کوری گانتر / How-To Geek
محتوای NSFW را در Reddit در وب با کلیک کردن روی نماد کاربر خود، سپس تنظیمات کاربر > تنظیمات فید را انتخاب کنید و دکمه «محتوای بزرگسالان» را علامت بزنید.

می‌توانید همین کار را در iPhone و iPad در تنظیمات > Reddit با استفاده از دکمه «نمایش محتوای NSFW (18+)» انجام دهید.

در اندروید، با ضربه زدن روی نماد کاربر خود، سپس به تنظیمات کاربر > گزینه‌های مشاهده و تغییر تنظیمات «نمایش محتوای NSFW (من بالای 18 سال)» به تنظیمات کاربر خود در برنامه Reddit دسترسی پیدا کنید.

برای مشاهده محتوای علامت‌گذاری‌شده به‌عنوان غیرایمن برای کار در Reddit، باید برای یک حساب ثبت‌نام کنید و تنظیمات کاربر خود را تغییر دهید. اگر این کار را انجام ندهید، یک هشدار به جای محتوا خواهید دید. در اینجا نحوه تغییر این تنظیمات برای غیرفعال کردن (یا فعال کردن) محتوای NSFW آورده شده است.

محتوای NSFW Reddit در وب را تغییر دهید

برای مشاهده محتوای NSFW در Reddit باید برای یک حساب Reddit ثبت نام کنید، زیرا هیچ راهی برای حذف این هشدارها بدون اخطار وجود ندارد.

پس از ثبت نام، با استفاده از یک مرورگر وب در صفحه اصلی Reddit وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون روی نماد کاربر خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و از منوی ظاهر شده گزینه “User Settings” را انتخاب کنید.

به تنظیمات کاربر حساب Reddit دسترسی پیدا کنید

در صفحه تنظیمات، روی تب “تنظیمات فید” در بالای صفحه کلیک کنید.

به برگه تنظیمات فید در تنظیمات کاربر Reddit دسترسی پیدا کنید

در برگه تنظیمات فید، بسته به اینکه می‌خواهید پست‌های NSFW را ببینید یا نه، کلید «محتوای بزرگسالان» را فعال یا غیرفعال کنید. برای مشاهده محتوای NSFW آن را روشن کنید و برای پنهان کردن محتوای NSFW آن را خاموش کنید.

محتوای NSFW را با استفاده از تنظیمات کاربر Reddit تغییر دهید

همچنین می‌توانید «حالت مرور ایمن» را برای محو کردن تصاویر کوچک و پیش‌نمایش‌های رسانه در محتوای بالقوه NSFW فعال کنید. وقتی روی محتوای مورد نظر کلیک می‌کنید، می‌توانید تاری را حذف کنید.

اگر از نسخه کلاسیک Old.reddit.com Reddit استفاده می‌کنید، می‌توانید این تغییر را با وارد شدن به سیستم و کلیک کردن روی «تنظیمات» در گوشه سمت راست بالای صفحه، و سپس پایین رفتن به «Content Options» برای تغییر «گزینه‌های محتوا» انجام دهید. من بیش از هجده سال سن دارم و مایل به مشاهده محتوای بزرگسالان هستم.

محتوای NSFW Reddit را در تلفن همراه تغییر دهید

فعال کردن NSFW در تلفن همراه یک جابجایی جداگانه است، به این معنی که می‌توانید محتوای NSFW را در تلفن همراه خاموش کنید در حالی که همچنان می‌توانید آن را در نسخه مرورگر استاندارد Reddit ببینید.

بسته به اینکه آیا برنامه Reddit را برای iPhone و iPad یا Android دارید، دستورالعمل تغییر این تنظیم متفاوت است. دستورالعمل‌های برنامه‌های شخص ثالث متفاوت است، اگرچه به عنوان یک قاعده کلی، فعال کردن محتوای NSFW در نسخه وب Reddit باید این محتوا را در برنامه‌های شخص ثالث نیز فعال کند.

محتوای NSFW Reddit را در iPhone و iPad فعال کنید

می‌توانید محتوای حساس را در Reddit برای iPhone و iPad با استفاده از تنظیماتی فعال کنید که به‌طور گیج‌کننده، در خود برنامه قابل مشاهده نیست. قبل از شروع، مطمئن شوید که در برنامه Reddit به حساب صحیح وارد شده اید. در مرحله بعد، به تنظیمات بروید و به پایین بروید تا برنامه Reddit را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

تغییر محتوای برنامه Reddit برای iPhone NSFW

در انتهای لیست، چند گزینه برای محتوای NSFW خواهید دید، از جمله «نمایش محتوای NSFW (18+)» و «تصاویر آبی NSFW» که می‌توانید آنها را فعال یا غیرفعال کنید. در صورت تغییر حساب در برنامه Reddit، باید این تنظیمات را تغییر دهید.

محتوای NSFW Reddit را در اندروید فعال کنید

برای فعال یا غیرفعال کردن محتوای NSFW در Reddit برای Android، برنامه را اجرا کنید و مطمئن شوید که وارد سیستم شده اید. روی نماد کاربر خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید و به منوی “تنظیمات کاربر” دسترسی پیدا کنید. در بخش «نمایش گزینه‌ها» گزینه «نمایش محتوای NSFW (من بالای 18 سال دارم)» را فعال یا غیرفعال کنید.

چیزی که Reddit به عنوان “ناامن برای کار” طبقه بندی می کند

Reddit به‌طور سنتی از پرچم «NSFW» به‌عنوان ابزاری برای محتوای حساس بالقوه استفاده می‌کند، از جمله اما نه محدود به برهنگی، خشونت، فحاشی، مصرف مواد مخدر، الکل و تنباکو، اسلحه و اسلحه، و قمار. Reddit در حال حاضر در حال آزمایش برچسب‌های محتوای انجمن به منظور دسته‌بندی بهتر محتوا است.

اکثر جوامع همچنان از تگ NSFW برای پنهان کردن همه یا برخی از محتواها استفاده می کنند. کل subreddit ها و حساب ها را می توان به عنوان NSFW علامت گذاری کرد. در ساب ردیت‌های دیگر، کاربران و مدیران انتخاب می‌کنند که فقط پست‌های خاصی را به‌عنوان نامناسب بالقوه علامت‌گذاری کنند (بسیاری از آنها ممکن است بی‌ضرر به نظر برسند، اما می‌توانند منجر به بحث‌های بالقوه NSFW شوند.)

اگر در هر نوع انجمنی که به‌عنوان NSFW علامت‌گذاری شده است، حساب‌های کاربری Reddit به‌عنوان «NSFW» علامت‌گذاری می‌شوند. این را می توان در تنظیمات کاربر > نمایه تغییر داد.

پست به عنوان علامت گذاری شد "NSFW" در r/AskReddit

با Reddit کارهای بیشتری انجام دهید

Reddit یک کندو از فعالیت است، اما می تواند منبع مفیدی باشد. پست کردن در Reddit می تواند به شما کمک کند مشکلات فنی خود را عیب یابی کنید، همانطور که جستجوی کارآمدتر در Reddit می تواند به شما کمک کند.

فراموش نکنید که برای هر چیزی که نمی خواهید با حساب اصلی شما مرتبط شود، یک حساب Reddit دور ریختنی ایجاد کنید.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *