Introducing Headline Analyzer – Writing Captivating Headlines Made Easy


آیا می خواهید سرفصل های جذابی بنویسید که ترافیک را افزایش دهد؟

آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش وجود داشته باشد ابزار آسان که به همه کمک می کند بدون توجه به مجموعه مهارت هایشان یا مجبور به استخدام یک کپی رایتر نخبه، عناوین عالی بنویسند؟

اگر شما هم مانند من و سایر صاحبان وب سایت های هوشمند هستید، حداقل چند بار در سفر وردپرس خود آرزوی این راه حل را داشته اید.

امروز، من مشتاقم که یک ابزار رایگان WPBeginner، Headline Analyzer را منتشر کنم، که به شما امکان می دهد عناوین مقاومت ناپذیری بنویسید که کاربران شما نمی توانند روی آن کلیک کنند.

ما این ابزار را ساخته‌ایم زیرا معتقدیم سرفصل‌ها تنها مهم‌ترین عاملی هستند که می‌توانند محتوای شما را ایجاد یا شکست دهند.

با ابزار خود، می‌خواهیم به همه وبلاگ‌نویسان و صاحبان وب‌سایت‌ها قدرت دهیم تا عناوین عالی بنویسند تا بتوانند با افراد بزرگ رقابت کنند و ترافیک بیشتری را جذب کنند.

Headline Analyzer Tool چیست؟

ابزار WPBeginner’s Headline Analyzer یک ابزار آنلاین رایگان قدرتمند است که نوشتن عناوین متقاعد کننده را آسان می کند که باعث افزایش ترافیک وب سایت و به اشتراک گذاری آن می شود و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب می کند.

و این یک ابزار رایگان است … بدون ثبت نام یا ثبت نام مورد نیاز است!

ابزار تحلیل سرفصل محتوامارکتینگ

یکی از دلایلی که اکثر مردم در جذاب کردن تیترهای خود شکست می خورند این است که هیچ راه مشخصی برای نوشتن آن وجود ندارد. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم در WPBeginner یک تحلیلگر سرفصل بسازم.

ابزار رایگان ما با پشتوانه داده‌ها، سرفصل‌های شما را بررسی می‌کند و پیشنهاداتی را برای کمک به شما برای کسب بیشترین تعداد کلیک ارائه می‌کند.

برای تجزیه و تحلیل عنوان شما، جستجوگر تیتر چند عامل مختلف از جمله تعادل کلمات، کلمات قدرت، احساسات عنوان، نوع عنوان، تعداد کلمات و موارد دیگر را در نظر می گیرد.

برخی از مزایای تحلیلگر عنوان ما عبارتند از…

چرا نوشتن سرفصل های عالی مهم است؟

آیا میدانستید 4 نفر از 5 نفر هرگز برای خواندن مقالات خود کلیک نمی کنید؟

این بدان معناست که حتی اگر سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط در صفحه اول گوگل قرار گیرد، تنها تعداد کمی از مخاطبان هدف شما از وب سایت شما بازدید خواهند کرد.

خوشبختانه، یک راه آسان برای بهبود شانس شما برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت شما وجود دارد… و آن نوشتن یک عنوان مناسب برای کلیک کردن است.

تیتر مناسب برای کلیک می‌تواند به معنای تفاوت بین نتایج جستجویی باشد که کاربران شما متوجه آن می‌شوند و روی Google کلیک می‌کنند – و نتایج جستجویی که مستقیماً از آنها رد می‌شوند.

با Headline Analyzer WPBeginner، این کار طول می کشد کمتر از 2 دقیقه برای نوشتن یک عنوان عالی برای محتوای خود … و برای انجام این کار لازم نیست یک متخصص SEO یا کپی رایتینگ باشید.

نحوه استفاده از ابزار تحلیل سرفصل WPBeginner

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به ابزار WPBeginner’s Headline Analyzer بروید.

سپس عنوان خود را در نوار جستجو تایپ کرده و کلیک کنید تجزیه و تحلیل.

با پشتوانه داده ها، ابزار ما تیتر شما را تجزیه و تحلیل می کند، آن را در مقیاس 1-100 درجه بندی می کند و پیشنهادهایی برای بهبود آن ارائه می دهد.

سپس می‌توانید آن توصیه‌ها را دنبال کنید و عنوان خود را دوباره تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا امتیاز شما را بهبود می‌بخشد یا خیر. سپس می توانید این روند را تا زمانی که امتیاز عالی کسب کنید تکرار کنید. قاعده کلی این است که نمره 70+ را هدف بگیرید.

گزارش تحلیل سرفصل

برای به دست آوردن بهترین نتایج از آنالایزر، اقدامات توصیه شده زیر را دنبال کنید.

همیشه با چندین ایده سرفصل بیایید

توصیه می شود حدود 3 تا 5 عنوان برای محتوای خود داشته باشید. زمانی که ایده‌های سرفصل متعددی را مطرح می‌کنید، به احتمال زیاد خارج از چارچوب فکر می‌کنید، که به نوبه خود به شما کمک می‌کند عناوین عالی ایجاد کنید.

پس از تجزیه و تحلیل، می توانید موردی را انتخاب کنید که امتیاز بهتری دارد و سپس آن را اصلاح کنید تا امتیاز بهتری کسب کند.

طول بهینه را برای عناوین خود انتخاب کنید

انتخاب طول بهینه برای عناوین شما مهم است. اگر خیلی طولانی باشد، ممکن است از نتایج جستجوی Google، صندوق ورودی ایمیل، فیدهای رسانه های اجتماعی و غیره قطع شود.

تجزیه و تحلیل سرفصل تعادل کلمه

به طور کلی، تیترهای خیلی کوتاه نمی توانند حس کنجکاوی را تحریک کنند، که منجر به کاهش تعداد کلیک ها می شود.

بیشتر افزونه ها و ابزارهای سئو وردپرس توصیه می کنند که تعداد کاراکترها را زیر 60 نگه دارید تا اطمینان حاصل شود که عنوان در قطعه جستجو و سایر کانال های بازاریابی قرار می گیرد.

گردش کار خود را با Headline Analyzer بهبود دهید

آیا می خواهید تحلیلگر سرفصل را در ویرایشگر پست وردپرس دریافت کنید؟

شما می توانید با نصب و فعال کردن افزونه SEO رایگان All in One یا افزونه رایگان MonsterInsights، این کار را رایگان انجام دهید.

هر دوی این افزونه‌ها به شما امکان دسترسی به یک تحلیلگر سرفصل را می‌دهند، مگر در داخل ویرایشگر پست وردپرس.

روی دکمه تحلیل سرفصل سئو کلیک کنید

بعد چه می آید؟

در WPBeginner، ما همیشه در تلاش هستیم ابزارهای قدرتمند بسازید برای کسب و کارهای کوچک، تا بتوانند رشد کنند و با افراد بزرگ رقابت کنند.

Headline Analyzer تنها یکی از ابزارهای جدیدی است که ما راه اندازی کرده ایم.

ما یک نقشه راه هیجان انگیز در پیش داریم و در هفته های آینده، امیدواریم ابزارهای رایگان بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

در اینجا چند ابزار تجاری دیگر وجود دارد که می توانید همین حالا از آنها استفاده کنید.

هدف ما این است که به ساخت بهترین ابزارهای کلاس خود ادامه دهیم تا به شما کمک کنند تا زمین بازی را هموار کنید.

اگر ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم تحلیلگر سرفصل WPBeginner یا سایر ابزارها را برای شما مفیدتر کنیم، دارید، نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظریم تا سال ها به شما خدمت کنیم.

واقعاً مال شما

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *