مایکروسافت با معرفی بینگ چت، چه خوب و چه بد، در جنون فعلی هوش مصنوعی پیشتاز بوده است. ویژگی های وعده داده شده مبتنی بر هوش مصنوعی در مایکروسافت 365 اکنون در اختیار افراد بیشتری قرار گرفته است، اما احتمالاً هنوز باید منتظر نوبت خود باشید.

مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم هوش مصنوعی Microsoft 365 “Copilot” خود اضافه می‌کند و همچنین به چند نفر دیگر اجازه می‌دهد آن را امتحان کنند. وقتی می گوییم خیلی کم، واقعاً منظورمان این است. برنامه دسترسی زودهنگام مایکروسافت 365 Copilot اکنون شامل 600 مشتری جهانی است که از محدودیت قبلی 20 مشتری بیشتر است. برای روشن بودن، بیشتر (اگر نه همه) این مشتریان کسب‌وکارها و سازمان‌های دیگر هستند، نه افرادی که اشتراک Microsoft 365 خودشان را دارند.

عملکرد جدید شامل یک ویژگی جدید Index است که می تواند هوش مصنوعی را از داده های کاربر/شرکت در اسناد شما آگاه کند و به هوش مصنوعی اجازه دهد تا درک بهتری از داده هایی که به آنها دسترسی دارد داشته باشد و به نوبه خود به شما کمک کند آسان تر و دقیق تر. سایر موارد اضافه شده عبارتند از تولید تصویر DALL-E برای پاورپوینت، پیشنهادهای نوشتن مشترک برای ارسال ایمیل در Outlook و اضافه شدن Copilot به Whiteboard تا بتواند به شما در ارائه ایده ها و تولید تصاویر بر اساس آنها کمک کند.

مطمئناً دستیار هوش مصنوعی نهایی برای تمام نیازهای کاری شما شکل می گیرد، و ما نمی توانیم صبر کنیم تا آن را امتحان کنیم.

منبع: مایکروسافت
از طریق: The Verge






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *