نمایههای کسبوکار Google فقط زمانی اجازه قیمتگذاری محصول را میدهد که قیمت یک قیمت باشد، نه محدودهای از قیمتها، از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳. همچنین، Google گفت که دیگر اجازه تماس سفارشی کنشها در نمایههای کسب و کار Google را نمیدهد.
پیام گوگل Google پیامی را در بخش محصولات نمایه کسبوکار Google پست کرد که میخواند: «محدودههای قیمت و تعیین یک تماس برای اقدام سفارشی دیگر از 15 فوریه 2023 پشتیبانی نمیشود. محدودههای قیمت فعلی حذف خواهند شد و همه صفحات فرود دارای «بازدید» خواهند بود. برچسب “سایت.”
به نظر می رسد. دارن شاو این اسکرین شات را در به اشتراک گذاشت توییتر و گفت: “این کار فهرست کردن خدمات در بخش محصولات را سخت تر می کند.”
چرا ما اهمیت می دهیم. بنابراین اگر محصولات اهرمی در نمایههای کسبوکار Google و محصولات شما دارای محدودههای قیمتی هستند و قیمتهای ثابتی ندارند، ممکن است لازم باشد قیمت را با هم حذف کنید یا قیمت ثابتی برای فهرستهای محصولات خود ارائه دهید.
همچنین به تغییر دعوت به اقدام نیز توجه داشته باشید و برای این تغییرات در 15 فوریه 2023 آماده باشید.
جدید در زمین موتورهای جستجو