متا پلتفرم رقیب توییتر را در ماه های آینده راه اندازی می کند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اگر حماسه توییتر را دنبال می‌کنید، می‌دانید که ایلان ماسک این پلتفرم را خریده و تغییرات بحث‌برانگیزی را حداقل در سایت میکروبلاگینگ ایجاد کرده است.

در پاسخ به این خبر که بسیاری از کاربران و برندها را خشنود نکرده است، پلتفرم های دیگری به عنوان جایگزین ظاهر شده اند. یا برای ارسال متن های کوتاه برای یک مخاطب خاص یا برای دنبال کردن سازندگان مورد علاقه خود.

Mastodon و Bluesky از جمله جایگزین های احتمالی برای مدل مورد استفاده توسط توییتر هستند. اکنون، متا هم وارد مسابقه شد و راه اندازی پلت فرم میکروبلاگینگ خود را اعلام کرد برای یک گروه منتخب از مردم

آیا این برنامه بزرگ بعدی زمان خواهد بود؟

اطلاعیه های متا

متا صاحب پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند: اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و مسنجر. این می تواند مزیت رقابتی خوبی را برای شرکت تضمین کند، زیرا به کاربران این پلتفرم ها دسترسی دارد – و تمام فناوری و دانش انباشته شده تا زمان راه اندازی.

برنامه جدید هنوز نام رسمی ندارد، اما برای گروه کوچکی از بازیگران، تهیه کنندگان، ورزشکاران و کمدین ها اعلام شد و باید به زودی بیاید.

اطلاعات فاش شده توسط برخی سازندگان و سایت های خبری منتشر شده است که جزئیات شناخته شده قبلی در مورد رقیب جدید توییتر را به اشتراک گذاشته اند.

آنچه در مورد پلتفرم می دانیم

اپلیکیشن متا به طور مستقل وجود خواهد داشت، اما در اینستاگرام ادغام خواهد شد.کاربر می‌تواند نام کاربری خود را حفظ کند و به دنبال‌کنندگانش اطلاع داده می‌شود تا بتوانند آن‌ها را در پلتفرم جدید دنبال کنند، بنابراین ایجاد مخاطب از همان ابتدا آسان‌تر می‌شود.

با وجود این، برنامه غیرمتمرکز خواهد بود. یعنی کاربران سایر اپلیکیشن ها مانند Mastodon می توانند در پلتفرم متا به جستجو و تعامل با پروفایل ها و محتوا بپردازند.

تا آن زمان، فید بسیار شبیه توییتر خواهد بود و کاربران 500 کاراکتر برای استفاده در پست های خود خواهند داشت. همچنین امکان ارسال لینک ها، تصاویر و ویدیوها وجود خواهد داشت.

برخی از ویژگی های امنیتی اینستاگرام نیز حفظ خواهد شد. به عنوان مثال، کلمات و کاربران مسدود شده در این شبکه در برنامه جدید یکسان خواهند ماند.

انتظار چه واکنشی از مردم داشته باشیم؟

هنوز خیلی زود است که بدانیم آیا شرط متا موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. اما این مزیت و جستجو برای اپلیکیشنی که یک بار برای همیشه جایگزین توییتر شود، می تواند به راه اندازی موفقیت آمیز منجر شود.

کاربران قبلاً به برنامه های این شرکت عادت کرده اند و ادغام با اینستاگرام می تواند استفاده از پلتفرم جدید را تسهیل کند. کاربران احتمالاً می توانند با همان اعتبارنامه وارد سیستم شوند و این روند را آسان تر می کند.

علیرغم نیاز مکرر به ارتقای پیشرفت‌های مرتبط با امنیت، متا در حال حاضر منابعی دارد که به عموم اجازه می‌دهد به خدمات آن اعتماد کنند. و هدف این است که رقیب جدید توییتر به بهبود این مکانیسم ها ادامه دهد محیطی با حداقل امنیت را برای کاربران و تبلیغ کنندگان خود تضمین کند.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *