به ویرایشگر اسکریپت سلام کنید.

گوگل

حتی سفارشی‌ترین خانه‌های هوشمند نیز باید طبق قوانین بازی کنند. اما یک ویژگی جدید Google Home به نام ویرایشگر اسکریپت می‌تواند شما را از اتوماسیون‌ها و روال‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده رهایی بخشد—در نهایت می‌توانید همه چیز را خودتان برنامه‌ریزی کنید.

اولین بار در اکتبر سال 2022 در مورد ویرایشگر اسکریپت خانه Google شنیدیم. این ویژگی اکنون در پیش نمایش عمومی در دسترس است. و خوب یا بد، نام “ویرایشگر اسکریپت” کاملاً دقیق است. اگر می خواهید اتوماسیون های خانگی پیشرفته بسازید و به برخی از قابلیت های منحصر به فرد خانه هوشمند دسترسی داشته باشید، باید کمی برنامه نویسی کنید.

خبر خوب این است که ویرایشگر اسکریپت از زبان برنامه نویسی YAML استفاده می کند که خواندن و نوشتن آن بسیار آسان است (همچنین دارای عملکرد تکمیل خودکار است). برای شروع کار با این ابزار، تنها چیزی که نیاز دارید کمی اعتماد به نفس و اجرای سریع آموزش های گوگل است. من همچنین پیشنهاد می کنم که با اسکریپت های نمونه گوگل بازی کنید (یا سفارشی کنید). (احتمالاً با خروج این ویژگی از دوره پیش نمایش عمومی، سایر کاربران اسکریپت های سفارشی خود را به اشتراک خواهند گذاشت.)

در اینجا چند نمونه از اسکریپت های گوگل آورده شده است:

ویرایشگر اسکریپت خانه Google در حال حاضر در پیش نمایش عمومی است. با مراجعه به صفحه Google Home Automations می توانید از مرورگر وب خود به آن دسترسی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که ویرایشگر اسکریپت یک محصول نهایی نیست و ممکن است با برخی از اشکالات مواجه شوید. همچنین، ویرایشگر اسکریپت در نهایت به برنامه تلفن همراه Google Home راه پیدا می کند.

منبع: گوگل





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *