متا اطلاعات و تصاویر جدیدی از برنامه رقیب توییتر خود را فاش می کند. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

پنجشنبه گذشته، 8 ژوئن، متا پیش نمایشی از اپلیکیشن جدید این شرکت برای رقابت با توییتر را برای کارمندان خود فاش کرد. این برنامه در یک جلسه همه جانبه توسط مدیر محصول، کریس کاکس، نمایش داده شد که آن را «پاسخ ما به توییتر» نامید.

در زیر می توانید برخی از تصاویر را مشاهده کنید منتشر شده توسط آستانه:

تصویر: پخش / The Verge

در میان بی بند و باری و نارضایتی فزاینده در میان کاربران توییتر متا که توسط تغییرات پلتفرم ایلان ماسک ایجاد شد، فرصتی عالی برای مشخص کردن قلمرو و افزایش بیشتر انحصار خود با قرار دادن رقیب جدیدی برای توییتر در مجموعه موفقیت‌های خود دید.

از اینستاگرام مستقیم به «توئیتر جدید»؟

این برنامه مبتنی بر اینستاگرام و یکپارچه با ActivityPub خواهد بود که به کاربران جدید اجازه می‌دهد حساب‌ها و فالوورهای خود را از برنامه عکس به شبکه اجتماعی جدید بیاورند.

هنوز مشخص نیست که این ادغام چگونه انجام می شود، اما ما قبلاً می دانیم که دنبال کنندگان یک پروفایل اینستاگرام مطلع می شوند و از آنها دعوت می شود تا در برنامه جدید نیز دنبال کنند و ایجاد مخاطب را آسان تر می کند. علاوه بر این، “پروژه 92” همانطور که عنوان شده است، از سیستم حساب کاربری اینستاگرام برای تکمیل خودکار اطلاعات کاربران استفاده می کند.

ادغام با ActivityPub همچنین به کاربرانی که از برنامه‌های ادغام شده با این پلتفرم مانند Mastodon استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد تا کاربران خود را به برنامه متای آینده منتقل کنند.

توضیحات بیشتر در مورد پروژه 92

با توجه به آنچه بود منتشر شده توسط The لبه، که به اسناد جلسه متا دسترسی داشت، “P92” که ممکن است به زودی نام راه اندازی خود را به “Threads” تغییر دهد، فید به روز رسانی متن خواهد بود. اگرچه تمرکز بر محتوای نوشتاری است، کاربران همچنین می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای حداکثر 5 دقیقه‌ای را در پیام‌های جریانی اضافه کنند، به همان روشی که توییتر امروز کار می‌کند.

به نظر می رسد چهار تب در برنامه وجود دارد که شامل فید اصلی، کاوش، موارد دلخواه و نمایه شما می شود، با دکمه میانی که یک پنجره آهنگساز برای افزودن پست شماست.

علاوه بر این اطلاعات، می دانیم که:

  • P92 از اعتبار اینستاگرام شما برای ورود استفاده می کند.
  • همچنین از ID اینستاگرام شما به عنوان نام کاربری در برنامه جدید استفاده می کند.
  • حداکثر طول پست های P92 500 کاراکتر خواهد بود.
  • کاکس همچنین گفت که متا امیدوار است که آن را «در اسرع وقت» منتشر کند و نوشتن این برنامه در ژانویه 2023 آغاز شده است.

به گفته کاکس، متا در حال حاضر در حال مذاکره با تعدادی از افراد مشهور مانند اپرا و دالایی لاما است تا به افزایش آگاهی و استفاده از این اپلیکیشن کمک کند.

کاکس با اشاره مستقیم به نحوه رهبری ایلان ماسک در توییتر گفت: «ما از سازندگان و شخصیت‌های عمومی می‌شنویم که علاقه‌مند به داشتن پلتفرمی هستند که به طور معقول اداره شود، که معتقدند می‌توانند به آن اعتماد کنند و برای توزیع به آن تکیه کنند. او افزود که هدف این شرکت برای این برنامه «امنیت، سهولت استفاده، قابلیت اطمینان» و تضمین اینکه سازندگان «مکانی پایدار برای ایجاد و رشد مخاطبان خود دارند» است.

از سلبریتی‌هایی که متا برای کمک به تبلیغ اپلیکیشن جدید خود به آنها نگاه می‌کند، می‌بینید که رقیب جدید توییتر به دنبال جذب بخشی از مخاطبان مسن‌تر است که از توییتر در «زمان طلایی» استفاده می‌کردند، و اکنون از جهت‌گیری بسیار ناراضی است. برنامه در حال گرفتن است.

ما همه دلایلی داریم که امیدوار باشیم با وجود یک رقیب سنگین وزن جدید، توییتر بتواند مدیریت خود را بهبود بخشد و با دقت بیشتری به خواسته های کاربران خود گوش دهد و این امکان را به آن می دهد تا یک بار دیگر بر لیست پست ها سلطنت کند. محبوب ترین برنامه ها.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *