How to add a PDF viewer in WordPress


آیا می خواهید یک نمایشگر PDF در وردپرس اضافه کنید؟

با جاسازی فایل‌های PDF در وب‌سایت خود، می‌توانید مطمئن شوید که این فایل‌ها همیشه طرح‌بندی یکسانی دارند، مهم نیست که بازدیدکننده از چه دستگاهی استفاده می‌کند. این فایل‌ها همچنین می‌توانند افراد را برای مدت طولانی‌تری در وب‌سایت شما نگه دارند و برای استفاده‌های شما ارزش اضافه کنند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک نمایشگر PDF در وردپرس اضافه کنید.

چرا به نمایشگر PDF در وردپرس نیاز دارید؟

بسیاری از وب سایت ها از فایل های PDF برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، صاحبان رستوران ها اغلب منوی خود را به صورت PDF آنلاین منتشر می کنند.

همیشه می توانید یک PDF را در وب سایت خود آپلود کنید و سپس یک لینک دانلود در وردپرس اضافه کنید.

با این حال، این بهترین تجربه کاربری برای افرادی نیست که می خواهند به سرعت به یک سند PDF نگاه کنند. به عنوان مثال، شخصی که قصد دارد از رستوران شما بازدید کند، ممکن است ترجیح دهد به جای دانلود یک نسخه در رایانه خود، منوی PDF وب سایت شما را بخواند.

در عوض، می توانید یک نمایشگر PDF در وردپرس اضافه کنید و سپس فایل های PDF را مستقیماً در وب سایت خود نشان دهید. این به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا سند را بدون بارگیری آن در رایانه خود ببینند، که اغلب سریع‌تر و آسان‌تر است. این به ویژه برای بازدیدکنندگانی که از گوشی های هوشمند یا تبلت استفاده می کنند صادق است.

همچنین بازدیدکنندگان را در وب سایت شما نگه می دارد، که ممکن است بازدید از صفحه شما را افزایش دهد و نرخ پرش شما را کاهش دهد.

با این گفته، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی یک نمایشگر PDF را به وردپرس اضافه کنید. به سادگی از پیوندهای سریع استفاده کنید تا مستقیماً به روشی که می خواهید استفاده کنید بروید.

روش 1. اضافه کردن یک نمایشگر PDF با استفاده از ویرایشگر بلاک (آسان)

ساده ترین راه برای نمایش فایل های PDF در وب سایت وردپرس خود، استفاده از بلوک فایل داخلی است.

این روش به پلاگین خاصی نیاز ندارد، اما شما فقط به چند روش می توانید بیننده را سفارشی کنید. اگر می‌خواهید سفارشی‌سازی‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌تری داشته باشید، توصیه می‌کنیم به جای آن از یک افزونه استفاده کنید.

برای شروع، به سادگی صفحه یا پستی را که می‌خواهید نمایشگر PDF را در ویرایشگر محتوا اضافه کنید، باز کنید و سپس روی دکمه «+» کلیک کنید تا یک بلوک جدید اضافه شود.

پس از آن، شروع به تایپ در “File” کنید و وقتی بلوک مناسب ظاهر شد، آن را انتخاب کنید.

بلوک فایل داخلی وردپرس

اگر قبلاً PDF خود را در کتابخانه رسانه وردپرس آپلود کرده اید، روی دکمه «کتابخانه رسانه» کلیک کنید. سپس می توانید پی دی افی را که می خواهید جاسازی کنید انتخاب کنید.

اگر قبلاً PDF را آپلود نکرده‌اید، روی «آپلود» کلیک کنید و سپس یک فایل را از رایانه خود انتخاب کنید.

آپلود فایل PDF در وردپرس

وردپرس به طور خودکار اندازه ای را برای PDF تعبیه شده انتخاب می کند.

توجه داشته باشید که نمای پیش‌فرض ممکن است سند کامل را نشان ندهد، اما بلوک «فایل» شامل یک نوار ابزار است که به بازدیدکنندگان اجازه بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی سند را می‌دهد. آنها همچنین می توانند برای مشاهده محتوای بیشتر در PDF اسکرول کنند.

چگونه یک نمایشگر PDF در وردپرس اضافه کنیم

اگر ترجیح می دهید، می توانید ارتفاع نمایشگر PDF را تغییر دهید تا بیشتر یا کمتر از سند تعبیه شده نشان داده شود.

برای انجام این کار، به سادگی از نوار لغزنده «ارتفاع در پیکسل» در منوی سمت راست استفاده کنید.

تغییر ارتفاع PDF تعبیه شده

گاهی اوقات، بازدیدکنندگان ممکن است بخواهند یک PDF را دانلود کنند تا همیشه آن را در نزدیکی خود داشته باشند. به عنوان مثال، مشتریان ممکن است بخواهند راهنمای کاربر محبوب ترین محصول شما یا برنامه برنامه نویسی یک رویداد یا کنفرانس آینده را دانلود کنند.

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس یک نماد «دانلود» را در نوار ابزار و یک دکمه در زیر PDF نشان می‌دهد.

چگونه به بازدیدکنندگان اجازه دانلود PDF در وردپرس را بدهیم

دکمه «دانلود» در زیر PDF برای بازدیدکنندگانی که با نمادهای مختلف نوار ابزار PDF آشنا نیستند مفید است. با نشان دادن دکمه «دانلود»، بازدیدکنندگان بلافاصله متوجه خواهند شد که این فایل به تنهایی به سایت شما مرتبط نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است بخواهید دکمه «دانلود» را فعال بگذارید. با این حال، اگر نمی‌خواهید این محتوای تکراری را اضافه کنید، می‌توانید برای غیرفعال کردن دکمه «نمایش دکمه دانلود» کلیک کنید.

پنهان کردن دکمه دانلود در یک نمایشگر PDF

وقتی از نحوه تنظیم PDF راضی هستید، روی «به‌روزرسانی» یا «انتشار» کلیک کنید تا تغییرات خود را به صورت زنده انجام دهید.

اکنون اگر از وب سایت وردپرس خود بازدید کنید، نمایشگر PDF را در عمل خواهید دید.

یک نمایشگر PDF که با بلوک فایل داخلی وردپرس ایجاد شده است

روش 2. افزودن یک نمایشگر PDF در وردپرس با استفاده از یک افزونه (قابل سفارشی‌سازی بیشتر)

بلوک فایل داخلی وردپرس باید برای وب سایت هایی که به سادگی می خواهند چند فایل PDF را جاسازی کنند مناسب باشد. با این حال، اگر می خواهید کنترل بیشتری بر بیننده داشته باشید، اغلب منطقی است که به جای آن از یک افزونه استفاده کنید.

PDF.js Viewer یکی از بهترین افزونه های PDF برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد ارتفاع و عرض نمایشگر PDF را تغییر دهید و دکمه ها را از نوار ابزار PDF حذف کنید.

همچنین دارای یک حالت تمام صفحه است که برای نمایش اسناد طولانی تر مانند کتاب های الکترونیکی و دفترچه راهنمای کاربر عالی است.

یک PDF در حالت تمام صفحه مشاهده می شود

ابتدا باید PDF.js Viewer را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، به تنظیمات » نمایشگر PDFjs برای پیکربندی تنظیمات افزونه.

تنظیمات افزونه PDF.js Viewer

در بیشتر مواقع، هنگام جاسازی هر PDF، می توانید این تنظیمات پیش فرض را لغو کنید. به عنوان مثال، می توانید تنظیمات یک PDF را برای اندازه یا مقیاس تغییر دهید.

با این حال، ما همچنان توصیه می‌کنیم تنظیمات پیش‌فرض را برای مطابقت بهتر با نیازهای خود تغییر دهید، زیرا این کار می‌تواند در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی کند.

به طور پیش فرض، این افزونه شامل دکمه های دانلود، چاپ و جستجو در نوار ابزار PDF است. اگر می‌خواهید هر یک از این دکمه‌ها را بردارید، به سادگی تیک کادر کنار آن را بردارید.

پنهان کردن دکمه ها از نوار ابزار نمایش PDF

همچنین می‌توانید ارتفاع و عرض جاسازی پیش‌فرض و «مقیاس بیننده» را تغییر دهید.

PDF.js Viewer خارج از جعبه، PDF را بدون هیچ نوار کناری نشان می دهد تا بازدیدکنندگان بتوانند پس از ورود به صفحه، سند کامل را ببینند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، آنها می توانند با کلیک بر روی دکمه “Toggle Sidebar” نوار کناری را در هر نقطه باز کنند.

افزودن نوار کناری به نمایشگر PDF در وردپرس

اگر قصد دارید اسناد طولانی‌تر یا PDF چند صفحه‌ای را اضافه کنید، نشان دادن نوار کناری به‌طور پیش‌فرض ممکن است مفید باشد.

برای انجام این کار، به سادگی منوی کشویی “Page Mode” را باز کرده و یکی از Thumbs، Bookmarks یا Attachments را انتخاب کنید.

تغییر حالت در نمایشگر PDF

PDF.js Viewer به بازدیدکنندگان اجازه می دهد PDF را در حالت تمام صفحه باز کنند. به طور پیش‌فرض، بازدیدکنندگان می‌توانند این حالت را با کلیک کردن روی پیوند «مشاهده تمام صفحه» در بالای PDF تعبیه‌شده باز کنند.

برای جایگزینی متن با پیام های سفارشی خود، کافی است در فیلد «متن پیوند تمام صفحه» تایپ کنید.

سفارشی کردن حالت تمام صفحه PDF

همچنین می‌توانید با استفاده از کادر «پیوندهای تمام صفحه در برگه‌های جدید» انتخاب کنید که آیا پیوند در یک برگه جدید باز شود.

راه اندازی یک تب جدید به حفظ بازدیدکنندگان در وب سایت شما کمک می کند، اما می تواند برای کاربران موبایل و تبلت آزار دهنده باشد.

سفارشی کردن حالت تمام صفحه نمایشگر PDF

حالت تمام صفحه خواندن اسناد طولانی را آسان تر می کند، بنابراین توصیه می کنیم این ویژگی را فعال کنید. با این حال، اگر نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، می‌توانید علامت کادر کنار «نمایش پیوند تمام صفحه» را بردارید.

هنگامی که از نحوه تنظیم افزونه راضی هستید، روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون آماده اضافه کردن یک نمایشگر PDF در وردپرس هستید. به سادگی صفحه یا پستی را که می خواهید PDF را در آن نشان دهید باز کنید و سپس بر روی دکمه ‘+’ کلیک کنید.

اکنون می توانید شروع به تایپ در «Embed PDF.js Viewer» کنید و وقتی بلوک مناسب ظاهر شد، آن را انتخاب کنید.

افزودن PDF به وب سایت وردپرس خود با استفاده از یک افزونه

پس از آن، روی «انتخاب PDF» کلیک کنید تا کتابخانه رسانه وردپرس باز شود.

اکنون می توانید یک PDF را از کتابخانه انتخاب کنید یا یک فایل را از رایانه خود آپلود کنید.

تعبیه یک PDF در وب سایت وردپرس خود با استفاده از یک بلوک

این افزونه از تنظیمات پیش‌فرض شما استفاده می‌کند، اما می‌توانید با استفاده از تنظیمات موجود در منوی سمت راست، نحوه ظاهر و عملکرد این PDF را به دقت تنظیم کنید.

در اینجا می توانید ارتفاع، عرض و مقیاس PDF را تغییر دهید. همچنین می توانید پیوند «نمایش تمام صفحه» را حذف یا سفارشی کنید.

سفارشی کردن بلوک جاسازی PDF با استفاده از افزونه وردپرس

در نهایت، می‌توانید دکمه‌های «دانلود» و «چاپ» را حذف یا نمایش دهید.

هنگامی که از نحوه تنظیم PDF راضی هستید، به سادگی روی “به روز رسانی” یا “انتشار” کلیک کنید. اکنون می توانید برای مشاهده نمایشگر PDF تعبیه شده از وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود دیدن کنید.

یک PDF که مستقیماً در وبلاگ یا وب سایت وردپرس تعبیه شده است

پاداش: چگونه از فایل های PDF تعبیه شده خود درآمد کسب کنید

اگر پی دی اف های با کیفیت و مفیدی دارید، می توانید از آنها برای کسب درآمد آنلاین با وردپرس استفاده کنید.

پس از جاسازی یک سند PDF در وب سایت خود، می توانید آن صفحه یا پست را به محتوای انحصاری فقط برای اعضا تبدیل کنید. بازدیدکنندگان برای دسترسی به آن صفحه یا پست و مشاهده PDF تعبیه شده باید عضویت خریداری کنند.

ساده ترین راه برای تبدیل وردپرس به سایت عضویت استفاده از MemberPress است. این بهترین افزونه عضویت وردپرس است و به شما امکان می دهد هر صفحه یا پستی را به محتوای انحصاری مختص مشترکین از جمله PDF های تعبیه شده تبدیل کنید.

با فروش آنلاین PDF درآمد کسب کنید

ما یک راهنمای کامل در مورد ساخت یک وب سایت عضویت وردپرس با دستورالعمل های گام به گام برای کمک به شما در شروع کار داریم.

همچنین پیشنهاد می کنیم از Easy Digital Downloads برای مدیریت و فروش PDF در وب سایت خود استفاده کنید. شما می توانید انواع کالاهای دیجیتال را به راحتی بفروشید و فایل های PDF را نیز به عنوان پیش نمایش در صفحات محصول قرار دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یک نمایشگر PDF در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد و فروش دوره های آنلاین با وردپرس بیندازید یا لیست ما از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک را بررسی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *