آیا می خواهید به طور خودکار سلب مسئولیت و اطلاعیه های مهم را در وب سایت وردپرس خود نشان دهید؟

سلب مسئولیت به محافظت از کسب و کار شما در برابر اقدامات قانونی کمک می کند و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. معمولاً باید سلب مسئولیت را به صورت دستی در محتوای خود وارد کنید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از روشی آسان، به طور خودکار یک سلب مسئولیت در وردپرس اضافه کنید.

به طور خودکار یک سلب مسئولیت در وردپرس اضافه کنید

چرا سلب مسئولیت در وردپرس نشان داده شود؟

افزودن یک سلب مسئولیت به وب سایت وردپرسی خود یک راه عالی برای اطلاع رسانی و اطلاعیه های مهم به بازدیدکنندگان است. همچنین از کسب و کار شما در برابر مسئولیت قانونی در قبال هرگونه ادعایی که کاربر می کند محافظت می کند.

موقعیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید سلب مسئولیت را در وب‌سایت خود نشان دهید. به عنوان مثال، فرض کنید سایت شما دارای تاییدیه محصولات است یا دارای پیوندهای وابسته است. می‌توانید افشای FTC را نشان دهید که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از شرکت‌هایی که محصولاتشان را در وب‌سایت خود قرار می‌دهید، غرامت دریافت کنید.

به طور مشابه، اگر در صنعتی فعالیت می کنید که توسط مقررات مختلف اداره می شود، می توانید سلب مسئولیت های قانونی را نشان دهید. اگر مشاوره پزشکی یا بهداشتی، مشاوره حقوقی یا نکات سرمایه گذاری مالی ارائه می دهید، این واقعا مفید است.

فرض کنید در حال نوشتن یک پست وبلاگی در مورد مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) هستید. می‌توانید سلب مسئولیتی را نشان دهید که به کاربران اطلاع می‌دهد که باید با یک وکیل حقوقی اینترنتی تماس بگیرند تا مشاوره حقوقی دریافت کنند.

نمونه افشای حقوقی

از طرف دیگر، اگر یک وبلاگ وردپرس دارید که در آن نظرات شخصی را به اشتراک می گذارید، افزودن یک افشا می تواند شما را از هرگونه اقدام قانونی محافظت کند.

با این اوصاف، بیایید ببینیم چگونه می توانید به طور خودکار یک سلب مسئولیت در وردپرس اضافه کنید. برای رفتن به هر بخش از این پست می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید.

  • ایجاد سلب مسئولیت در وردپرس
  • افزودن خودکار سلب مسئولیت در وردپرس

ایجاد سلب مسئولیت در وردپرس

می توانید با استفاده از ویرایشگر محتوا، افشاگری ها را به صورت دستی در وردپرس اضافه کنید. به سادگی محتوای سلب مسئولیت را در پست های وبلاگ یا صفحه خود وارد کنید. با این حال، این زمان‌بر است زیرا وردپرس گزینه‌ای برای نمایش خودکار این سلب مسئولیت‌ها ارائه نمی‌دهد و شما باید هر صفحه را ویرایش کنید.

یک راه آسان برای انجام این کار استفاده از WPCode است. این بهترین افزونه قطعه کد وردپرس است که مدیریت و اضافه کردن قطعه کد سفارشی را بسیار آسان می کند.

قطعه کد بلوک چیست؟

WPCode یک ویژگی Custom Blocks Snippets را ارائه می دهد که می توانید از آن برای ایجاد سلب مسئولیت استفاده کنید. کاری که انجام می دهد این است که یک بلوک وردپرس سفارشی ایجاد می کند که می توانید به طور خودکار در هر نقطه از سایت خود قرار دهید.

معمولاً این به ویرایش کد یا ساخت یک بلوک قابل استفاده مجدد نیاز دارد. WPCode این فرآیند را آسان‌تر می‌کند و نیازی نیست که با کد وب‌سایت سر و کار داشته باشید یا مجبور نباشید پست‌ها و صفحات را به‌صورت دستی ویرایش کنید.

علاوه بر ایجاد سلب مسئولیت، می‌توانید از این ویژگی WPCode برای ایجاد بلوک‌های سفارشی وردپرس برای جعبه‌های فراخوان، نمایش اعلان‌های مهم، ایجاد بلوک‌های تعاملی که شامل فرم‌ها یا لغزنده‌های تصویر هستند و موارد دیگر استفاده کنید.

برای این آموزش، ما از نسخه WPCode Pro استفاده خواهیم کرد زیرا شامل گزینه Custom Blocks Snippets است. با این حال، نسخه رایگان WPCode نیز وجود دارد که می توانید برای شروع از آن استفاده کنید.

ابتدا باید افزونه WPCode Pro را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، می توانید به قطعه کد » تنظیمات از پنل مدیریت وردپرس و کلید مجوز را وارد کنید. کلید مجوز را در ناحیه حساب WPCode خود پیدا خواهید کرد.

کلید مجوز WPCode را وارد کنید

بعد، می توانید به قطعه کد » + افزودن قطعه از داشبورد وردپرس

از اینجا، باید گزینه «Add Your Custom Code (New Snippet)» را انتخاب کنید.

برای درج آگهی، گزینه Custom Code را در کتابخانه WPCode انتخاب کنید

پس از آن، می توانید یک نام برای قطعه خود وارد کنید، مانند «اعلامیه سلب مسئولیت».

در مرحله بعد، باید روی آن کلیک کنید نوع کد منوی کشویی و گزینه «Blocks Snippet» را انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، به سادگی روی دکمه «ذخیره قطعه» کلیک کنید.

قطعه های بلوک را انتخاب کرده و ذخیره کنید

اکنون می توانید اعلامیه سلب مسئولیت خود را با استفاده از ویرایشگر محتوای وردپرس ویرایش کنید.

برای انجام این کار، ادامه دهید و روی دکمه «ویرایش با ویرایشگر مسدود» کلیک کنید.

در مرحله بعد، به ویرایشگر بلوک در وردپرس هدایت خواهید شد. ادامه دهید و متن را برای سلب مسئولیت خود وارد کنید.

متن را برای سلب مسئولیت خود وارد کنید

می‌توانید با استفاده از گزینه‌های سبک در ویرایشگر بلوک، اعلامیه سلب مسئولیت خود را سفارشی کنید.

به سادگی به تب ‘Style’ در پانل تنظیمات در سمت راست بروید. از اینجا می توانید رنگ متن، پس زمینه و پیوند را تغییر دهید. همچنین گزینه هایی برای ویرایش اندازه متن وجود دارد.

برای این آموزش، یک رنگ پس زمینه برای اعلام سلب مسئولیت اضافه می کنیم تا از بقیه متن متمایز شود. فراموش نکنید که روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید.

اعلامیه سلب مسئولیت خود را سفارشی کنید

پس از سفارشی کردن اعلامیه سلب مسئولیت، می‌توانید روی دکمه «بازگشت به قطعه WPCode» در بالا کلیک کنید.

افزودن خودکار سلب مسئولیت در وردپرس

هنگامی که در صفحه WPCode Snippet قرار گرفتید، به سادگی به بخش «درج» بروید. در اینجا، می‌توانید زمان و مکان نمایش سلب مسئولیت خود را انتخاب کنید.

شما می توانید “روش درج” را نگه دارید درج خودکار. پس از آن، پیش بروید و روی منوی کشویی Location کلیک کنید.

روش درج را برای قطعه کد انتخاب کنید

WPCode اکنون چندین گزینه را نشان می دهد. برو جلو و به مخصوص صفحه برگه

در مرحله بعد، می توانید انتخاب کنید که سایت شما در کجا سلب مسئولیت را نمایش دهد. به عنوان مثال، می تواند در ابتدای یک پست، بعد از چند پاراگراف، در انتهای پست و موارد دیگر ظاهر شود.

به خاطر این آموزش، گزینه “Insert After Paragraph” را انتخاب می کنیم. به این ترتیب قطعه پس از تعداد معینی از پاراگراف ها در تمام صفحات ظاهر می شود.

مکان را برای قطعه کد انتخاب کنید

WPCode همچنین به شما امکان می دهد تعداد پاراگراف ها را انتخاب کنید و پس از آن قطعه بلوک سفارشی ظاهر می شود.

به عنوان مثال، ما می خواهیم اعلامیه سلب مسئولیت به طور خودکار پس از 3 پاراگراف اول در تمام صفحات سایت آزمایشی ما ظاهر شود.

قطعه را آپدیت و فعال کنید

پس از اتمام کار، فراموش نکنید که قطعه بلوک‌ها را فعال کنید و روی دکمه «به‌روزرسانی» در بالا کلیک کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید اعلامیه سلب مسئولیت را با استفاده از کدهای کوتاه در صفحات خاصی درج کنید.

به سادگی به روش درج از درج خودکار به کد کوتاه.

از کد کوتاه برای افزودن قطعه بلوک استفاده کنید

پس از آن، می توانید کد کوتاه را کپی کرده و در هر نقطه از وب سایت خود اضافه کنید. به عنوان مثال، می توانید سلب مسئولیت را در صفحات و پست های خاص نشان دهید.

WPCode همچنین به شما امکان می دهد اسکریپت های سلب مسئولیت خود را برنامه ریزی کنید. اگر اطلاعیه ای حساس به زمان برای نمایش در وب سایت خود دارید، این واقعاً مفید است. شما به سادگی می توانید تاریخ شروع و تاریخ پایان را برای زمان بندی قطعه انتخاب کنید.

قطعه خود را برنامه ریزی کنید

وقتی کارتان تمام شد، فراموش نکنید که قطعه را فعال کنید و روی دکمه «به‌روزرسانی» کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود بازدید کنید تا سلب مسئولیت را در عمل مشاهده کنید.

مشاهده پیش نمایش اعلامیه سلب مسئولیت

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن خودکار سلب مسئولیت در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید فهرست ما از افزونه ها و ابزارهای ضروری وردپرس را برای سایت های تجاری و نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی به روش صحیح مشاهده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک

پست نحوه افزودن خودکار سلب مسئولیت در وردپرس (روش آسان) اولین بار در WPBeginner ظاهر شد.





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *