چگونه پسورد اپل آیدی خود را تغییر دهیم


اپل از به‌روزرسانی‌های Rapid Security Response برای رفع فوری باگ‌های دستگاه‌های خود استفاده می‌کند. برای غیرفعال کردن این به‌روزرسانی‌ها (و بعداً آنها را نصب کنید)، این راهنما را دنبال کنید.

اپل گهگاه مستقر خواهد شد پاسخ امنیتی سریع به روز رسانی هایی که به طور خودکار در زمانی که تهدیدات جدی یا روز صفر نیاز به وصله دارند نصب می شوند. با این حال، ممکن است بخواهید پاسخ‌های امنیتی سریع را در iPhone یا iPad تا زمانی که آماده نصب آنها نباشید غیرفعال کنید.

به عنوان مثال، اپل اخیراً یک پاسخ امنیتی سریع (RSR) با اصلاحات امنیتی مهم منتشر کرده است. در حالی که نصب PSR برای اطمینان از ایمن بودن آیفون یا آیپد عاقلانه است، ممکن است بخواهید به‌روزرسانی‌ها را در زمان خود نصب کنید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ممکن است هنگام نصب یک RSR قبل یا بعد از عرضه مرحله‌ای 48 ساعته به‌روزرسانی با خطا مواجه شوید. برای غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های Rapid Security Response در iPhone یا iPad خود، این مراحل را دنبال کنید.

به روز رسانی سریع پاسخ امنیتی چیست؟

این به‌روزرسانی‌های منتشر شده توسط اپل به مشکلات امنیتی حیاتی در iOS، iPadOS و macOS می‌پردازند. RSR بهبودهای امنیتی قابل توجهی را بین به روز رسانی ویژگی های گسترده تر ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها می توانند نقص های Safari، پشته فریمورک WebKit و دیگر کتابخانه های سیستم ضروری را برطرف کنند.

این به‌روزرسانی‌ها همچنین می‌توانند به اکسپلویت‌های نرم‌افزاری روز صفر و سایر اکسپلویت‌های شناخته شده «در طبیعت» رسیدگی کنند. این بدان معناست که یک آسیب پذیری امنیتی در تلفن یا مک شما وجود دارد که می تواند به عنوان مثال برای سرقت اطلاعات شخصی استفاده شود.

به‌روزرسانی‌های RSR در iOS 16.4.1 و بالاتر و macOS 13.3.1 و بالاتر ارائه می‌شوند. اگر از نسخه قدیمی‌تر هر یک از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنید، اپل به‌روزرسانی RSR را برای دستگاه شما منتشر نمی‌کند. اگر به‌روزرسانی‌های RSR را غیرفعال کنید، در به‌روزرسانی بعدی نرم‌افزار سیستم گنجانده می‌شوند.

نحوه غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های RSR در iPhone یا iPad

در حالی که اینها به‌روزرسانی‌های فوری هستند که باید فوراً بخواهید، ممکن است به دلایل مختلف تصمیم بگیرید که RSR دریافت نکنید. به هر دلیلی، غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های RSR در آیفون یا آی‌پد شما امکان‌پذیر است.

برای غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های پاسخ سریع امنیتی:

  1. باز کن تنظیمات از صفحه اصلی دستگاه شما.تنظیمات آیفون
  2. ضربه زدن عمومی از لیست اقلامپاسخ امنیتی سریع
  3. انتخاب کنید به روز رسانی نرم افزار در صفحه زیر
  4. روی ضربه بزنید بروزرسانی های خودکار. توجه داشته باشید که در این مثال، در زمان نگارش این مقاله، به روز رسانی RSR در دسترس است.پاسخ امنیتی سریع
  5. را تغییر دهید پاسخ های امنیتی و فایل های سیستم خاموش کن.

با حرکت رو به جلو، به‌روزرسانی‌های RSR به‌طور خودکار نصب نمی‌شوند. با این حال، هنگامی که به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار iOS یا iPadOS بعدی آماده شد، این رفع‌ها را دریافت خواهید کرد.

ایمن نگه داشتن آیفون یا آیپد خود

به طور کلی، بهتر است اجازه دهید به‌روزرسانی‌های RSR نصب شوند تا مطمئن شوید دستگاه شما به‌روز و ایمن است. با این حال، اگر آنها را نمی‌خواهید، به‌عنوان مثال، گوشی شما برای تکمیل نصب مجدد راه‌اندازی می‌شود، می‌توانید با استفاده از مراحل بالا آنها را خاموش کنید. دفعه بعد که یک به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل وجود داشته باشد، همچنان آنها را دریافت خواهید کرد.

کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای اطمینان از ایمن بودن دستگاه خود انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید ردیابی تبلیغات را در آیفون خود متوقف کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید وب سایت های خاصی را در آیفون خود مسدود کنید، یا اگر مورد آزار و اذیت قرار می گیرید، تماس گیرندگان ناشناس را مسدود کنید تا از تماس های ناخواسته جلوگیری کنید.

همچنین، اگر عکس‌های خصوصی یا حساس دارید، می‌توانید عکس‌های آیفون خود را قفل کنید. اگر یادداشت‌های مهمی دارید، می‌توانید یادداشت‌های اپل را در iPhone، iPad یا Mac خود نیز قفل کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *