امیدوارید چه چیزی از فناوری بازاریابی خود به دست آورید؟ آیا برای رسیدن به آنجا به کمک نیاز دارید؟
در قلب فناوری بازاریابی، پلتفرمهای دادههای مشتری به بازاریابان و تبلیغکنندگان نیروگاهی از قابلیتها را برای هدایت تجربیات مشتری مرتبط و شخصیشده ارائه میدهند. و در قلب CDP داده هایی نهفته است که بینش مشتری را تقویت می کند.
با ثبت نام و شرکت در “به قلب تجربه مشتری با داده هایی که ارائه می دهد” بیاموزید. ارائه شده توسط Salesforce و Acxiom.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو