توییتر اکنون به وعده خود مبنی بر نمایش تبلیغات کمتر به مشترکین توییتر آبی عمل کرده است. این شرکت جزئیات نحوه عملکرد «نصف تبلیغات» را به مرکز راهنمایی خود اضافه کرده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در توییتر تبلیغ میکنید یا به آن فکر میکنید، این تغییر میتواند تأثیر جزئی بر دسترسی به تبلیغات داشته باشد. “جزئی” زیرا تعداد کل مشترکین آبی توییتر کمتر از 1٪ از کل پایگاه کاربر آن است.
چه چیزی تغییر کرده است. توییتر این اطلاعات را اضافه کرده است:
«تقریباً 50٪ تبلیغات کمتری را در جدول زمانی برای شما و دنبال کردن ببینید. همانطور که پیمایش می کنید، تقریباً دو برابر تعداد توییت های ارگانیک یا غیر تبلیغی می بینید که بین توییت ها یا تبلیغات تبلیغ شده قرار می گیرند. ممکن است زمانهایی وجود داشته باشد که توییتهای تبلیغاتی کمتر یا بیشتر بین توییتهای تبلیغشده وجود داشته باشد.»
واضح است که “تبلیغات نیمه” در واقع “نیم تبلیغات” در توییتر نخواهد بود. خواهد بود تقریبا 50٪ کمتر، و محدود به فیدهای برای شما و دنبال کردن.
جایی که «نیم آگهی» اعمال نمی شود. توییتر به طور خاص اشاره کرد که در حوزههای زیر اعمال نخواهد شد، اما اشاره کرد که «محدود به» این موارد نیست:
- تبلیغات در پروفایل
- تبلیغات در پاسخ های توییت.
- رویدادهای تبلیغ شده در Explore.
- روندهای ترویجی
- حسابهای ارتقا یافته برای دنبال کردن.
تعداد مشترکین آبی توییتر به روز شده است. طبق گفتهها، توییتر تا 2 آوریل 498117 مشترک آبی دارد این تحلیل.
جدید در زمین موتورهای جستجو