مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
“بازاریابی بهتر و در عین حال تاثیر مثبتی در جهان دارد.” یعنی محتوای راکهدف اصلی تعهد ما به علل اجتماعی چیزی است که در DNA ما و بخشی از تجارت اصلی ما است.
ما خوشحالیم که اعلام می کنیم ما به صورت حضوری در برنامه آینده شرکت خواهیم کرد زنگ افتتاحیه نزدک امروز 29 نوامبر در نیویورک. ما توسط Pledge 1، شریک تأثیر اجتماعی ما، دعوت شدیم تا شرکت خود را در مراسم نمایندگی کنیم.
سالانه، Pledge 1% فرصتی دارد تا زنگ نزدک را به صدا درآورد و این لحظه را با شرکت هایی که فعالانه برای بهبود وضعیت جهان تلاش می کنند به اشتراک بگذارد – محتوا مارکتینگ یکی از 50 شرکت جنبش Pledge 1% در سال 2022 است. بازیکنان بزرگی مانند Salesforce، Twilio و Asana نیز بخشی از آن هستند و در این رویداد حضور خواهند داشت.
این لحظه برای همه شرکت هایی که از طریق جنبش تعهد 1 درصد تعهد به مسئولیت اجتماعی شرکت دارند، مهم است.
نماینده ما در این رویداد Lakeshia Highsmith، معاون تیم مردم و فرهنگ خواهد بود. بیایید بفهمیم این مراسم چیست و چه چیزی را برای محتوای راک نشان می دهد.
Yبا استفاده از این لینک می توانید مراسم را به صورت زنده تماشا کنید!
اهمیت جنبش تعهد 1% برای برندها و جامعه
تعهد 1% یک حرکت جهانی برای ایجاد یک واقعیت جدید است، که در آن بازپرداخت بخشی از ساختار شرکت ها در هر اندازه و مرحله می شود. نقش آن الهام بخشیدن، آموزش و توانمندسازی همه کسب و کارها برای تبدیل شدن به یک نیروی خوب است.
تأثیر ابتکاراتی مانند این واقعی است، زیرا شرکت ها در عمل بهبود وضعیت جهان بین المللی هستند. این شرکت ها را به افرادی نزدیک می کند که به همان شیوه به تأثیر فکر می کنند. بنابراین، برندها میتوانند استعدادهای برتر را جذب و حفظ کنند، به سرمایهگذارانی نزدیکتر بمانند که همین DNA را دارند و روابط با مشتری را تقویت کنند.
برای محتوای راک، شرکت در زنگ نزدک به این معنی است که ما در مسیر درستی با سفر خود به منظور گسترش و رشد ابتکار تاثیرگذاری خود هستیم. تاثیری که اکنون ایجاد می کنیم به رشد کسب و کار مرتبط است. این یک افتخار برای ما است که یکی از اعضای Pledge 1% هستیم که تغییرات معناداری در جهان ایجاد می کند.
همه برندها می توانند به جامعه کمک کنند
جنبش تعهد 1% به وضوح نشان می دهد که صرف نظر از بخش شرکت، صرف نظر از اندازه آنها، آنها می توانند تعهد خود را به تأثیر اجتماعی آغاز کنند.
آنها به همه کسانی که می خواهند کاری را شروع کنند، اما نمی دانند چگونه، قدرت می دهند. بنابراین شرکت ها برای رسیدن به یک اندازه خاص یا رسیدن به سطح درآمد خاصی نیازی به صبر ندارند. همه آنها می توانند اکنون شروع کنند.
و می تواند ساده باشد، مانند اختصاص دادن 1% از زمان کارمندان به داوطلب شدن، انتخاب دلایلی که برای سازمان مهم هستند و حمایت از داوطلبانه مبتنی بر مهارت. اقدامات کوچک می تواند تاثیر زیادی در آینده داشته باشد.
برنامه های محتوا مارکتینگ برای آینده مربوط به ابتکارات اجتماعی است
ما درک می کنیم که راه طولانی در پیش داریم. ما به برداشتن گامهای مهم ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که تعهد ما به تأثیر اجتماعی در همه سطوح و در هر کاری که در محتوا مارکتینگ انجام میدهیم وجود دارد.
ما علناً تعهد خود را برای اهدای عدالت به فعالیتهای Social Impact اعلام کردهایم و به کار استراتژیک برای افزایش تلاشها و پیوستن به نیروهای بین DE&I و تأثیر اجتماعی ادامه خواهیم داد.
ما در این سفر یادگیری ابدی باقی میمانیم و یاد میگیریم که چگونه بازاریابی را بهتر کنیم و در عین حال هر سال تأثیر مثبتی بر جهان بگذاریم.
نکاتی به سایر سازمان ها برای شروع ایجاد ابتکارات تأثیر اجتماعی
- ابتدا سعی کنید دریابید که تئوری تغییر برای سازمان شما چیست، چه چالشهای اجتماعی را میخواهید متعهد به کار کنید و چگونه به تأثیر نهایی مورد نظر دست خواهید یافت. این می تواند با مشارکت رهبری برای ایجاد مشترک این فرآیند انجام شود.
- موارد موفق را مطالعه کنید و محک بزنید تا بتوانید الهام بگیرید.
- به Pledge 1% در مرحله اولیه ابتکار خود بپیوندید، آنها می توانند به رسمیت بخشیدن به آن در داخل، ایجاد رویه ها، و ارتباط شما با شرکت های مرحله آخر در تأثیر اجتماعی کمک کنند.
- اهداف تأثیر اجتماعی را با اهداف تجاری مرتبط کنید، که به کارآمدتر شدن و رشد سریعتر کمک می کند.
- یک نفر/یک منطقه را 100% به اجرای طرح اختصاص دهید. و در آخر، آن را در اولویت شرکت قرار دهید.
اگر میخواهید درباره ابتکارات تأثیر اجتماعی محتوا مارکتینگ بیشتر بدانید، میتوانید این صفحه را اینجا بررسی کنید!