New Feature Release_ Introducing License Regeneration on Appsero.png


ما که خود توسعه‌دهندگان هستیم، مشکلات توسعه‌دهندگان وردپرس را درک می‌کنیم. در این نسخه، به چنین مزاحمت رایجی پرداخته ایم که ممکن است در سفر مدیریت مجوز خود با آن مواجه شوید. آن چیست؟

فرض کنید، شما یک کلید مجوز را اشتباه قرار داده اید یا نگران اشتباه تایپی در طول تولید هستید یا نگرانی امنیتی از سرقت مجوزها دارید. این موقعیت‌ها می‌توانند سرعت شما را کاهش داده و روند کارتان را مختل کنند. به همین دلیل توسعه یافتیم بازسازی مجوز، ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد کنترل را پس بگیرید.

این فقط یک راه حل فنی نیست. این یک نجات دهنده است اکنون با چند کلیک ساده می توانید یک کلید مجوز جدید را بازسازی کنید در چند ثانیه مانند داشتن یک دکمه جادویی است که کلید گم شده شما را باز می گرداند و شما را به مسیر اصلی باز می گرداند، بسیار سریعتر از جستجوی مجوز قدیمی.

چه چیزی در ویژگی بازسازی مجوز وجود دارد؟

در گذشته، مجوزهای Appsero به صورت خودکار در هنگام خرید تولید می‌شدند که برای اکثر افراد یک سیستم روان بود. پس از دریافت مجوز اولیه، راهی برای ایجاد مجوز وجود نداشت. با این حال، ما بازخورد شما را با صدای بلند و واضح شنیدیم و متوجه شدیم که باید شما را با جدیدترین ویژگی بازسازی مجوز خود توانمند کنیم.

توجه داشته باشید: ما همچنین یک پیشرفت کوچک اما مفید را برای آسان کردن زندگی شما معرفی کردیم. اکنون می توانید ایمیل مجوز را مستقیماً از Appsero دوباره ارسال کنید. اگر به هر دلیلی نیاز به ارسال مجدد آخرین مجوز تولید شده به مشتریان خود دارید، می توانید این کار را با چند کلیک انجام دهید.

بازسازی مجوز وردپرس: رایج ترین موارد استفاده

کلیدهای گم شده می توانند به روزرسانی ها را به تاخیر بیندازند، مشتریان را ناامید کنند و شما را به دنبال راه حل رها کنند. بیایید برخی از رایج ترین مشکلات کلید مجوز را بررسی کنیم بازسازی مجوز حل می کند:

  • تعویض کلیدهای گم شده: License Regeneration به شما این امکان را می دهد که یک کلید جدید را در چند ثانیه ایجاد کنید و استرس جستجوی دیوانه وار را از شما دور کند.
  • رفع خطاها: گاهی اوقات، یک شخصیت نابجا در طول نسل اولیه می تواند سردرد بزرگی ایجاد کند. بازسازی مجوز این نگرانی را از بین می برد. به سادگی یک کلید جدید و دقیق را بازسازی کنید و به‌روزرسانی‌های خود را روان نگه دارید.
  • جلوگیری از دزدی دریایی: اگر زمانی مشکوک هستید که ممکن است یک کلید مجوز به خطر بیفتد، License Regeneration به شما اجازه می دهد تا اقدام فوری انجام دهید. یک کلید جدید ایجاد کنید و مطمئن باشید که امنیت محصول شما به زمین محکم بازگشته است.
  • بهبود پشتیبانی مشتری: اگر مشتری کلید مجوز خود را گم کند، می توانید به سرعت و به راحتی یک مورد جدید را مستقیماً از طریق Appsero ایجاد کنید. این کار مشتریان شما را راضی نگه می دارد و نیاز به ارتباط طولانی مدت را از بین می برد.

بازسازی مجوز فقط یک راحتی نیست. این ابزار قدرتمندی است که گردش کار شما را ساده می کند، امنیت را افزایش می دهد و تجربه کاربری روان را تضمین می کند. بنابراین استرس شکار کلید را کنار بگذارید و آرامشی را که License Regeneration ارائه می دهد، در آغوش بگیرید!

بازسازی مجوز چگونه کار می کند؟

شما می توانید یک مجوز جدید را در چهار مرحله ساده ایجاد کنید. در اینجا یک توضیح سریع است:

  • به سفارش بروید: ترتیب مربوطه را در داشبورد Appsero خود پیدا کنید.
  • مجوز را انتخاب کنید: مجوز خاصی را که می خواهید دوباره ایجاد کنید انتخاب کنید.
  • روی بازسازی کلیک کنید: دکمه “ایجاد مجوز جدید” را فشار دهید و یک کلید جدید به طور خودکار ایجاد می شود.
  • به مشتری خود اطلاع دهید (اختیاری): از سیستم اعلان داخلی Appsero برای اطلاع دادن به مشتری خود در مورد کلید جدید (در صورت وجود) استفاده کنید.

اجازه دهید روند عملی را در بخش زیر به شما نشان دهیم.

مرحله 1: به پروژه خود بروید و به سفارشات بروید

ابتدا باید وارد داشبورد Appsero خود شوید. به بخش پلاگین ها یا تم ها بروید، جایی که می توانید تمام پروژه های موجود را ببینید. پروژه ای را که می خواهید با آن کار کنید انتخاب کنید. ما در مورد خود با “Test Plugin for Appsero” کار کردیم.

به پروژه خود بروید و به سفارشات بروید

پس از کلیک بر روی پروژه مربوطه، تمام منوها را در نوار کناری سمت چپ دریافت خواهید کرد. رفتن به فروش > سفارشات سپس روی شناسه سفارش هدف خود کلیک کنید.

به پروژه خود بروید و به سفارشات بروید

از منوی گزارش ها نیز می توانید به بخش سفارشات برسید. به سادگی به گزارش ها > سفارش ها > آخرین چند سفارش > مشاهده همه سفارش ها. سپس لیست شناسه های سفارش را پیدا خواهید کرد.

مرحله 2: مجوزی را که می خواهید بازسازی کنید وارد کنید

پس از وارد کردن شناسه سفارش، شما را به صفحه جزئیات سفارش همراه با کلید مجوز در پایین آن می برد. روی کلید مجوز کلیک کنید.

مجوزی را که می خواهید بازسازی کنید وارد کنید

مرحله 3: روی Action کلیک کنید و یک مجوز جدید ایجاد کنید

مرحله بالا شما را به صفحه جزئیات مجوز می برد که در آن Appsero تمام اطلاعات مرتبط از جمله تاریخ انقضا، وضعیت، محدودیت فعال سازی، تعداد سایت های فعال، منبع، تغییرات و موارد دیگر را نشان می دهد. در گوشه بالای صفحه، یک علامت را خواهید دید عمل دکمه. مکان نما را روی آن دکمه نگه دارید، چهار گزینه به شرح زیر گسترش می یابد:

  • از کار انداختن
  • غیر فعال کردن
  • ارسال مجدد ایمیل مجوز
  • ایجاد مجوز جدید
بر روی Action کلیک کنید و یک مجوز جدید ایجاد کنید

را کلیک کنید ایجاد مجوز جدید.

مرحله 4: مجوز را دوباره تولید کنید و به کاربر خود اطلاع دهید

مرحله سوم شما را به صفحه تولید مجوز می برد. شما فقط می توانید مجوز را ایجاد کنید. یا می توانید مجوز جدید را ایجاد کنید و از طریق ایمیل به مشتری اطلاع دهید. توجه داشته باشید که، مجوز قدیمی کار نخواهد کرد پس از اینکه Appsero مجوز جدید را بازسازی کرد.

مجوز را دوباره تولید کنید و به کاربر خود اطلاع دهید
مهم: Appsero SDK را به روز کنید
ما نسخه جدیدی از Appsero SDK را برای شما منتشر کرده ایم. در اولین فرصت به آخرین نسخه به روز کنید.

علاوه بر این، اگر از Appsero برای مدیریت پلاگین ها/تم های Pro WordPress استفاده می کنید، باید Appsero Client Updater را نیز به روز کنید. به هر یک از این راه ها می توانید به آخرین نسخه کلاینت Appsero به روز رسانی کنید.

با دانلود دستی مخزن و جایگزینی فایل های موجود.
– از طریق دستور به روز رسانی آهنگساز.
– از طریق دستور git pull.
– (اختیاری) اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها را در آینده مدیریت کنید، Appsero Client Updater را در افزونه Pro خود قرار دهید.

اتلاف وقت را متوقف کنید، شروع به ساخت محصولات عالی با Appsero کنید

به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس، اهمیت ایجاد پلاگین ها و تم های با کیفیت بالا را می دانید. اما مدیریت مجوزها، به‌روزرسانی‌ها و استقرارها می‌تواند بخش زیادی از وقت شما را بگیرد. اینجاست که Appsero وارد می شود تا گردش کار شما را ساده کند. در اینجا این است که چگونه کمک می کند:

  • به روز رسانی های بی دردسر: نسخه‌های جدید افزونه‌ها و تم‌های خود را 3 برابر سریع‌تر مستقیماً از GitHub، Bitbucket یا Gitlab اجرا کنید.
  • مدیریت مجوز هوشمند: مجوزهای محصولات خود را یکپارچه مدیریت کنید، چه از WooCommerce، EDD، Envato یا سایر پلتفرم های محبوب استفاده کنید.
  • تصمیمات مبتنی بر داده: بینش ارزشمندی در مورد نحوه تعامل کاربران با آثار شما به دست آورید. از این داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه و بهبود محصولات خود استفاده کنید.
  • پلتفرم همه کاره: Appsero با ابزارهای ضروری مانند Mailchimp و HelpScout ادغام می شود و گردش کار شما را سازماندهی می کند.

رایگان برای شروع!

طرح رایگان به شما امکان می دهد پلاگین ها، تم ها و بسته های رایگان نامحدود را مدیریت کنید. هر زمان که برای شروع فروش آثار خود آماده شدید و از ویژگی‌های قدرتمند صدور مجوز Appsero استفاده کنید، آن را به یک طرح پولی ارتقا دهید. آماده به دست گرفتن کنترل هستید؟ ببینید که چگونه Appsero می تواند گردش کار توسعه شما را از ویدیو تغییر دهد:

https://www.youtube.com/watch?v=xS0ZEXD-Tf0

برای آشنایی با همه ویژگی های جدید Appsero در ارتباط باشید

این آخرین ویژگی بازسازی مجوز نتیجه مستقیم گوش دادن به بازخورد کاربران ما است. ما چالش‌های پیش روی شما را درک می‌کنیم و دائماً در تلاشیم تا زندگی شما را آسان‌تر کنیم. بنابراین، آنچه را که نیاز دارید به ما اطلاع دهید، ما بازخورد شما را به دقت بررسی می‌کنیم و با درخواست‌های قابلیت امکان‌پذیر پیش می‌رویم. همچنین می توانید برای به روز نگه داشتن خود در خبرنامه Appsero مشترک شوید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *