این به شما کمک می کند کوکی ها یا نان های عالی درست کنید.

جعبه و بشکه

میکسرهای KitchenAid پیروان زیادی دارند و دلیل خوبی هم دارد، اما میکسر هوشمند کاملاً جدید GE Profile با دستورات صوتی و مقیاس داخلی می تواند رقابتی برای آن ایجاد کند. و با توجه به اینکه به صورت انحصاری در Crate & Barrel با قیمت 1000 دلار موجود است، بهتر است به من کمک کند تا بهترین کوکی ها را بسازم.

جنرال الکتریک می گوید این میکسر پایه جدید، حدس و گمان را از ساختن نان، دسر، سس و موارد دیگر حذف می کند. این به این دلیل است که یک مقیاس داخلی برای اندازه گیری های عالی وجود دارد، و حتی یک سنسور بافت دارد که اطمینان می دهد خمیر خود را بیش از حد مخلوط نمی کنید.

در حالی که در آشپزخانه مشغول تهیه یک غذای خوشمزه هستید، می توانید همزن هوشمند جنرال الکتریک را روی یک تنظیمات خاص تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. سنسورها همه کار را انجام می دهند، مخلوط کردن را در بافت عالی متوقف می کنند و برای شما خاموش می شوند. و اگر فکر می‌کنید به مخلوط کردن بیشتر نیاز دارد، اما دست‌هایتان کثیف یا پوشیده از آرد است، از کنترل‌های صوتی استفاده کنید تا آن را دوباره به حالت هندزفری آماده کنید.

همراه با برنامه SmartHQ، میکسر پایه ویسکوزیته کامل را برای مواد خاص می داند، حتی اگر شما این کار را نکنید. به‌علاوه، اگر دستور العملی را از برنامه دنبال می‌کنید، میکسر همراه شما می‌آید و مقیاس هوشمند را به‌طور خودکار برای هر عنصر تنظیم می‌کند.

اساسا، این می تواند به شما کمک کند که نانوای بهتری باشید حتی اگر در پیروی از دستور غذا بهترین نباشید. و همانطور که مادرم همیشه می گفت، “دستور العمل لعنتی را دنبال کنید.”

به گفته جنرال الکتریک، این اولین میکسر هوشمند با سیستم موتور DC بدون برس است، به این معنی که می تواند سخت ترین خمیرها، خمیرهای ضخیم و غلیظ را تحمل کند و در حین کار گرم نمی شود و از بین نمی رود. و با توجه به اینکه این یک “میکسر هوشمند” است، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را با دستور العمل‌های بیشتر و تغییرات دیگر دریافت می‌کند تا در طول زمان بهتر شود.

اگر قبلاً KitchenAid ندارید و جیب‌های عمیق پر از خمیر دارید، همین امروز یکی از آن‌ها را از لینک زیر پیش‌سفارش کنید.

از طریق Engadget





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *