بررسی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی 2023 اکنون منتشر شده است، این نظرسنجی است که متخصصان سئو محلی چه رتبه بندی می کنند که مهمترین فاکتورهای رتبه بندی هم برای رتبه بندی در بسته محلی گوگل و هم در نتایج محلی ارگانیک گوگل هستند.

جزئیات بیشتر نظرسنجی این نظرسنجی توسط Whitespark انجام شد و 44 متخصص سئوی محلی مختلف را مورد بررسی قرار داد. از این کارشناسان سئوی محلی خواسته تا 149 فاکتور بالقوه رتبه بندی جستجوی محلی را به ترتیب اهمیت در هر دو بسته محلی و رتبه بندی ارگانیک رتبه بندی کنند.

عوامل بسته محلی را یافته های بسته محلی نشان داد که اینها مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای بسته محلی Google رتبه بندی شدند:

  • دسته اصلی نمایه کسب و کار Google
  • کلمات کلیدی در عنوان/نام نمایه کسب‌وکار Google شما (که ممکن است مغایر با دستورالعمل‌های Google باشد)
  • نزدیکی آدرس به نقطه جستجو
  • آدرس فیزیکی در شهر جستجو
  • حذف لیست های هرزنامه از طریق مکانیسم های پیشگیری از هرزنامه
  • رتبه بندی عددی بالای گوگل
  • دسته‌های اضافی نمایه کسب‌وکار Google
  • تأیید در نمایه‌های کسب و کار Google
  • و بیشتر

عوامل ارگانیک محلی را فاکتورهای رتبه بندی ارگانیک محلی نشان داد اینها مهمترین عوامل رتبه بندی برای بسته محلی Google رتبه بندی شدند:

  • صفحه اختصاصی برای هر سرویس
  • پیوند داخلی در سراسر وب سایت
  • کیفیت و اعتبار لینک های ورودی به نام دامنه
  • ارتباط کلمه کلیدی جغرافیایی محتوای دامنه
  • کلمات کلیدی در عنوان صفحه فرود نمایه کسب و کار گوگل
  • تعداد پیوندهای ورودی به دامنه از دامنه های محلی مرتبط
  • ارتباط کلیدواژه موضوعی در کل وب سایت
  • حجم محتوای با کیفیت در صفحه خدمات
  • و بیشتر

سلب مسئولیت. مطالعات فاکتورهای رتبه بندی جستجو می تواند و در طول سال ها تا حدودی بحث برانگیز بوده است. این مطالعه از سئوکاران محلی خواسته است تا به آنچه که فکر می‌کنند مهم‌ترین فاکتور برای رتبه‌بندی خوب در نتایج محلی گوگل هستند، امتیاز دهند. پس این همه را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید مطالعه را کامل بخوانید قبل از اینکه این نتایج را همانطور که هست بپذیرید.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که ممکن است بحث های زیادی بین سئوکاران و سئوکاران محلی وجود داشته باشد که مهم ترین عوامل رتبه بندی چیست، انجام یک نظرسنجی مانند این ممکن است به شما کمک کند در مورد زمینه هایی فکر کنید که ممکن است قبلاً به آنها فکر نکرده باشید. پس آن را بخوانید و امیدوار باشید که ایده‌های جدیدی برای پیاده‌سازی برای مشتریان خود داشته باشید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *