کمپین‌های تعطیلات شما موفقیت‌آمیز بودند، اما جذب مشتریان در بقیه سال می‌تواند سخت باشد – به‌ویژه اگر در یک بازار بسیار رقابتی فعالیت می‌کنید.

به وبینار زنده و تعاملی ما با کیت ریچاردسون، مدیر بازاریابی حفظ مشتری در Artifact Uprising و توبی یوئن، مدیر موفقیت مشتری در Blueshift بپیوندید و راه‌های اثبات شده برای جذب مشتریان و خرید بیشتر را کشف کنید.

ثبت نام امروز برای “مشتریان را بعد از تعطیلات و در تمام طول سال درگیر نگه دارید،ارائه شده توسط Blueshift.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *