گوگل از کارمندان خود خواسته است تا Bard – پاسخ گوگل به ChatGPT – را با بازنویسی پاسخ ها یا ارائه اشکال دیگر بازخورد آزمایش کنند.

کارمندان Google ایمیلی حاوی لیستی از بایدها و نبایدها برای رفع پاسخ های بارد در ایمیلی از Prabhakar Raghavana، معاون ارشد گوگل که بر جستجو نظارت دارد، دریافت کرده اند.

این به دنبال ایمیلی در سراسر شرکت از سوی مدیر عامل شرکت ساندار پیچای بود که از کارمندان خواست دو تا چهار ساعت از وقت خود را برای کمک به بهبود بارد صرف کنند.

تدریس بارد. در میان این کارها، به کارمندان گوگل گفته شد که:

  • پاسخ ها را «مودبانه، معمولی و قابل دسترس» نگه دارید.
  • “در اول شخص” پاسخ دهید.
  • “لحن بدون نظر و خنثی” را حفظ کنید.

در مورد نبایدها:

  • از فرضیات مبتنی بر نژاد، ملیت، جنسیت، سن، مذهب، گرایش جنسی، ایدئولوژی سیاسی، مکان یا مقوله‌های مشابه خودداری کنید.»
  • بارد را به عنوان یک شخص توصیف نکنید، به احساسات اشاره نکنید، یا ادعا نکنید که تجربیاتی شبیه به انسان دارد.
  • سعی نکنید پاسخ‌هایی را که «توصیه‌های حقوقی، پزشکی، مالی» ارائه می‌دهند یا متنفر و توهین‌آمیز هستند، دوباره بنویسید. (درعوض به کارمندان گوگل گفته می شود که “شست پایین” بدهند).

واضح است که گوگل در آخرین نقطه به مسائل YMYL فکر می کند. ما قبلاً دیده‌ایم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی که هوش مصنوعی مقاله‌ای با هوش مصنوعی ضعیف در مورد یک موضوع سلامت تولید می‌کند و توسط یک برند منتشر می‌شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که در روزهای اولیه “BingGPT” دیدیم، نکات مثبت و منفی زیادی وجود داشته است. گوگل در تلاش است تا از معرفی Bard خود که به طور کلی نادرست تلقی می شود، بهبود یابد. جنبه‌های هوش مصنوعی مولد جستجو همچنان یک حوزه بسیار مورد علاقه برای بازاریابان جستجو است، زیرا ما منتظریم تا تاثیر آن بر وب‌سایت‌ها، نحوه تغییر نتایج جستجو و اینکه آیا این رفتار کاربر را تغییر می‌دهد یا خیر.

داستان CNBC را بخوانید. گوگل از کارمندان می‌خواهد که پاسخ‌های بد بارد را بازنویسی کنند، می‌گوید هوش مصنوعی «با مثال بهترین چیز را می‌آموزد» توسط جنیفر الیاس

عمیق تر حفاری کنید:


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *