بر اساس یک نظرسنجی جدید، زمانی که یک محصول یا خدمات در بررسی های آنلاین رتبه 4 یا 5 ستاره نداشته باشد، مصرف کنندگان اعتماد خود را به شدت از دست می دهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. برخی از محصولات و خدمات با بررسیهای آنلاینی که دریافت میکنند زنده میشوند یا میمیرند. کاهش شدید اعتماد بین رتبه 4 ستاره و 3 ستاره وجود دارد – که می تواند منجر به از دست دادن درآمد برای آن شرکت ها شود.
کاهش -67٪ در اعتماد. سوال: حداقل امتیاز ستاره (از پنج) مورد نیاز یک محصول یا خدمات برای مصرف کنندگان در مرحله بررسی تصمیم خرید چقدر است؟ و نتایج واضح بود:
- داشتن 5 ستاره یا 4 ستاره با سطح بسیار بالایی از اعتماد به ترتیب 95% و 96.3% همراه است.
- کاهش از 4 ستاره به 3 ستاره کاهش شدید 67٪ در اعتماد را نشان داد.
- محصولات و خدمات با 2 ستاره یا 1 ستاره اساساً اعتماد صفر دارند.
این یادآور منحنی های کلیک در نتایج جستجوی ارگانیک است. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، سهم بیشتری از ترافیک دریافت می کنید. هرچه پایین تر بروید، برای جستجوگران نامرئی تر می شوید. همانطور که اعتماد در رتبه بندی نقش دارد، جایی که شما رتبه بندی می کنید سیگنال اعتماد موتورهای جستجو است.
غذای آماده. به گفته دومینیک جابور:
- کاهش تنها یک ستاره از رتبه 4 به 3 ستاره در یک محصول یا خدمات می تواند به شدت بر سطح راحتی مصرف کننده در هنگام تصمیم گیری برای خرید تأثیر بگذارد. مصرف کنندگان برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستند و وقتی می بینند که احساسات کلی پیرامون یک محصول یا خدمات کمتر از رتبه 4 ستاره است، تصمیم خود را زیر سوال می برند.
داده. آژانس بازاریابی دیجیتال Go Fish Digital از 1070 نفر در مورد بررسی های آنلاین نظرسنجی کرد تا بفهمد چقدر بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد. نتایج برای این پاسخ خاص بر اساس 1025 پاسخ نظرسنجی است.
جدید در زمین موتورهای جستجو