ارزیابی ROI واقعی یک پلتفرم داده مشتری به معنای درک این است که چگونه این فناوری معیارهای کلیدی کسب و کار را بهبود می بخشد و کارکرد کارآمدتر را امکان پذیر می کند.
به همین دلیل است که BlueConic شرکت Forrester Consulting را مأمور کرد تا یک مطالعه Total Economic Impact™ انجام دهد که هم سود و هم سود عملیاتی را که میتوان با BlueConic باز کرد، اندازهگیری کرد.
در 4 می، سخنرانان مهمان Forrester’s Joe Stanhope، معاون، تحلیلگر اصلی و Julia Fadzeyeza، مشاور اصلی، به پاتریک رینولدز CMO BlueConic ملحق خواهند شد تا روندهای فعلی بازار CDP را بررسی کنند و در مورد یافته های مطالعه TEI بحث کنند، از جمله اینکه چگونه BlueConic به مشتریان کمک کرده است. :
- تا 90٪ صرفه جویی در زمان در بخش بندی، سفر مشتری و وظایف گزارش دهی
- افزایش سود 5.4 میلیون دلاری ناشی از بهبود نرخ تبدیل، جریانهای درآمدزایی جدید از دادهها و رشد مشارکت استراتژیک
- تصمیم گیری سریعتر و با کیفیت بالاتر و پشتیبانی از رشد آینده
مطالعه TEI Forrester: چگونه مشتریان BlueConic هزینه های عملیاتی را تا 90٪ صرفه جویی در زمان کاهش دادند
پنجشنبه 4 اردیبهشت | 11 صبح ET | ساعت 5 عصر به وقت CEST
اگر نمی توانید به صورت زنده به ما بپیوندید، حتما ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ضبط را دریافت کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو