‌پد خود را ریست کنید. و اگر تلفن شما در حال خاموش شدن است و صدا قطع می شود، یاد بگیرید که چگونه بلندگوهای آیفون خود را تمیز کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *