در چند ماه گذشته، وب‌سایت‌های کسب‌وکار منطقه خدماتی (SAB) شاهد نوسانات رتبه‌بندی مطابق با عرضه محتوای مفید Google و به‌روزرسانی‌های هرزنامه در اواخر اوت تا اکتبر بودند.

صحبت در مورد نوسانات موجود در جامعه محلی SEO در این دوره در انجمن های مختلف، از جمله مغز متفکر سئو گوگل گروه فیس بوک.

به نظر می رسد موضوع رایج با سایت هایی که بیشترین تأثیر را داشته اند مربوط به محتوای تکراری، به ویژه صفحات مکان – به عبارت دیگر، صفحات درگاه باشد.

با این حال، سایت ها به طور مستقیم از نظر رتبه جریمه نمی شدند. در عوض، صفحات به طور خودکار فهرست‌گشایی می‌شدند، که به نوبه خود باعث کاهش رتبه‌ها برای جستجوهای مربوط به صفحات مکان مربوطه می‌شد.

فهرست زدایی از صفحات مکان

Schieler Mew، مدیر گروه Google SEO Mastermind در فیسبوک، این ویدیو را ارسال کرد توضیح دادن آنچه او با بیش از 200 سایت SAB دیده است.

در این ویدیو، او توضیح می‌دهد که سایت‌هایی با اعتبار نسبتاً کم یا کمبود محتوای مفید در سراسر سایت، به طور انبوه صفحات مکان «محتوای تکراری» خود را فهرست‌گشایی کردند.

من و شیلر وارد Google Meet شدیم، جایی که او برخی از داده‌ها و اسکرین‌شات‌هایی را که در زیر از آنچه در کنسول جستجو رخ داده بود با این سایت‌ها به اشتراک گذاشت.

اولین چیزی که مورد توجه قرار گرفت یک تغییر بزرگ در اواسط سپتامبر در مورد صفحات ایندکس شده بود. به نظر می رسد این موضوع با تکمیل عرضه محتوای مفید مطابقت دارد.

مسائل نمایه سازی GSC

با کندوکاو در آن، اسکرین شات بعدی تمام صفحاتی است که ظاهراً یک شبه از فهرست خارج شده اند.

در نهایت، گزارش مربوط به جدول زمانی صفحات آسیب دیده.

نمایه‌زدایی انبوه صفحاتی که به شدت در رتبه‌بندی جغرافیایی نقش داشتند، از بین رفت و رتبه‌ها را با خود همراه کرد.

به نظر می‌رسد که این مورد برای بسیاری از صفحات دیگر نیز صادق است، اگرچه موارد پرت نیز وجود داشت.

وب‌سایت‌هایی که به ظاهر دارای اعتبار یا صفحات مکان بالاتری بودند که از محتوای منحصربه‌فرد استفاده می‌کردند، فهرست‌گشایی نشدند.

این من را به این باور می رساند که محتوای مفید و الگوریتم به روز رسانی هرزنامه تا حدودی ناتمام به نظر می رسد. در این مورد، ساده‌ترین هدف یعنی صفحات مکان محتوای تکراری در سایت‌هایی با اعتبار کم را برطرف کرد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


محتوای مفید و به‌روزرسانی‌های هرزنامه چگونه کمک کردند

اکثر سئوکاران این فرض را داشتند که این به روز رسانی ها هستند هدف قرار دادن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی. (به یاد بیاورید که در یک پاتوق ساعات اداری در ماه آوریل، جان مولر از آن به عنوان “هرزنامه” یاد کرد و به صراحت اعلام کرد که خلاف سیاست های گوگل است.)

در ۷ نوامبر، دنی سالیوان در توییتی این موضوع را رد کرد و گفت:

  • ما نگفته‌ایم که محتوای هوش مصنوعی بد است. ما به وضوح گفتیم که محتوایی که عمدتاً برای موتورهای جستجو نوشته شده است و نه برای انسان، موضوع است.

این زمانی بود که شروع کردم به کنار هم قرار دادن دو و دو.

رتبه سایت‌های SAB دقیقاً در حول عرضه محتوای مفید و به‌روزرسانی‌های هرزنامه کاهش می‌یابد، و می‌دانیم که در درجه اول صفحاتی را هدف قرار می‌دهد که محتوای نوشته شده برای موتورهای جستجو به جای انسان‌ها دارند.

یک SAB محلی چه نوع صفحاتی دارد که تقریباً هر SEO در صنعت ایجاد می کند؟

صفحات مکان.

درک صفحات درگاه

یک صفحه درگاه اساساً همان چیزی است که دنی سالیوان در توییت بالا در مورد آن صحبت می کرد. این صفحه ای است که برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص نوشته شده است اما ارزش کمی برای کاربر فراهم می کند.

نمونه ای از صفحات درگاهی در صنعت سئوی محلی، صفحات مکان است. به عبارت دیگر، صفحه ای که صرفا با هدف رتبه بندی وجود دارد [city #1] + [service A] ضرب در تعداد شهرها و/یا خدماتی که کسب و کار در تلاش برای رتبه بندی است.

اگر محتوا تکراری باشد و فقط کلمات کلیدی با هم عوض شوند، می‌توانند سریع‌تر ایجاد شوند. علاوه بر این، می‌توانید برای هر صفحه محتوای سفارشی بنویسید، اما همچنان یک صفحه ورودی است.

سئوکاران در این بخش از اعتراف آن متنفرند، اما صفحات موقعیت مکانی صفحات ورودی هستند. مولر در ماه فوریه این موضوع را تایید کرد.

صفحات درگاه همیشه مخالف سیاست‌های گوگل بوده‌اند، اما به نظر می‌رسید هرگز راهی برای سرکوب الگوریتمی این سیاست‌ها وجود نداشته است.

به نظر می‌رسید تنها مجازات اعمال دستی باشد، و تا این سال، به نظر می‌رسد SAB‌ها در پشتیبان Google قرار می‌گرفتند – بنابراین هیچ‌کس واقعاً هیچ عواقبی برای انجام این کار ندید.

به روز رسانی های اخیر گوگل برای سئوی محلی

در چند ماه گذشته، امواجی در جامعه سئوی محلی ایجاد شده است، نه فقط با صفحات درگاه، از جمله:

در بیشتر موارد، گوگل به تعدادی از این مسائل، مانند نمایه‌های کسب‌وکار معلق و بررسی‌هایی که در برزخ معلق هستند، پرداخته است – که معمولاً به «اشکالات» اعتبار می‌دهد.

در برخی مواقع، سئوکاران باید از خود بپرسند که چرا ناگهان در یک بخش خاص این همه باگ وجود دارد.

جدای از اشکالات نمایه‌های GBP، گوگل نیز تغییرات واضح و دقیقی را در نحوه تأیید نمایه‌ها اعمال کرده است.

با شروع شد پیش فرضروش تأیید t تغییر از کارت پستال به ویدیو. سپس در برخی موارد، ویدئو تنها راه برای تایید است.

این، با نمایه های کسب و کار به طور ناگهانی مخلوط شده است به دلیل مسائل جزئی به حالت تعلیق درآمد، شروع به برافراشتن پرچم هایی کرد که سرانجام گوگل در حال مقابله با هرزنامه SEO در جامعه SAB است.

به سرعت تا سپتامبر امسال، سئوکاران در انجمن ها و انجمن ها شروع به کاهش رتبه بندی برای کلمات کلیدی و صفحات وابسته به مکان کردند.

همه این‌ها که گفته شد، به نظر می‌رسد گوگل به‌طور جدی کسب‌وکارهای محلی را که سیاست‌های هرزنامه خود را نقض می‌کنند، سرکوب می‌کند.

آیا صفحات مکان همچنان می توانند کار کنند؟

پاسخ کوتاه این است، «بله»، اما زمانی که صفحات مکان به شیوه‌های قدیمی سئو محو شوند، مانند متن پنهان یا پر کردن کلمات کلیدی متا، زمان زیادی است.

فهرست‌گشایی صفحات مکان محتوای تکراری توسط گوگل تنها اولین گام در فتح برای مجازات سایت‌ها برای استفاده از صفحات ورودی است که به نفع انسان نیست.

مشخص نیست که آیا گوگل در آینده جریمه های رتبه بندی را برای صفحات درگاه وضع خواهد کرد یا به فهرست نکردن صفحات ادامه خواهد داد.

تئوری من این است که این یک اصلاح موقت است. صفحات مکان چیزی است که سئوکاران محلی باید در گذشته آن را ترک کنند.

در پایان روز، گوگل می‌خواهد محتوا برای ارائه یک تجربه مثبت کاربر وجود داشته باشد، نه اینکه بر رتبه تأثیر بگذارد.

به عنوان یک مصرف کننده، هرگز صفحه موقعیت مکانی را پیدا نکرده ام که از تجربه کاربری خود بهره مند شود. هنگام ایجاد صفحات و محتوا باید اینگونه فکر کنیم.

ابتدا به این فکر کنید که چگونه می تواند به کاربر کمک کند و سپس چگونه می تواند برای کمک به رتبه شما – به ترتیب بهینه شود.

گزینه های بهینه سازی جایگزین برای رتبه بندی در شهرهای اطراف

پیشنهاد اینکه صفحات مکان ممکن است به پایان برسد دلیل نمی شود که سئوکاران محلی دست خود را برای بهینه سازی برای شهرها و مناطق همسایه بالا ببرند.

کارهای جایگزینی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم که هدف محتوا را در جهت کمک به انسان‌ها قرار دهد.

منطقه خدمات اصلی خود را در H1s و عناوین صفحه خود هدف قرار دهید

این احتمال وجود دارد که شما یا مشتری شما منطقه شماره یکی را داشته باشید که آنها می خواهند هدف قرار دهند.

مطمئن شوید که این شهر در H1 ها و عنوان صفحات شما ذکر شده است. این موضوع از نقطه نظر محتوا برای Google مشخص می‌کند که حوزه خدمات اصلی شما کجاست.

مطمئن شوید که یک صفحه منطقه خدمات عمومی دارید

اطمینان حاصل کنید که یک صفحه عمومی دارید که به کاربران می‌گوید شما یا مشتری شما کجا خدمات می‌دهید.

همه شهرستان ها، شهرها یا محله ها را فهرست کنید و نقشه ای را بگنجانید که آن منطقه خدماتی را به تصویر می کشد.

ایجاد صفحات پروژه

این مورد علاقه من است. اگر شما یا مشتری شما کارهای پروژه محور مانند محوطه سازی، تعمیر سقف، ساخت و ساز و غیره دارید. ایجاد صفحات برای پروژه های خاصی که تکمیل شده اند.

با آن مانند یک وبلاگ یا گالری رفتار کنید. تصاویر قبل و بعد را اضافه کنید و جزئیات کار یا پروژه را توضیح دهید.

ذکر کنید که در چه شهری واقع شده است، هزینه آن چقدر بوده، برخی چالش ها و غیره.

این روش نه تنها به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد که شرکت شما چه توانایی‌هایی دارد و نوع کاری که انجام می‌دهید، بلکه راهی عالی برای رتبه‌بندی خدمات شما و شهری است که در آن انجام شده است.

نمونه ای از صفحه پروژه برای یک منظره ساز می تواند عنوان “دیوار حایل سنگی مدرن کوهستانی در مینهتونکا، MN” باشد.

بیانیه های مطبوعاتی روزنامه های محلی

با روزنامه های محلی در مناطق اطراف تماس بگیرید و یک بیانیه مطبوعاتی صادر کنید.

درباره شرکت خود بابت کمک یا تخفیف خیریه گذشته یا آتی که می دهید، لاف بزنید. روزنامه ها و سایت های انتشارات محلی معمولاً به وب سایت شما پیوند می دهند.

به چندین اتاق بازرگانی محلی بپیوندید

اینها معمولاً با هر شهری که به آن ملحق می‌شوید، هزینه‌ای سالانه دارند، اما هر شهری که شما یا مشتری‌تان هدف آن هستید، یک هزینه دارد.

اگر در بودجه شما است، برای پیوندهای مربوط به مکان و اختیارات جغرافیایی به آنها بپیوندید.

از اینجا به کجا می رویم؟

اجرای گوگل در زمینه کسب و کارهای منطقه خدماتی مدت زیادی است که به تعویق افتاده است، اما به نظر می رسد که این اقدام اکنون در حال انجام است.

برخی از صفحات مکان همچنان کار می کنند تا زمانی که سایت دارای اعتبار بالا و محتوای کلی خوب باشد. این صفحات مکان محتوای تکراری هستند که فهرست‌گشایی می‌شوند.

به طور کلی، SAB ها اکنون زیر ذره بین گوگل هستند. اگر سئوکاران هنوز با جریمه‌ها مواجه نشده‌اند، من پولی برای آن می‌گذارم که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

مهم است که به یاد داشته باشید که گوگل همیشه در حال پیشرفت است. حتی اگر چیزی مانند محتوای منحصر به فرد ممکن است هنوز برای صفحات مکان کار کند، من شرط می بندم که گوگل در مرحله بعدی به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

هوش مصنوعی SpamBrain گوگل هر از چند گاهی به روز می شود. این بار، ممکن است برای هدف قرار دادن صفحات درگاه به راحتی قابل تشخیص باشد.

این فقط یک مسئله زمان است که یک صفحه مکان را به عنوان یک صفحه ورودی مستقل با محتوای منحصر به فرد درک کند.

به‌عنوان سئوکار، ما باید سایت‌های کسب‌وکار محلی خود را بررسی کنیم، به اصول اصلی جستجوی محلی پایبند باشیم و طبق خط‌مشی‌های Google کارهای خانه را انجام دهیم – قبل از اینکه تیم الگوریتم آن‌ها از ما بازدید کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

جیک هاندلی

جیک هاندلی موسس و مالک مشترک است Evergrow Marketing، یک آژانس بازاریابی دیجیتال که بر صنعت مراقبت از چمن و محوطه سازی تمرکز دارد. پیشینه و نقاط قوت او در درجه اول در استراتژی دیجیتال، PPC و SEO، به ویژه سئوی محلی نهفته است. جیک همچنین با شرکت‌های سازمانی مشورت می‌کند که از داده‌های شخص اول خود با استفاده از CDP به عنوان مدیر شریک مشتری با Leverage Lab استفاده می‌کنند.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *