آیا به دنبال راهی برای اضافه کردن طرح دستور غذا به وب سایت وردپرس خود هستید؟

اگر یک وبلاگ غذایی دارید، می توانید دستور العمل های خود را به صورت تکه هایی در نتایج موتورهای جستجو با استفاده از نشانه گذاری طرحواره نمایش دهید. این می تواند به شما کمک کند تا کلیک ها و ترافیک بیشتری به سایت خود داشته باشید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه طرح دستور العمل مناسب سئو را در وردپرس اضافه کنید.

طرح دستور غذا چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

نشانه گذاری طرح دستور غذا (داده های ساختاریافته) نوع خاصی از کد HTML است که به وب سایت وردپرس شما اضافه می شود. اطلاعات بیشتری در مورد محتوای شما به موتورهای جستجو ارائه می دهد.

این اطلاعات در وب سایت شما نمایش داده نمی شود. در عوض، به کد منبع برای خواندن ربات های موتور جستجو اضافه می شود.

گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو از نشانه گذاری طرحواره برای نمایش اطلاعات اضافی به عنوان قطعه های برجسته استفاده می کنند. اینها نتایج برجسته شده با اطلاعات اضافی هستند که در بالای صفحات نتایج جستجو نشان داده شده اند.

برای مثال، Google ممکن است مواد تشکیل دهنده، رتبه‌بندی، زمان پخت، ارزش غذایی و سایر اطلاعات را از دستور العمل‌های شما در قطعه‌های ویژه نشان دهد.

قطعه دستور غذا در گوگل

گوگل این اطلاعات اضافی را از نشانه گذاری طرح دستور غذا در صفحه دریافت می کند.

به همین دلیل است که افزودن دستور العمل ها با طرحواره می تواند به شما کمک کند تا این قطعه ها را بگیرید و بهینه سازی موتور جستجوی وردپرس (SEO) خود را تقویت کنید.

قطعه های ویژه راه بسیار خوبی برای دریافت کلیک های بیشتر به وب سایت شما از نتایج جستجوی ارگانیک و افزایش ترافیک شما هستند.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی طرح دستور غذا را در وردپرس اضافه کنید.

افزودن دستور العمل های سئو دوستانه با طرحواره در وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن نشانه گذاری طرح دستور غذا در وردپرس استفاده از افزونه All in One SEO (AIOSEO) برای وردپرس است.

این بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است که به شما کمک می کند وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بدون نیاز به استخدام یک متخصص سئو بهینه کنید.

توجه داشته باشید: شما به نسخه AIOSEO Pro نیاز دارید زیرا دارای ویژگی Schema Generator است که به شما امکان می دهد هر نوع نشانه گذاری طرحواره را به محتوای خود اضافه کنید. به علاوه، ویژگی های قدرتمند دیگری مانند نقشه سایت، مدیر تغییر مسیر و غیره وجود دارد. همچنین یک نسخه رایگان از AIOSEO وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید.

ابتدا باید افزونه AIOSEO را در سایت خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، فقط آموزش نصب افزونه وردپرس را دنبال کنید.

پس از فعال سازی، افزونه به طور خودکار جادوگر راه اندازی خود را راه اندازی می کند. می توانید ادامه دهید و روی دکمه “بیایید شروع کنیم” کلیک کنید تا افزونه را در وب سایت خود راه اندازی کنید.

روی Let's get starts AIOSEO setup wizard کلیک کنید

برای جزئیات بیشتر، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه راه اندازی All in One SEO برای وردپرس را بخوانید.

پس از راه اندازی AIOSEO در سایت خود، اکنون باید به AIOSEO » جستجوی ظاهر از قسمت مدیریت وردپرس خود و سپس روی زبانه «انواع محتوا» کلیک کنید.

نشانه گذاری طرحواره در تنظیمات AIOSEO

در بخش انواع محتوا، می‌توانید نشانه‌گذاری طرحواره پست‌ها، صفحات، محصولات، گروه‌ها، عضویت‌ها و سایر انواع محتوا را در وبلاگ وردپرس خود ویرایش کنید.

پیش بروید و برگه “Schema Markup” را برای پست ها انتخاب کنید. اکنون می توانید روی منوی کشویی Schema Type کلیک کرده و گزینه “Recipe” را انتخاب کنید.

نوع طرح دستور غذا را انتخاب کنید

شما می توانید همین کار را برای صفحات، محصولات، انواع پست سفارشی و سایر انواع محتوا انجام دهید.

پس از انتخاب “Recipe” به عنوان نوع طرحواره، فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کنید. می توانید این کار را با کلیک کردن روی دکمه آبی “ذخیره تغییرات” در سمت راست بالای صفحه انجام دهید.

افزودن اطلاعات دستور العمل طرحواره به پست ها و صفحات

مرحله بعدی این است که اطلاعات دستور پخت خود را به هر پست یا صفحه وردپرس که می‌خواهید در قطعه‌های ویژه نمایش داده شود، اضافه کنید.

برای شروع، ادامه دهید و یک پست موجود را ویرایش کنید یا یک پست جدید اضافه کنید. هنگامی که در ویرایشگر وردپرس قرار گرفتید، به سادگی به سمت جعبه متا “تنظیمات AIOSEO” بروید و برگه “Schema” را انتخاب کنید. سپس، روی دکمه «ایجاد طرحواره» کلیک کنید.

روی دکمه Generate Schema در AIOSEO کلیک کنید

کاتالوگ طرحواره باز خواهد شد. این یک پنجره بازشو است که در آن می توانید نوع طرح واره ای را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

ادامه دهید و روی دکمه «افزودن طرحواره» در کنار گزینه «دستور پخت» کلیک کنید.

طرح دستور غذا را در AIOSEO اضافه کنید

اکنون، یک مدال باز می‌شود که می‌توانید جزئیات مربوط به دستور پخت خود را وارد کنید و به Google بگویید درباره آن چیست.

می توانید با افزودن نام غذا، توضیحات و نویسنده ای که می خواهید در نتایج جستجو نمایش داده شود، شروع کنید.

جزئیات طرح دستور خود را وارد کنید

همچنین می توانید برای افزودن کلمات کلیدی مرتبط به پایین اسکرول کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک فصل یا تعطیلات خاص و تصویری که در نتایج جستجو نمایش داده می شود را اضافه کنید.

کلمات کلیدی و تصویر را در AIOSEO Schema Generator اضافه کنید

علاوه بر این، AIOSEO فیلدهای اضافی را برای اضافه کردن جزئیات بیشتر در مورد دستور پخت شما ارائه می دهد. پر کردن این فیلدهای اضافی واقعاً مفید است زیرا Google اطلاعات مختلفی را برای عبارات جستجوی مختلف نشان می دهد.

می‌توانید جزئیات مربوط به نوع غذا، نوع غذا، زمان مورد نیاز، تعداد وعده‌ها، مواد تشکیل دهنده، کالری، دستورالعمل‌ها، رتبه‌بندی و موارد دیگر را وارد کنید.

فیلدهای اضافی برای وارد کردن اطلاعات طرح دستور غذا

هنگامی که اطلاعات دستور پخت خود را پر کردید، ادامه دهید و روی دکمه “افزودن طرحواره” کلیک کنید.

سپس، می توانید پست وبلاگ خود را منتشر کنید. AIOSEO طرح دستور غذا را با داده هایی که شما ارائه کرده اید اضافه می کند.

شما و بازدیدکنندگانتان نمی‌توانید تفاوتی را در قسمت جلویی وب‌سایت خود مشاهده کنید، اما اکنون ربات‌های موتور جستجو تمام داده‌های اضافی مورد نیاز خود را برای قطعه‌های برجسته در اختیار خواهند داشت.

بهینه سازی دستور العمل های خود در وردپرس

برای بهینه سازی دستور العمل های خود برای ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو، می توانید از چک لیست SEO پست وبلاگ ما استفاده کنید.

ما همچنین استفاده از افزونه ای مانند WP Tasty Recipes را در کنار AIOSEO توصیه می کنیم.

WP Tasty Recipes

WP Tasty Recipes یکی از بهترین افزونه های دستور غذا برای بلاگرهای مواد غذایی است. این به شما امکان می دهد به راحتی کارت های دستور العمل قابل تنظیم ایجاد کنید تا پست های دستور العمل خود را شگفت انگیز جلوه دهید.

این کارت با شش تم مختلف کارت دستور غذا، ادغام گام به گام ویدئویی، چک باکس های مواد تشکیل دهنده، دکمه های اشتراک گذاری و ذخیره سفارشی، میانبرهای «پرش به دستور غذا» و موارد دیگر ارائه می شود.

پیش نمایش کارت دستور غذا با برچسب حقایق تغذیه

علاوه بر این، با Nutrifox، می توانید برچسب های حقایق تغذیه را برای دستور العمل های خود ایجاد کنید. اینها محتوای غذایی غذاهای شما را در زیر دستور العمل های شما نمایش می دهند تا خوانندگان بتوانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

برای اطلاعات بیشتر، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه ساخت برچسب حقایق تغذیه در وردپرس را ببینید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چگونه دستور العمل های سئو پسند را با طرحواره در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت گواهینامه SSL رایگان برای وب سایت وردپرس خود و انتخاب های متخصص ما برای بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ های دستور العمل و غذا ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک

پست نحوه افزودن طرح دستوری سئو پسند در وردپرس (روش آسان) اولین بار در محتوامارکتینگ ظاهر شد.





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *