سامسونگ مانیتورهای زیادی را می فروشد، از نمایشگرهایی که مانند تلویزیون های هوشمند کار می کنند تا مانیتورهای بازی منحنی عظیم. آخرین مدل این شرکت Odyssey OLED G9 است که یک مانیتور گیمینگ OLED فوق عریض است و اکنون برای خرید در دسترس است.

49 اینچی سامسونگ Odyssey OLED G9 با شماره مدل G95SC یک مانیتور گیمینگ فوق عریض جدید است. سامسونگ می‌گوید این اولین مانیتور OLED 49 اینچی است و از DisplayHDR True Black 400 برای رنگ‌های دقیق‌تر و وضوح 5120 در 1440 پشتیبانی می‌کند. این مانیتور همچنین دارای نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه است. گزینه ای عالی برای رایانه های شخصی بازی رده بالا.

این یک مانیتور فوق عریض با نسبت صفحه نمایش 32:9 است که همان صفحه نمایشی را به شما می دهد که دو مانیتور عریض 16:9 کنار هم قرار گرفته اند. نمایشگر همچنین دارای انحنای 1800R است، بنابراین می توانید در واقع دیدن بیشتر آن فضای صفحه نمایش بدون چرخاندن فیزیکی سر – به هر حال بسته به فاصله ای که نشسته اید. همچنین دارای همان ویژگی های Smart Hub/Gaming Hub مانند سری نمایشگرهای هوشمند سامسونگ است.

Odyssey OLED G9 از امروز برای خرید در دسترس است. قیمت آن 2199.99 دلار است که برای یک مانیتور گیمینگ بسیار زیاد است، اما مدل های زیادی مانند این وجود ندارد. سامسونگ همچنین قصد دارد نسخه دیگری به نام G93SC را بفروشد که هیچ ویژگی «هوشمندی» نخواهد داشت.

منبع: سامسونگ






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *