ai bloggging software



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

به عنوان سازمانی که هدفش افزایش دیده شدن، تقویت اعتبار و افزایش فروش است، باید یک استراتژی تولید محتوا قوی داشته باشید. یکی از انواع محتوایی که باید به طور مرتب تولید شود، پست های وبلاگ است.

با ارسال مکرر محتوای وبلاگ با کیفیت بالا، می توانید به سه هدف ذکر شده در بالا دست یابید – و خیلی بیشتر. با این حال، یک مانع بزرگ بالقوه برای این وجود دارد.

ایجاد مکرر محتوای جدید، اصلی و جذاب وبلاگ می تواند زمان، پول و سایر منابع شما را به خود اختصاص دهد. اما اگر بتوانید به ماشینی اجازه دهید کار سخت نوشتن وبلاگ را برای شما انجام دهد چه؟

فناوری‌های هوش مصنوعی Cue (AI) برای نوشتن وبلاگ. اینها در عمل چگونه کار می کنند؟ و چه خواهد شد عواقب به اصطلاح پارادوکس هوش مصنوعی برای سازندگان محتوا (انسانی) باشد؟

مقاله ما در مورد نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی دقیقاً این را بررسی می کند – برای کشف بیشتر به خواندن ادامه دهید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی: مزایا و معایب آن چیست؟

قبل از اینکه به فرآیند تولید محتوای هوش مصنوعی بپردازیم، اجازه دهید به طور خلاصه مزایا و معایب استفاده از نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی را بررسی کنیم.

حرفه ای: ایجاد محتوای سریع و بر اساس تقاضا

اگر می خواهید حجم بالایی از پست های وبلاگ را به سرعت منتشر کنید، ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است راه خوبی برای رسیدن به این هدف باشند. فناوری‌های هوش مصنوعی از الگوریتم‌های خاصی برای ایجاد محتوای مورد نیاز شما در عرض چند ثانیه استفاده می‌کنند، برخلاف نویسندگان انسانی که ممکن است ساعت‌ها یا روزها طول بکشد.

ویژگی ها: عدم لمس انسان

اگر به نویسندگان مورد علاقه خود فکر می کنید، چیزی که به ذهنتان خطور می کند سبک نوشتن منحصر به فرد و دقیق آنهاست.

با استفاده بیش از حد از ابزارهای نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی، این منحصر به فرد بودن خطر گم شدن را به همراه دارد و ممکن است نوشته شما مکانیکی، احساسی و تکراری به نظر برسد.

حرفه ای: گزینه نسبتا کم هزینه

یک نویسنده محتوا یا آژانس نویسندگی حرفه ای احتمالاً هزینه های بیشتری را نسبت به اکثر ابزارهای وبلاگ نویسی هوش مصنوعی از شما دریافت می کند – به خصوص اگر از نسخه رایگان استفاده کنید یا گزینه های سطح پایین تر را انتخاب کنید.

با: به تدریج تکراری و غیر اصلی

همانطور که اشاره کردیم، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب آن احساس «رباتیک» را در نوشته‌ها دارد که بسیاری از خوانندگان باهوش به زودی آن را تشخیص می‌دهند، زیرا این نرم‌افزار از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند که قبلاً ذکر شد و فاقد توانایی ذاتی برای ایجاد افکار منحصر به فرد و نوآورانه است.

حرفه ای: قابلیت های پیشرفته SEO

یکی از روش‌هایی که الگوریتم کار می‌کند این است که کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید را از وب بیرون بکشید و آنها را به پست وبلاگ خود اضافه کنید.

گنجاندن کلمات کلیدی پربازدید در سراسر متن می تواند به رتبه بالاتر محتوای شما در SERP کمک کند و در رسانه های اجتماعی بیشتر دیده شود.

با: خلاقیت ضعیف

این کلمه آن را نشان می دهد: ایجاد یک قطعه محتوا یک فرآیند خلاقانه و تخیلی است که به طور طبیعی برای انسان اتفاق می افتد. با این حال، این عنصر خلاقیت زمانی کاملاً از بین می رود که یک ماشین باشد، نه یک انسان.

نسل ایده

اگر تصمیم گرفته اید از یک وبلاگ نویس هوش مصنوعی برای تولید اولین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود استفاده کنید، باید با اصول اولیه آن آشنا شوید.

ابتدا، درست مانند یک موقعیت سنتی تر، می خواهید پیشنهاداتی را برای موضوعی برای پست وبلاگ خود آماده کنید. بسیاری از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی، مانند جاسپر، می توانند ایده های وبلاگ خاصی را بر اساس موضوعاتی که وارد نرم افزار می کنید ایجاد کنند.

اما اجازه دهید ابتدا یک گام سریع به عقب برداریم. چگونه انتخاب می کنید که می خواهید دستیار نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی روی چه موضوعاتی کار کند؟

می توانید با انتخاب چند کلمه کلیدی شروع کنید. کلمات کلیدی محتوای وبلاگ شما را غنی می کنند و به پست های شما کمک می کنند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشند، که می تواند به برند شما بیشتر دیده شود.

سپس، کلمات کلیدی خود را با هم دسته بندی کنید و جستجوی گوگل را انجام دهید تا ببینید آیا چیز خاصی در نتایج جستجو ظاهر می شود یا خیر. از نتایج برای ایجاد یک ایده واضح تر از اینکه کدام موضوع را به ابزار هوش مصنوعی خود پیشنهاد دهید، استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام کلمات کلیدی در صنعت شما بهترین عملکرد را دارند یا بالاترین رتبه را دارند، سعی کنید از پلتفرم هایی مانند Buzzsumo یا WriterZen برای کمک به شناسایی کلمات کلیدی رتبه بندی شده استفاده کنید.

هنگامی که کلمات کلیدی و موضوعات را شناسایی کردید و ابزار هوش مصنوعی شما چند ایده بالقوه برای وبلاگ خود ارائه کرد، وقت آن است که به ساختار فکر کنید.

برنامه‌های نرم‌افزار WriterZen و Outranking می‌توانند به شما کمک کنند با استخراج اطلاعات مرتبط از برخی از صفحات با بالاترین رتبه گوگل ضمن ارائه پیشنهادات در مورد عناصر دیگر مانند عناوین، توضیحات متا و سرفصل ها.

عنوان ایجاد

ایجاد عنوان وبلاگی که توجه خواننده شما را به خود جلب کند و آنها را برای یادگیری بیشتر جذب کند، یکی از ویژگی های ضروری نوشتن وبلاگ موثر است.

یک عنوان عالی همچنین می تواند به رتبه بالاتر وبلاگ شما در جستجوهای گوگل کمک کند بینگ. اکثر ابزارهای هوش مصنوعی پس از وارد کردن کلمات کلیدی اولیه، چند عنوان وبلاگ ممکن را پیشنهاد می کنند.

در این مرحله، این شما هستید که بهترین گزینه را انتخاب کنید که با موضوع و هدف وبلاگ شما مطابقت دارد.

نوشتن

اکنون که ایده موضوع خود را ایجاد کرده اید، کلمات کلیدی و عنوان اصلی را انتخاب کرده اید، و ساختار وبلاگ خود را مشخص کرده اید، همه آماده هستید که به تجارت بپردازید: زمان نوشتن فرا رسیده است.

اخبار خوب زیادی در مورد محتوای وبلاگ تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. اول، اکنون طیف نسبتاً گسترده ای از پلتفرم های هوش مصنوعی برای انتخاب وجود دارد و برنامه های بیشتری احتمالاً به زودی ظاهر می شوند.

دوم این است که محتوایی که این ابزارها تولید می‌کنند کیفیت بسیار خوبی دارد. ثالثاً، شایان ذکر است که استفاده از اکثر ابزارهای نرم افزاری نسبتاً آسان است.

طبق اکثر بررسی ها، برخی از بهترین پلتفرم ها برای تولید محتوای وبلاگ با کیفیت خوب عبارتند از Jarvis، Copy.AI و Phrase.

با دو مورد اول، می توانید پست های وبلاگ را از ابتدا کنار هم قرار دهید و زمان و تلاش درگیر در فرآیند نوشتن وبلاگ را به شدت کاهش دهید.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید وبلاگ‌هایی با فرم طولانی و سازگار با سئو ایجاد کنید، این عبارت بسیار عالی است (به شما کمک می‌کند مورد توجه قرار بگیرید. هوش مصنوعی گوگل جستجو می کند)، و همچنین به شما اجازه می دهد تا قالب های شخصی سازی شده را طراحی کنید.

و چه در مورد ChatGPT، به نظر می رسد بچه جدید در بلوک و یکی از نویسندگان محتوا بیشتر از همه می ترسند؟

ChatGPT نوشتن وبلاگ را بسیار سریع و آسان می کند. اساساً، از همان فرآیندی که قبلاً ذکر شد پیروی می کند تا یک پست وبلاگ با کیفیت بالا ارائه کند که ممکن است بخواهید آن را همانطور که هست استفاده کنید یا برای تطابق بهتر با اهداف خود اصلاح کنید.

محتوایی که با WriterAccess اجرا می شود

ویرایش و بازنگری

بله، هوش مصنوعی بسیار هوشمند است – اما حتی باهوش‌ترین ابزار نیز گاهی اوقات می‌تواند اشتباه کند یا نتیجه‌ای را ارائه دهد که نیازهای شما را برآورده نمی‌کند.

بنابراین، هنگامی که ابزار نرم افزاری هوش مصنوعی شما محتوای مورد نیاز شما را تولید کرد، زمان آن رسیده است که کیفیت آن را بررسی کنید. برای انجام این کار، ممکن است بخواهید ابزارهای هوش مصنوعی را با روش های سنتی ویرایش و تصحیح ترکیب کنید.

ابتدا بررسی کنید که گرامر و نحو عاری از خطا و تایپی باشد. شما می توانید با چسباندن محتوای خود به ابزاری مانند Grammarly و اصلاح دستی هر گونه خطای شناسایی شده، این کار را به سرعت انجام دهید.

Grammarly یک چک کننده گرامر فوق العاده است، حتی زمانی که بدون اشتراک پولی استفاده می شود. با این وجود، پیشنهادات آن گاهی اوقات کمی «خاموش» هستند، بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را حداقل یک بار بخوانید تا بررسی کنید که آیا همه چیز خوب جریان دارد یا خیر.

هنگامی که یک محتوای تمیز و بدون خطا دارید، وقت آن است که خوانایی آن را بررسی کنید. شما می خواهید که پست وبلاگ شما از نظر گرامری صحیح، آسان برای هضم و خواندن دلپذیر باشد.

ابزارهایی مانند همینگوی در رسیدن به این هدف عالی هستند. با چسباندن محتوای خود به پلتفرم همینگوی، فوراً نکات و پیشنهاداتی در مورد چگونگی رفع مشکلات احتمالی مانند موارد زیر دریافت خواهید کرد:

  • عبارت ناجور
  • حالت مجهول
  • عبارات پیچیده
  • استفاده بیش از حد از قیدها

سایر ابزارهای هوش مصنوعی که می توانید برای تصحیح و ویرایش محتوای خود استفاده کنید عبارتند از Wordtune، Clearscope و Surfer.

پس از بررسی گرامر و خوانایی وبلاگ خود، بدون استفاده از پلتفرم های هوش مصنوعی یک نگاه دیگر به محتوا بدهید تا مطمئن شوید همه چیز به طور طبیعی و معنادار جریان دارد.

نتیجه

استفاده از ابزارهای نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا می تواند مزایا و معایبی داشته باشد، همانطور که در مقاله ما بحث شد. به طور کلی، شما باید از تکیه انحصاری بر پلتفرم های هوش مصنوعی برای تولید محتوای خود محتاط باشید، زیرا معایب آن هنوز قابل توجه است.

از این گذشته، نوشتن یک پست وبلاگ راهی برای ارتباط واقعی و همدلانه با مخاطبان است: اما ماشین‌ها همدلی ندارند، بنابراین ارتباط شما فاقد اعتبار خواهد بود.

برای لذت بردن از بهترین های هر دو جهان، می توانید با نویسندگان حرفه ای (انسان) کار کنید و از ابزارهای نرم افزار وبلاگ نویسی هوش مصنوعی برای بازبینی، ویرایش و بازنویسی استفاده کنید.

آیا می خواهید تولید محتوای خود را مقیاس بندی کنید؟ شروع به استخدام کنید با استعداد فریلنسرهایی که برای شما وبلاگ بنویسند.

آزمایشی بدون دسترسی



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *