social media visibility



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بازاریابی درونگرا و بازاریابی رسانه های اجتماعی دو استراتژی مجزا نیستند. آنها دست به دست هم می دهند و نقشی حیاتی در رشد یک تجارت در هر صنعتی ایفا می کنند.

روند رسانه های اجتماعی سال به سال تغییر می کند. پلتفرم ها محبوبیت پیدا می کنند یا از دست می دهند. انتظارات مصرف کنندگان به دلیل رویدادهای جهانی و سایر شرایط تغییر می کند. پیشرفت های فنی ممکن است شما را مجبور به اتخاذ رویکردهای جدید برای جلب نظر مشتریان کند.

با این حال، استفاده از رسانه های اجتماعی از مد خارج نشده است. فیس بوک به تنهایی نزدیک به 3 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. یوتیوب بیش از 2.5 میلیارد، اینستاگرام 2 میلیارد، و TikTok بیش از 1 میلیارد دارد.

تعداد زیادی از مشتریانی که می‌توانید در یک پلتفرم به آنها دسترسی پیدا کنید، دلیل کافی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی داخلی است. اگر هنوز متقاعد نشده اید، در اینجا هفت دلیل دیگر وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

1. مصرف کنندگان انتظار آن را دارند

هشت در 10 مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشند. آنها می خواهند ببینند که شما به راحتی برای پاسخ دادن به سؤالات، تشویق و مشاوره و ارائه بینش تخصصی در دسترس هستید.

به طور طبیعی، این بدان معنا نیست که شما باید روی هر پلتفرمی باشید. امتیازهایی برای انتخاب وجود دارد و اکثر آنها به نفع کسب و کار شما نیستند.

با این حال، شما باید در پلتفرم های اصلی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند حضور داشته باشید. اینها بسته به صنعت شما و افرادی که می خواهید به آنها برسید متفاوت است. رایج ترین آنها فیس بوک، توییتر و یوتیوب هستند.

2. آگاهی از برند را ایجاد می کند و شما را به عنوان یک اقتدار در حوزه کاری خود تثبیت می کند

محصولات جدید نوشیدنی عایق بندی شده استنلی چیزهای “در” هستند. مصرف کنندگان از پرستار گرفته تا دانشجو در حال خرید آنها هستند.

استنلی 100 سال است که وجود داشته است اما هرگز به اندازه اکنون محبوب نبوده است. چه چیزی باعث تفاوت شد؟ پست اینستاگرامی که در فضای مجازی منتشر شد.

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی سپس وارد بازار شدند. اکنون، استنلی حتی بدون کمک سایر تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین در حال پیشرفت است.

3. می توانید محتوا را برای دستیابی به مخاطبان هدف متفاوت تنظیم کنید

بسیاری از شرکت ها بیش از یک مخاطب هدف دارند. رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که به هر یک از این مخاطبان با شرایط خاص خود دسترسی پیدا کنید.

به عنوان مثال، شرکت‌های برندینگ می‌توانند وبینارها و ویدیوهای آموزشی را در YouTube برای دسترسی به صاحبان مشاغل کوچک میانسال برگزار کنند. قرار دادن ویدیو در یوتیوب باعث افزایش سئوی برند نیز می شود.

در عین حال، آنها همچنین می توانند نسخه های کوتاه و چشم نواز محتوای خود را در TikTok قرار دهند تا به تأثیرگذاران و کارآفرینان جوان رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، آنها می توانند از پخش زنده اینستاگرام برای ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان بالقوه استفاده کنند.

4. فرصت های ایجاد رابطه را فراهم می کند

بهترین راه برای شناخت مخاطب این است که به طور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید. رسانه های اجتماعی این فرآیند را آسان می کنند.

مصرف کنندگان می توانند سوال بپرسند، شکایات صوتی داشته باشند و پیشنهاد دهند. برای شناسایی نقاط درد، روندها و موارد دیگر می توانید این موارد را بخوانید. همچنین می‌توانید از طریق نظرسنجی‌ها یا با پاسخ دادن به نظرات مستقیم اطلاعات بیشتری درخواست کنید.

راه خوب دیگر برای برقراری ارتباط با کاربران این است که از آنها بخواهید عکس ها را به اشتراک بگذارند. کبوتر این کار را زمانی انجام داد که متوجه شد 70 درصد از زنان جوان در تبلیغات احساس نمی کنند.

نتیجه بیش از 640000 عکس به اشتراک گذاشته شد. احتمالاً منصفانه است که بگوییم Dove اکنون می‌داند که زنان وقتی به تبلیغات محصول نگاه می‌کنند می‌خواهند ببینند.

5. سئوی شما را بهبود می بخشد

رابطه بین سئو و رسانه های اجتماعی پیچیده است. در سال 2014، مت کاتس گوگل به وضوح اعلام کرد که سیگنال های اجتماعی مانند لایک، ریتوییت و اشتراک گذاری بر رتبه سئو تاثیری ندارند.

با این حال، اکنون واضح است که این کاملاً درست نیست. اگر یک پست در شبکه های اجتماعی ویروسی شود، ترافیک یک سایت را افزایش می دهد. علاوه بر این، ترافیک دارای نرخ تبدیل بالقوه بالایی است.

افزایش ترافیک باعث کاهش نرخ پرش سایت می شود. این نشان می دهد که مردم سایت را در زمینه خود مرجعی می دانند. این عوامل باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می شود.

6. به شما کمک می کند تا در مورد اخبار و روندهای صنعت به روز باشید

شرکت Fat Straws مستقر در تگزاس متوجه شد که قهوه Dalgona در TikTok ترند شده است. از این روند الهام گرفت و خط جدیدی از نوشیدنی ها را بر اساس آن ایجاد کرد.

کسب و کار شما می تواند همین کار را انجام دهد. اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی در صنعت شما ترند است. برای شناسایی روندهایی که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، ببینید مخاطب هدف شما در مورد چه چیزی صحبت می کند.

7. بازده بالایی در سرمایه گذاری ارائه می دهد

هدف نهایی هر کمپین بازاریابی، افزایش فروش و سود است. رسانه های اجتماعی می توانند به شما در رسیدن به این هدف نه تنها در حال حاضر بلکه در دراز مدت کمک کنند.

میانگین بازگشت سرمایه برای کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی 2.80 دلار است. با این حال، یک کسب و کار می تواند با افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر از این درآمد کسب کند.

دیگه چی، پست های رسانه های اجتماعی برای همیشه زنده هستند. در حالی که ممکن است یک پست عالی در طولانی مدت ویروسی نشود، اما همیشه وجود دارد. پیوندهای آن در جای خود باقی می مانند. اشتراک‌گذاری‌ها افزایش می‌یابد و پست‌ها همچنان ترافیک سایت شما ایجاد می‌کنند.

بعد چه می شود؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی درونگرا است. باعث ایجاد آگاهی از برند می شود، مشتریان را جذب می کند، فروش ایجاد می کند و وفاداری به برند را افزایش می دهد.

متأسفانه، همه کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به اندازه‌ای که باید موفق باشند، موفق نیستند. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک شلوغ، ممکن است زمان زیادی برای صرف در رسانه های اجتماعی نداشته باشید. همگام شدن با نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها، روندها و موارد دیگر زمان‌بر است.

همچنین ایجاد پست‌های برنده در رسانه‌های اجتماعی که توجه را جلب می‌کند، سروصدا ایجاد می‌کند و فروش و سود شما را افزایش می‌دهد، زمان می‌برد. اینجاست که WriterAccess به تصویر می‌آید.

WriterAccess 100% محتوای انسانی را ایجاد می کند که متناسب با نیازهای هر مخاطب هدف باشد. این نه تنها شامل پست های وبلاگ بلکه اسکریپت های ویدئویی، توییت ها، پست های فیس بوک و موارد دیگر نیز می شود.

پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ما یافتن نویسندگانی را که می توانند به بهترین شکل نیازهای شما را برآورده کنند، برای شما آسان می کند. ما همچنین خدمات پشتیبانی را برای مدیریت تولید محتوا ارائه می‌دهیم تا بتوانید روی کارهای دیگر تمرکز کنید.

آزمایشی رایگان 14 روزه ما را بررسی کنید دوره ای برای یافتن اینکه چگونه می توانیم به شما در رشد طولانی مدت کسب و کارتان کمک کنیم.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *