مایکروسافت در حال آغاز یک برنامه آزمایشی است تا امکان تبلیغات توسط ارائه دهندگان نمایندگی یا مجاز برخی از خدمات دولتی را با بررسی و تایید قبلی فراهم کند.

آزمایشی به شبکه جستجوی تبلیغات مایکروسافت و شبکه مخاطبان مایکروسافت در ایالات متحده محدود خواهد شد. سایر بازارها در حال حاضر در دسترس نیستند.

چگونه کار می کند. در طول این آزمایش، مایکروسافت فقط محصولات/خدمات دولتی زیر را در نظر می گیرد مگر اینکه به نحو دیگری تایید شود:

  • گذرنامه/مجوزهای تفریحی، که ممکن است شامل مجوزهای شکار یا ماهیگیری، مجوزهای پارک ملی، مجوزهای جنگلی و غیره باشد.
  • خدمات ثبت نام و عنوان خودرو، که ممکن است شامل تمدید ثبت نام، جایگزینی عناوین گمشده یا برگه ها/برچسب ها و غیره باشد.
  • سوابق حیاتی، که ممکن است شامل گواهی تولد، فوت یا ازدواج و غیره باشد.

الزامات مشارکت تبلیغ کننده برای درخواست آزمایشی، اطلاعات زیر از آگهی دهندگان مورد نیاز است:

  • محصولات/خدماتی که قصد دارند تبلیغ کنند.
  • فهرستی از مواردی که آنها برای هر محصول/خدمت هدف قرار خواهند داد.
  • اثبات تفویض اختیار/مجوز برای هر محصول/خدمت در ایالت مربوطه که در آن تبلیغ می‌شود.

تبلیغ‌کنندگان باید از تمام الزامات قانونی و مجوز برای مکان‌های خاصی که آگهی‌هایشان در آنجا پخش می‌شود، پیروی کنند. علاوه بر این، آنها باید از همه سیاست های تبلیغاتی مایکروسافت پیروی کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این برنامه آزمایشی ممکن است مستقیماً بر تبلیغ‌کنندگان تأثیر نگذارد، اما خود برنامه می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای هدف‌گیری و مشارکت ایجاد کند و در عین حال استانداردهای امنیتی و حریم خصوصی قوی را تضمین کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *