مایکروسافت از 3 پیش بینی برای روند PPC در سال 2023 رونمایی می کند. من هر یک از آنها را توضیح می دهم



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اگر به دنبال افزایش ترافیک به وب سایت خود هستید، مایکروسافت فاش کرده است سه پیش بینی برای دسته بندی محصولات در سال جدید. اگر می‌خواهید از این روندها استفاده کنید، توصیه‌هایی در مورد چگونگی و زمان انجام این کار داریم.

سه دسته محصولی که مایکروسافت روی آنها کلید می زند عبارتند از:

  • مواد غذایی و محصولات غذایی طبیعی یا ارگانیک
  • پوشاک ورزشی
  • تناسب اندام و تغذیه

این دسته بندی ها تعجب آور نیستند، زیرا تصمیمات بسیاری از مردم در سال نو بر روی داشتن یک سبک زندگی سالم تمرکز دارد. افراد حاضر در گوگل موافق هستند. عبارات جستجو مانند تناسب اندام، ورزش، باشگاه، و غذاهای سالم به آنها ضربه می زند در اوایل ژانویه به اوج خود می رسدبه گفته گوگل. خرده فروشانی که به دنبال کسب درآمد از قصد جستجوگر هستند، بهتر است کمپین هایی را برای جلب این علاقه افزایش دهند.

در این مقاله، سه دسته محصول، عبارات برتر جستجو، زمان بندی و استراتژی افزایش نرخ تبدیل را برجسته می کنیم.

غذای طبیعی یا ارگانیک

برخی از عبارات جستجوی برتر عبارتند از:

  • دستور العمل های سالم
  • تغذیه
  • غذاهای گیاهی
  • غذاهای طبیعی
  • غذاهای ارگانیک

همانطور که انتظار دارید، تقریباً هر تکرار کلمه “رژیم غذایی” به شدت به عنوان عبارات جستجو نشان داده می شود، همراه با محصولات خاص و گزینه های دستور پخت کلم پیچ، اسفناج، گل کلم و کینوآ.

زمان سنجی

انتظار می رود کلیک ها در هفته 14 ژانویه در سطوح 20 درصد بالاتر از حد معمول به اوج خود برسد.

استراتژی

مایکروسافت استفاده از مخاطبان درون بازار را برای هدف قرار دادن کاربرانی که به دنبال گزینه‌های غذایی سالم یا مغذی هستند، توصیه می‌کند و به خریداران هشدار می‌دهد که از بودجه کافی برخوردار باشند تا کمپین‌ها در اوایل ماه تمام نشود.

ژانویه همچنین ماه اوج افرادی است که به دنبال دستور العمل های سرخ کن هوا به عنوان جایگزین بالقوه سالم تر برای سرخ کردن هستند. هدف قرار دادن مصرف کنندگانی که سرخ کن های هوا را به عنوان هدایای تعطیلات دریافت می کنند، با برجسته کردن آموزش ها یا فیلم های آموزشی در نظر بگیرید.

پوشاک ورزشی

برخی از عبارات جستجوی برتر عبارتند از:

  • لباس ورزشی
  • پوشیدن فعال
  • فروشگاه های لباس ورزشی
  • لباس ورزشی مارک دار
  • لباس های ورزشی

این عبارات جستجوی گسترده می توانند به جذب ترافیک به فروشگاه آنلاین شما کمک کنند، اگرچه ممکن است بخواهید کلمات کلیدی دم بلندی را که بر روی خطوط محصول خاص تمرکز دارند برجسته کنید. عباراتی مانند لباس های ورزشی نایک، لباس های گلف و اسکی و لباس های خاص با مضمون ورزشی نیز جلب توجه می کند.

زمان سنجی

جستجو برای پوشاک ورزشی در ماه دسامبر افزایش می یابد و تا ژانویه ادامه می یابد. بر اساس تجزیه و تحلیل مایکروسافت از الگوهای جستجو، هفته های 26 نوامبر و 3 دسامبر بالاترین قله ها را نشان می دهند. با این حال، ترافیک تا ژانویه همچنان بالاست.

استراتژی

مایکروسافت توصیه می کند از کمپین های خرید برای برجسته کردن محصولات ورزشی و تناسب اندام قبل از زمان خرید تعطیلات و از اواسط تا اواخر ژانویه برای محصولات خاص استفاده کنید. حضور سنگین تر از حد معمول PPC در این دوره همچنین می تواند ترافیک بیشتری را به سایت تجارت الکترونیک یا وب سایت فروشگاه شما هدایت کند.

همچنین باید وزنه های سنگین تری را در مورد رویدادهای مهم ورزشی در نظر بگیرید. ورزشکاران آخر هفته اغلب در طول سال در حوالی مسابقات سوپر باول، فینال فور، پلی آف NFL، پلی آف MLB، پلی آف NBA و غیره به دنبال تجهیزات ورزشی و لباس می گردند.

ترکیب محصولات در طول سال تغییر می کند زیرا مردم از زمستان به بهار و تابستان به پاییز می روند.

تناسب اندام و تغذیه

برخی از عبارات جستجوی برتر عبارتند از:

  • سالن ورزش
  • تناسب اندام
  • پرورش اندام
  • ورزش
  • چطور وزن را کم کنیم

همانطور که می بینید، بین این سه دسته تقاطع زیادی وجود دارد، زیرا همه آنها بخشی از یک سبک زندگی سالم تر هستند. در برخی موارد، ممکن است منطقی باشد که عبارات جستجوی برتر را در مواقعی که مناسب باشد برای جلب علایق چند مصرف کننده ترکیب کنید.

زمان سنجی

در حالی که علاقه به تناسب اندام و تغذیه در آغاز سال جدید به بالاترین حد خود رسیده است، Microsoft Advertising اشاره می کند که این دسته به طور مکرر در طول سال افزایش می یابد. بر اساس داده‌های سال ۲۰۲۱، مایکروسافت می‌گوید جستجوها برای واژه‌های تناسب اندام و تغذیه در ژانویه، می، جولای و اکتبر افزایش می‌یابد.

استراتژی

می‌توانید کمپین‌های PPC خود را برای استفاده از این افزایش‌ها در این چهار ماه برنامه‌ریزی کنید. با این حال، با توجه به محبوبیت مداوم، یک استراتژی بهتر ممکن است حضور ثابت به عنوان خط پایه و افزایش در طول اوج باشد.

نتیجه

اگر هر یک از این دسته بندی ها با مدل کسب و کار شما مطابقت داشته باشد، فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از قصد جستجوگر در این دوره های کلیدی دارید.

در این زمان های اوج، می توانید انتظار افزایش تبلیغات از رقبای خود را نیز داشته باشید. بسیاری از این اقلام کالایی هستند یا در مکان‌های مختلف موجود هستند، بنابراین ممکن است بخواهید در این دوره‌های اوج، تخفیف یا مشوق‌هایی ارائه دهید تا پیشنهاد خود را از رقیب خود جدا کنید.

در بیشتر موارد، ممکن است فقط یک لحظه کوتاه برای گرفتن یک تبدیل داشته باشید. تخفیف ها باید به اندازه کافی عمیق باشند تا توجه را جلب کنند و احساس فوریت را ایجاد کنند.

در حالی که بهترین استراتژی این است که همیشه یک حضور پایه داشته باشید، اضافه کردن وزن اضافی در این دوره های اوج یک رویکرد هوشمندانه برای جلب علاقه بیشتر است. همانطور که می گویند در حالی که آهن داغ است ضربه بزنید.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *