YouTube با سرصفحه هزینه هر ساعت جدید خود، به برندها و تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا در طول ساعت (ساعت‌های) منتهی به، در حین یا بعد از لحظات اولویت‌دار مانند انتشار یک بازی ورزشی یا فیلم، بیشترین مکان را خریداری کنند.

چه شکلی هستند. در اینجا یک تبلیغ مستدل در دسکتاپ یا رایانه شخصی به نظر می رسد.

اسکرین شات 2023 02 08 در 10.19.20 صبح 800x510

در اینجا تبلیغات در یک دستگاه تلفن همراه به نظر می رسد.

اسکرین شات 2023 02 08 در 10.20.08 AM 471x600

پیش نمایش آگهی خود با استفاده از آن می توانید ببینید تبلیغات شما چگونه خواهد بود ابزار پیش نمایش سرصفحه.

مشخصات فنی می توانید مشخصات فنی YouTube را برای تبلیغات Masthead مرور کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. سرصفحه هزینه در هر ساعت YouTube فرصتی منحصر به فرد برای تبلیغ کنندگان و مارک ها فراهم می کند تا جایگاه برجسته ای را تضمین کنند و دید را برای مخاطبان زیادی افزایش دهند. با داشتن سرصفحه، مارک‌ها و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند دسترسی و تأثیر را به حداکثر برسانند، پیام خود را به مخاطبان اسیر منتقل کنند و به‌طور بالقوه تبدیل‌ها را افزایش دهند.

با این حال، در حال حاضر هیچ نشانه ای وجود ندارد که تبلیغات مستدل چقدر هزینه دارد، یا چه مقدار از موجودی موجود است. آنها ممکن است گزینه بهتری برای برندهای ملی در مقابل مشاغل کوچک یا محلی باشند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *