چگونه تیم محتوای راک از هوش مصنوعی استفاده می کند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

از آنجایی که آن عرضه در نوامبر 2022، ChatGPT چشم انداز ایجاد محتوا را همانطور که می شناسیم تغییر داده است – و با ادامه ظهور فناوری های هوش مصنوعی جدید (AI)، خطوط بین محتوای تولید شده توسط انسان و رایانه به طور فزاینده ای مبهم شده است.

بله، درست است که هوش مصنوعی نه تنها نحوه نوشتن ما را تغییر داده است، بلکه روش ما را نیز تغییر داده است فکر در مورد محتوا

در محتوا مارکتینگ، فناوری هوش مصنوعی و تأثیر آن بر دنیای تولید محتوا را زیر نظر داشتیم. در تجربه ما، هوش مصنوعی می‌تواند ابزاری بسیار قدرتمند و کارآمد برای بهره‌وری باشد – و ما در حال حاضر از آن به روش‌های خلاقانه و هیجان‌انگیزی استفاده می‌کنیم.

با این حال، در پایان روز، موضع من این است که هوش مصنوعی جایگزین محتوای تولید شده توسط انسان نخواهد شد و هرگز به اندازه انسان خلاق نخواهد بود.

منظور من از آن دقیقا چیست؟ اگر به وبینار اخیر من در پشت صحنه بازاریابی تنظیم شده باشید، از قبل می دانید.

اما اگر فرصت گوش دادن زنده را نداشتید، این پست موضع محتوا مارکتینگ در مورد هوش مصنوعی را خلاصه می کند و بینش هایی را در مورد نحوه استفاده تیم های ما از آن برای افزایش کارایی و بهینه سازی محتوا ارائه می دهد.

آنچه که هوش مصنوعی می تواند (و نمی تواند) در زمینه تولید محتوا انجام دهد

کمتر از یک سال از اولین نسخه ChatGPT می گذرد، با این حال ما قبلاً شاهد کارهای باورنکردنی که هوش مصنوعی در تولید محتوا می تواند انجام دهد، بوده ایم.

از ایده‌های جدید موضوعی گرفته تا تولید عناوین متا، عنوان‌ها و فراخوان‌های اقدام، هوش مصنوعی در حوزه محتوا بسیار مفید است.

در عین حال، مواردی وجود دارد که هوش مصنوعی نمی تواند انجام دهید (و ممکن است هرگز نتوانید انجام دهید) – کارهایی که همیشه برای دستیابی به آنها نیاز به لمس انسان دارند.

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که نمی توان به ابزارهای هوش مصنوعی برای ارائه 100٪ اطلاعات واقعی همیشه اعتماد کرد. این بارها و بارها ثابت شده است، زیرا بررسی‌کنندگان حقایق نقص‌ها و خطاهای عمده‌ای را در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پیدا کرده‌اند.

به همین ترتیب، هوش مصنوعی نمی‌تواند محتوای رهبری فکری ایجاد کند، زیرا نمی‌تواند متقاعدکننده بنویسد. ابزارهای هوش مصنوعی نمی توانند به طور قابل اعتماد درباره رویدادهای جاری یا موضوعاتی با اطلاعات به سرعت در حال تغییر بنویسند – و در تولید محتوای عینی و بی طرفانه در مورد مسائل اجتماعی، سیاسی و مذهبی شکست می خورند.

همانطور که در وبینار بازاریابی پشت صحنه بودم، تولید محتوای هوش مصنوعی جایگزین انسان ها نمی شود، اما آنها را قدرتمندتر می کند.

هنگامی که برای تحقیق و ایده پردازی استفاده می شود، ابزارهای هوش مصنوعی می توانند تولید محتوا را کارآمدتر و موثرتر کنند. با این حال، محتوای عالی همیشه به بررسی واقعیت، ویرایش و ایجاد نیاز دارد واقعی مردم.

چگونه محتوای Rock از هوش مصنوعی برای بهبود اثربخشی محتوا استفاده می کند

در محتوا مارکتینگ، ما از هوش مصنوعی برای جایگزینی نقش‌های خود به عنوان تولیدکنندگان محتوا استفاده نمی‌کنیم – بلکه برای تقویت و بهینه‌سازی فرآیندهای تولید محتوا استفاده می‌کنیم.

مثال‌های واقعی: محتوای Rock چگونه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

بنابراین، چند روش وجود دارد که تیم ما در محتوا مارکتینگ قبلاً از هوش مصنوعی استفاده می کند؟

  • مقایسه – استفاده از ChatGPT برای ایجاد جداول مقایسه آنی (شامل جداول طرفدار/ مخالف یا جداول شباهت/تفاوت). این می تواند یک راه موثر برای صرفه جویی در زمان در حین تحقیق و سازماندهی اطلاعات برای یک قطعه محتوا باشد، اگرچه بررسی واقعیت همیشه توصیه می شود.
  • آنالایزر تن – استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی (مانند ChatGPT) برای تغییر نام تجاری یا بازنویسی محتوا با لحن و صدای خاص.
  • عناوین ایمیل – ما با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید سرفصل های ایمیل چشم نواز و جذاب، موفقیت زیادی پیدا کرده ایم، که می تواند به افزایش نرخ باز و نرخ مشارکت کلی در یک کمپین بازاریابی کمک کند.
  • فضاهای سفید – ابزارهای هوش مصنوعی را می توان برای کشف “فضاهای سفید” یا مناطقی که محتوای رقابت در یک موضوع خاص وجود ندارد استفاده کرد. این یک راه عالی برای طوفان فکری ایده های محتوای جدیدی است که هنوز پوشش داده نشده اند یا می توانند به روشی جدید برای دستیابی به مخاطب پوشش داده شوند.
  • CTA ها – ابزارهای هوش مصنوعی در نوشتن فراخوان‌های اقدام قوی در صورت درخواست صحیح مؤثر هستند. تماس برای اقدام موثر می تواند به افزایش تبدیل کمک کند و دسترسی به مشتریان یا مشتریان بالقوه جدید را آسان تر کند.

اینها تنها چند نمونه از روش‌های متعددی است که تیم ما با استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی فرآیند تولید محتوا و بهبود بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا به موفقیت دست یافته است. چگونه می توانید همین کار را برای استراتژی محتوای خود انجام دهید؟

WriterAccess و Content Cloud

محتوا مارکتینگ همچنین مفتخر است که WriterAccess را خریداری کرده است، که اکنون بخشی از آنچه ما مجموعه Content Cloud می نامیم است.

این مجموعه نوآورانه به شما امکان می دهد با تسلط بر بازاریابی محتوا با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و تولید محتوای مبتنی بر نیروی انسانی، مخاطبان خود را درگیر کنید، بازگشت سرمایه را افزایش دهید و کسب و کار خود را رشد دهید.

به طور خاص، WriterAccess بازاری از فریلنسرهای حرفه ای تایید شده است که آماده ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای برند شما هستند.

اگر به دنبال محتوایی با لمس انسانی هستید، با WriterAccess نه تنها برای نویسندگان محتوا، بلکه برای استراتژیست ها، طراحان، تصویرگران و حتی انیماتورها اشتباه نمی کنید.

همچنین بخوانید: چگونه RivalMind با WriterAccess تولید محتوای خود را تا 67 درصد افزایش داد

همچنین بخشی از Content Cloud ما Stage by محتوا مارکتینگ است، یک پلتفرم میزبانی و مدیریت سایت وردپرس که به شما امکان می دهد ترافیک ارگانیک و دید جستجوی خود را افزایش دهید. در همین حال، Ion باعث می‌شود تا از طریق ایجاد محتوای تعاملی، تبدیل‌های بیشتری انجام شود.

همه این ابزارها و پلتفرم ها با هم، Content Cloud ما را ایجاد می کنند. Content Cloud با ترکیب کارایی ابزارهای هوش مصنوعی با استعداد خلاق انسانی، آماده است تا برای شما کار کند.

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی از WriterAccess

ما در حال حاضر شاهد راه‌هایی هستیم که ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند محتوا را سریع‌تر و کارآمدتر از همیشه تولید کنند – اما می‌دانیم که هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین لمس انسان در تولید محتوای مؤثر و جذاب شود.

به همین دلیل است که جامعه ما با بیش از 15000 نویسنده مستقل در WriterAccess یک دارایی ارزشمند برای هر کسب و کاری است که به دنبال به حداکثر رساندن استراتژی محتوای خود است.

WriterAccess علاوه بر تیم ما از نویسندگان انسانی بررسی شده و با تجربه، تعدادی از آنها را نیز ارائه می دهد ابزارهای محتوای هوش مصنوعی برای به حداکثر رساندن کارایی و استفاده حداکثری از استراتژی محتوای خود.

جادوگر محتوای هوش مصنوعی

ابزار AI Content Wizard به شما امکان می دهد به بینش های جامع و مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید تا در زمان طراحی استراتژی محتوای خود در زمان و منابع خود صرفه جویی کنید.

با استفاده از این ابزار آسان، می توانید ارزیابی سریع و دقیقی از محتوایی که برای حداکثر بازده سرمایه خود باید ایجاد کنید، دریافت کنید.

AI Content Idea Generator

در طوفان فکری موضوعاتی که جذاب ترین و جذاب ترین برای مخاطبان هدف شما باشد، مشکل دارید؟

تولید کننده ایده محتوای هوش مصنوعی ما را امتحان کنید و موضوعات به موقع و مرتبط را بیابید تا به شما در ایجاد یک دارایی محتوایی جذاب و متفکر کمک کند. این یک راه عالی برای رهایی از آن طوفان فکری و به کارگیری برخی استراتژی های آزمایش شده و واقعی در فرآیند ایده پردازی شما است.

جستجوی نویسنده با هوش مصنوعی

با بیش از 15000 نویسنده مستقل در پلتفرم ما، پیدا کردن نویسنده محتوای مناسب برای پروژه بعدی شما ممکن است مانند پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه باشد.

با این حال، با ویژگی جستجوی نویسنده با هوش مصنوعی، لازم نیست آنقدر پیچیده باشد.

این ابزار تطبیق نیازهای محتوای خود را با کاندیدای عالی تنها با چند کلیک سریع و آسان می‌کند—بنابراین از آن‌ها برای صرفه‌جویی در زمان و دردسر و در عین حال یافتن نویسنده ماهری مورد نیاز برای محتوای بعدی خود استفاده کنید.

AI Persona Builder

شما قبلاً می دانید که درک مخاطبان جزء حیاتی استراتژی بازاریابی محتوای شما است.

با این حال، صرف زمان برای نوشتن و توسعه شخصیت های مخاطب می تواند زمان بر باشد.

با AI Persona Builder WriterAccess، می‌توانید بدون زحمت یک شخصیت منحصربه‌فرد ایجاد کنید که دقیقاً مطابق با محتوای شما بر اساس داده‌های واقعی تنظیم شده است – بنابراین می‌توانید زمان کمتری را برای توسعه پرسوناها صرف کنید و زمان بیشتری را صرف تمرکز بر سایر بخش‌های مهم استراتژی محتوای خود کنید.

ردیاب محتوای هوش مصنوعی

هنگامی که دلارهای بازاریابی خود را صرف محتوای نوشته شده توسط انسان می کنید، آخرین چیزی که می خواهید این است که نگران دریافت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باشید.

وقتی برای نیازهای محتوای خود با WriterAccess کار می‌کنید، می‌توانید از ابزار بسیار دقیق AI Content Detector ما استفاده کنید، که تمام محتوای ارسال شده توسط نویسندگان ما را اسکن می‌کند و هر محتوایی را که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شود پرچم‌گذاری می‌کند.

نتیجه؟ می‌توانید مطمئن باشید که با هر سفارشی که می‌دهید، محتوای انسانی اصلی دریافت می‌کنید.

خط پایین

تنها زمان تاثیر واقعی هوش مصنوعی بر نحوه تولید محتوا را نشان خواهد داد. با این حال، اگر هشت ماه گذشته نشانه ای از آینده باشد، این احتمال وجود دارد که ایده پردازی و فرآیند تولید محتوا برای همیشه تغییر کند.

در پایان روز، من پیش بینی می کنم که همیشه نیاز به آن لمس انسانی در تولید محتوا وجود داشته باشد.

حتی پیشرفته‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی نیز هرگز نمی‌توانند آنچه را که انسان‌ها از نظر خلاقیت و دقت ارائه می‌دهند، تکرار کنند. با این حال، ابزارهای هوش مصنوعی به وضوح جایگاهی در حوزه بازاریابی محتوا دارند.

از طوفان فکری و ایده‌پردازی گرفته تا تولید سرفصل، مقایسه و موارد دیگر – محتوای راک متعهد به ترکیب بهترین‌های هر دو جهان است.

وبلاگ ما را دنبال کنید تا آخرین اخبار را در مورد استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای آسان تر کردن زندگی شما و کارآمدتر کردن استراتژی محتوای شما داشته باشید. همچنین از شما دعوت می‌کنم تا با وبینار بازاریابی پشت صحنه ما هماهنگ شوید تا درباره آنچه در اینجا در محتوا مارکتینگ می‌گذرد بیشتر بدانید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *