نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify


اگر برنامه اینستاگرام شما مشکل دارد، می توانید با پاک کردن حافظه پنهان به بهبود عملکرد کمک کنید. در این راهنما نحوه پاک کردن کش اینستاگرام را بیاموزید.

صرف نظر از اینکه از اندروید یا آیفون استفاده می کنید، برنامه ها به مرور زمان کاهش می یابند. برنامه های مورد علاقه شما ممکن است با مشکلات دیگری مواجه شوند که بر قابلیت استفاده تأثیر می گذارد.

پاک کردن کش یک برنامه می تواند سرعت و عملکرد آن را بهبود بخشد. پس از استفاده از اینستاگرام در تلفن خود، حافظه پنهان عکس ها و تاریخچه آن می تواند به سرعت اضافه شود.

آیا با برنامه اینستاگرام خود مشکل دارید، مانند زمان بارگذاری کند یا خراب شدن؟ خبر خوب این است که می توانید کش اینستاگرام را پاک کنید تا عملکردهای آن را بهبود ببخشید و فضای گوشی خود را ذخیره کنید. در زیر چگونگی آن را توضیح خواهیم داد.

نحوه پاک کردن کش اینستاگرام در اندروید

اگر کاربر اندروید هستید، پاک کردن کش برنامه‌ها ساده است اما با انجام آن در iPhone یا iPad متفاوت است.
توجه داشته باشید: هر دستگاه اندروید و نسخه اندروید کمی متفاوت است، اما این دستورالعمل ها به شما ایده ای درباره نحوه انجام آن می دهد.

برای پاک کردن کش اینستاگرام در اندروید، از این مراحل استفاده کنید:

  1. راه اندازی تنظیمات.کش اینستاگرام را پاک کنید
  2. در تنظیمات حرکت کنید و ضربه بزنید برنامه ها یا برنامه ها و اعلان ها.کش اینستاگرام را پاک کنید
  3. ضربه زدن اینستاگرام از لیست برنامه های نصب شده شما.
  4. در صفحه برنامه، را انتخاب کنید ذخیره سازی گزینه.کش اینستاگرام را پاک کنید
  5. در صفحه ذخیره سازی برنامه، را انتخاب کنید پاک کردن حافظه پنهان دکمه.

پس از پاک کردن کش اینستاگرام، دکمه Clear cache خاکستری می شود و در مجموع مقدار Cache را مشاهده خواهید کرد. صفر. اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید و ببینید که آیا درست کار می کند و واکنش گراتر است یا خیر.

نحوه پاک کردن کش اینستاگرام در آیفون یا آیپد

برخی از برنامه های iOS وجود دارند که به شما امکان می دهند فایل های کش را پاک کنید، اما اینستاگرام یکی از آنها نیست. تنها راه برای پاک کردن کش اینستاگرام در آیفون، حذف نصب و نصب مجدد برنامه در دستگاهتان است.

توجه داشته باشید: وقتی اینستاگرام را مجدداً در iOS نصب می‌کنید، باید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. با این حال، داده های ذخیره شده از حساب خود را از دست نخواهید داد.

برای حذف نصب اینستاگرام در iPhone یا iPad:

  1. ضربه بزنید و نگه دارید اینستاگرام برنامه در صفحه اصلی iPhone یا iPad شما.
  2. از منوی پاپ آپ، روی آن ضربه بزنید برنامه را حذف کنید گزینه.کش اینستاگرام را پاک کنید
  3. ضربه زدن حذف هنگامی که پیام اعلان ظاهر می شود.
  4. وقتی پیام تأیید ظاهر شد، روی ضربه بزنید حذف برنامه از منو
  5. اکنون که برنامه اینستاگرام از آیفون شما حذف شده است، اینستاگرام را مجدداً از اپ استور نصب کنید.کش اینستاگرام را پاک کنید

نحوه پاک کردن جستجوها در اینستاگرام

علاوه بر پاک کردن حافظه پنهان برنامه، می توانید جستجوهای خود را به عنوان یک اقدام امنیتی پاک کنید. این برای کاربران اندروید و اپل کار می کند.

برای پاک کردن جستجوهای قبلی خود در اینستاگرام:

  1. راه اندازی کنید اینستاگرام برنامه
  2. روی ضربه بزنید مشخصات نماد در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایشکش اینستاگرام را پاک کنید
  3. بعد، روی ضربه بزنید منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست.
  4. که در تنظیمات، روی ضربه بزنید فعالیت شما گزینه.کش اینستاگرام را پاک کنید
  5. به پایین اسکرول کنید فعالیت شما صفحه و انتخاب کنید تحقیقات اخیر گزینه.
  6. در حال حاضر، در تحقیقات اخیر صفحه، می توانید جستجوهای فردی را با کلیک کردن بر روی آن حذف کنید ایکس در کنار عبارت جستجو یا می توانید با کلیک کردن بر روی آن، همه آنها را به یکباره پاک کنید همه را پاک کن دکمه در گوشه بالا سمت راست

از اینستاگرام بیشتر دریافت کنید

اگر برنامه اینستاگرام روی گوشی شما به درستی کار نمی کند یا کند است، می توانید کش اینستاگرام را برای کمک به بهبود عملکرد پاک کنید. چه در Android یا iPhone، از مراحل بالا برای پاک کردن کش برنامه استفاده کنید.

اینستاگرام چندین ویژگی دارد و ممکن است از برخی ویژگی‌ها استفاده نکنید. به عنوان مثال، اگر فکر دومی دارید یا در اینستاگرام ضمایر اضافه کنید، می توانید پیامی را لغو کنید. همچنین، اگر از یک کاربر خاص خسته شده اید، می توانید فردی را در اینستاگرام بی صدا کنید یا مخاطبین را از برنامه جدا کنید.

اگر نمی‌خواهید مردم از محبوبیت یک پست اینستاگرام مطلع شوند، می‌توانید لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی کنید و اگر می‌خواهید شرایط را تغییر دهید، صدای اعلان را تغییر دهید.

وقتی صحبت از صدا شد، اینستاگرام به شما امکان می دهد موسیقی را به پست ها اضافه کنید. با این حال، اگر کار نمی کند، یاد بگیرید که چگونه موسیقی اینستاگرام کار نمی کند.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *