Windows 11 taskbar featured


آیا برخورد با موارد گروه بندی شده در نوار وظیفه ویندوز 11 برای شما آزاردهنده است؟ با استفاده از ابزارهای این راهنما، آنها را از حالت گروه بندی خارج کنید.

اگر ویندوز 11 را ارتقا داده باشید، تغییراتی را در نوار وظیفه مشاهده خواهید کرد. بزرگترین تغییر این است که آیکون های نوار وظیفه اکنون به طور پیش فرض گروه بندی می شوند، به این معنی که شما نمی توانید پنجره های جداگانه یک برنامه را ببینید مگر اینکه ماوس را روی آنها نگه دارید. اگر چندین برگه یا سند باز دارید و می خواهید سریع بین آنها جابجا شوید، برخورد با آنها می تواند آزاردهنده باشد.

ممکن است تعجب کنید که آیا راهی برای جدا کردن نمادهای نوار وظیفه در ویندوز 11 مانند ویندوز 10 وجود دارد. متأسفانه، ویندوز 11 گزینه داخلی برای انجام این کار ندارد. با این حال، برخی از برنامه‌های شخص ثالث می‌توانند به شما کمک کنند تا رفتار نوار وظیفه قدیمی را بازیابی کنید و نمادهای گروه‌بندی را در ویندوز 11 حذف کنید.

برای حذف گروه بندی موارد نوار وظیفه در ویندوز 11، مراحل زیر را دنبال کنید.

چگونه آیکون های نوار وظیفه را در ویندوز 11 با StartAllBack حذف کنیم

از آنجایی که ویندوز 11 هیچ گزینه ای برای حذف گروه بندی نمادهای نوار وظیفه ندارد، باید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید. یک گزینه این است StartAllBack، برنامه ای طراحی شده برای کمک به بازیابی عناصر قدیمی رابط کاربری ویندوز که ممکن است کاربران در ویندوز 11 از دست داده باشند.

StartAllBack یک برنامه رایگان، سبک و با کاربری آسان است که به شما امکان می دهد جنبه های مختلف ویندوز 11 مانند منوی استارت، File Explorer، منوی زمینه و موارد دیگر را شخصی سازی کنید. مهمتر از آن، به شما امکان می دهد رفتار نوار وظیفه قدیمی را بازیابی کنید و هر برنامه باز را از حالت گروه بندی خارج کنید.

برای استفاده از StartAllBack برای حذف گروه بندی نمادهای نوار وظیفه در ویندوز 11:

  1. StartAllBack را از وب سایت رسمی آن دانلود کنید و آن را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.
  2. پس از نصب، StartAllBack به طور خودکار راه اندازی می شود و تغییراتی در سیستم شما ایجاد می کند، مانند انتقال نمادهای نوار وظیفه به سمت چپ و بازیابی منوی استارت ویندوز 10. در صورت تمایل می توانید بعداً این تنظیمات را تغییر دهید.
  3. برای حذف گروه بندی نمادهای نوار وظیفه در ویندوز 11، کلیک کنید نوار وظیفه در پانل ناوبری سمت چپ
  4. زیر رفتار و ابرقدرت ها را تغییر دهید، روی منوی کشویی کنار کلیک کنید ترکیب دکمه های نوار وظیفه و انتخاب کنید هرگز.
    با استفاده از StartAllBack موارد نوار وظیفه ویندوز 11 را از حالت گروه بندی خارج کنید
  5. خواهید دید که نمادهای نوار وظیفه شما اکنون گروه بندی نشده اند و برچسب هایی را برای هر پنجره نشان می دهند. همچنین می توانید اندازه نوار وظیفه خود را با کشیدن لبه آن به بالا یا پایین تغییر دهید.
  6. اگر می خواهید نوار وظیفه اصلی خود را بازیابی کنید، آن را انتخاب کنید از نوار وظیفه کلاسیک پیشرفته استفاده کنید نوار لغزنده و آن را به تغییر دهید خاموش موقعیت
  7. اگر نوار وظیفه پیکربندی شده StartAllBack را غیرفعال کنید، کلیک کنید اکنون دوباره راه اندازی کنید پس از غیرفعال کردن نوار لغزنده همچنین، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شده را مشاهده کنید.
    نوار وظیفه StartAllBack را غیرفعال کنید

این تنها کاری است که باید انجام دهید تا این فرآیند را به پایان برسانید—اکنون با موفقیت آیکون های نوار وظیفه در ویندوز 11 را با StartAllBack حذف کرده اید. می‌توانید از برنامه خارج شوید و از رابط شخصی‌سازی شده ویندوز 11 خود استفاده کنید.

چگونه آیکون های نوار وظیفه را در ویندوز 11 با Start11 از حالت گروه بندی خارج کنیم

به دنبال گزینه های سفارشی سازی بیشتر هستید؟ شروع 11 یکی دیگر از برنامه های شناخته شده ای است که به شما امکان می دهد ویندوز 11 را شخصی سازی کنید. خرید آن 5.99 دلار هزینه دارد، اما یک دوره آزمایشی 30 روزه دارد که می توانید آن را امتحان کنید.

با Start11، می توانید آیکون های نوار وظیفه را در ویندوز 11 از حالت گروه بندی خارج کنید و بین سبک های مختلف منوهای استارت، مانند ویندوز 7 یا ویندوز 10، یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید نوار وظیفه خود را به بالای صفحه منتقل کرده و یک بافت را در پشت آن تنظیم کنید.

برای استفاده از Start11 برای حذف گروه بندی نمادهای نوار وظیفه در ویندوز 11:

  1. Start11 را از وب سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید.
  2. پس از نصب، Start11 باید به طور خودکار راه اندازی شود—اگر نشد، آن را از طریق منوی استارت راه اندازی کنید.
  3. هنگامی که برای اولین بار اجرا می شود، Start11 یک صفحه خوش آمد را به شما نشان می دهد. برای حذف گروه بندی آیکون های نوار وظیفه در ویندوز 11، کلیک کنید نوار وظیفه در پنل سمت چپ
    بخش Taskbar را در Start11 باز کنید
  4. انتخاب کنید اجازه دهید Start11 نوار وظیفه را تقویت کند نوار لغزنده، و آن را در بر موقعیت این باید به طور خودکار موارد نوار وظیفه را در رایانه شما از حالت گروه بندی خارج کند.
  5. برای اطمینان از این موضوع، انتخاب کنید هرگز زیر دکمه های نوار وظیفه باید ترکیب شوند بخش.
  6. برای اعمال تغییرات، کلیک کنید کاوشگر را دوباره راه اندازی کنید.
    نوار وظیفه گروه بندی شده را با استفاده از Start11 غیرفعال کنید

خواهید دید که نمادهای نوار وظیفه شما اکنون گروه بندی نشده اند و برچسب هایی را برای هر پنجره نشان می دهند. همچنین می توانید اندازه نوار وظیفه خود را با کشیدن لبه آن به بالا یا پایین تغییر دهید. اکنون، شما با موفقیت آیکون‌های نوار وظیفه را در ویندوز 11 با Start11 حذف کرده‌اید.

همچنین می توانید با کلیک کردن، تغییرات بیشتری مانند انتقال نوار وظیفه به بالای صفحه انجام دهید تنظیمات بیشتر Start11 Taskbar.

دکمه تنظیمات بیشتر نوار وظیفه در Start11

سفارشی سازی ویندوز 11 بیشتر

ویندوز 11 هیچ گزینه ای برای حذف گروه بندی نمادهای نوار وظیفه ندارد، اما می توانید از مراحل بالا برای کمک به شما استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از برنامه های شخص ثالث برای این منظور ممکن است دارای اشکالاتی مانند مشکلات سازگاری، تأثیرات عملکرد یا خطرات امنیتی باشد.

همیشه باید قبل از هر گونه تغییر، یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم ایجاد کنید. اگر می‌خواهید ویندوز 11 را بیشتر سفارشی کنید، می‌توانید منوی Start را سفارشی کنید تا بیشتر شبیه یک سیستم عامل سنتی ویندوز به نظر برسد.

همچنین برنامه‌های سفارشی‌سازی دیگری برای ویندوز 11 وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید، مانند ابزارهایی برای گرد کردن پنجره‌ها یا بازیابی منوی زمینه قدیمی وقتی روی موارد کلیک راست می‌کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *