Discord Nitro، YouTube Premium، Twitter Blue و اکنون، Meta Verified — به حرکت اشتراک‌های پولی خوش آمدید زیرا پلتفرم‌های «رایگان» بیشتر و بیشتر به آن دست می‌زنند.

از همان ابتدا، کاربران نهایی فقط این اشتراک جدید را برای پلتفرم‌های از قبل غنی می‌بینند تا پول بیشتری کسب کنند. و آنها اشتباه نمی کنند زیرا این یک جریان درآمد بالقوه است. اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

با پیشرفت هوش مصنوعی (AI)، کاربران بدخواه رسانه‌های اجتماعی را با هر چیز جعلی، از اخبار گرفته تا حساب‌ها، آزار می‌دهند. بنابراین، این چه ربطی به Meta Verified دارد؟

از طریق Meta Verified، متا قول “حفاظت بیشتر در برابر جعل هویت” را برای حساب‌های بسیار حساس می‌دهد. اما Meta Verified دقیقا چیست و آیا تفاوتی با نشان تأیید قبلی دارد؟ بیایید دریابیم.


Meta Verified چیست؟

Meta Verified راه جدیدی برای دریافت چک آبی است – یک سرویس اشتراک پولی که به کاربران امکان می دهد در فیس بوک یا اینستاگرام تأیید شوند.

اما بیشتر از نشان Meta Verified، کسانی که برای تأیید اینستاگرام یا فیس‌بوک هزینه می‌کنند، از محافظت فعال حساب در برابر جعل هویت، پشتیبانی کاربر اولویت‌دار، افزایش دید آنلاین و موارد دیگر برخوردار می‌شوند. اشتراک Meta Verified ابتدا در استرالیا و نیوزیلند راه اندازی و آزمایش شد، اما از آن زمان به کشورهای زیر گسترش یافته است:

ایالات متحده
کانادا
انگلستان
استرالیا
نیوزلند
هند
برزیل (به زودی)

در اینجا جدولی از قیمت Meta Verified در کشورهای ذکر شده آورده شده است:

قیمت گذاری متا تایید شده
کشور
وب iOS و اندروید
ایالات متحده 11.99 دلار 14.99 دلار
کانادا 12.99 دلار 16.99 دلار
انگلستان 9.99 پوند 11.99 پوند
استرالیا AUD 19.99 AUD 24.99
نیوزلند NZD 23.99 NZD 29.99
هند INR 99 INR 119
برزیل (به زودی) BRL 19.90 BRL 24.90

توجه داشته باشید: با وجود نام Meta Verified، باید به طور جداگانه در تایید صفحه اینستاگرام و فیس بوک مشترک شوید و هزینه اشتراک را دو بار پرداخت کنید. علاوه بر این، تفاوت در هزینه اشتراک های وب و تلفن همراه به دلیل پورسانت های اپل (iOS) یا گوگل (اندروید) است.


فراتر از چک آبی: مزایای متا تایید شده در اینستاگرام و فیس بوک

به گفته متا، سازندگان در درخواست راه‌های بیشتر برای تأیید و پشتیبانی اینستاگرام و فیس‌بوک، و همچنین ویژگی‌های بیشتر برای افزایش دید و دسترسی آنلاین، پیگیر بوده‌اند. به این ترتیب، متا در حال بررسی چگونگی ارائه چنین ویژگی هایی از طریق یک سرویس پولی بوده است.

هنگامی که متای فیس بوک یا اینستاگرام را تأیید می کنید، موارد زیر را نیز دریافت می کنید:

نشان Meta Verified. نشان تأیید شده به احراز هویت حساب شما کمک می کند و نشان می دهد که شما واقعی هستید. این می تواند به ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما کمک کند و احتمال تعامل آنها با محتوای شما را افزایش دهد.
امنیت حساب اضافی از جعل‌کنندگان. متا به طور فعال حساب شما را برای نشانه های جعل هویت زیر نظر می گیرد. همچنین کمتر مورد هدف هرزنامه یا کلاهبرداری قرار خواهید گرفت.
پشتیبانی حساب اولویت دار. Meta Verified شامل دسترسی به پشتیبانی حساب از یک شخص واقعی است.
افزایش دید و دسترسی آنلاین. متا به حساب و محتوای شما در مکان‌هایی مانند جستجو، نظرات و توصیه‌ها برجستگی بیشتری می‌دهد.
ویژگی های خاص. شما می توانید از ویژگی های خاصی استفاده کنید که در دسترس دیگران نیست، مانند امکان افزودن لینک به بیو خود.

با وجود این، بسیاری از مردم راضی نیستند و فکر می کنند که نباید برای چیزهایی که به هر حال باید رایگان باشند، هزینه پرداخت کنند. اکنون اگر متقاعد شده‌اید که هزینه‌ای بپردازید، نیازی به عرق کردن ندارید زیرا الزامات جدید تأیید صحت صفحه اینستاگرام و فیس‌بوک چیز احمقانه‌ای نیستند.


الزامات اشتراک Meta Verified: چگونه در اینستاگرام و فیس بوک متا تأیید شود

در اینجا نحوه دریافت Meta Verified در فیس بوک یا اینستاگرام آمده است – کاربران باید معیارهای زیر را داشته باشند:

حداقل 18 سال سن داشته باشید.
نمایه عمومی داشته باشید
دنبال کننده قابل توجهی داشته باشید. (حداقل 10000 فالوور در اینستاگرام یا 1000 فالوور در فیس بوک)
استانداردهای اجتماعی اینستاگرام یا فیس بوک را نقض نکرده باشند.

شما همچنین باید یک شناسه دولتی با همان نام و عکسی که در نمایه فیس بوک یا اینستاگرامی که درخواست می دهید ارائه دهید.

اگر شرایط واجد شرایط بودن را دارید، می توانید درخواست تایید صفحه اینستاگرام یا فیس بوک را ارسال کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام یا فیسبوک را باز کنید.
2. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
3. روی تنظیمات ضربه بزنید.
4. روی Accounts Center ضربه بزنید.
5. روی Meta Verified ضربه بزنید.
6. اگر Meta Verified available نمایش داده شد، روی Subscribe ضربه بزنید.
7. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند تأیید متای فیس بوک یا اینستاگرام را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید: در برخی از موارد تایید اینستاگرام و فیس بوک، ممکن است از کاربران خواسته شود که ویدیویی از خود را برای احراز هویت بیشتر ارسال کنند.


نکاتی برای تأیید متا در اینستاگرام یا فیس بوک

در حالی که شما برای راستی‌آزمایی بازاریابی متا جدید پرداخت می‌کنید، این مورد «دیگر نگو و پولم را بگیر» نیست. متا حق دارد اشتراک شما را رد کند. بنابراین، برای جلوگیری از هر گونه سکسکه و افزایش شانس تأیید اعتبار در فیس بوک یا اینستاگرام، در اینجا چند نکته وجود دارد:

از نام واقعی و کامل خود در پروفایل خود استفاده کنید.
مطمئن شوید که عکس پروفایلتان واضح و جدید باشد.
محتوای باکیفیت و مرتبط با مخاطبان خود را ارسال کنید.
با لایک کردن، نظر دادن و دنبال کردن سایر کاربران با مخاطبان خود در ارتباط باشید.
حساب خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که متا در نظارت و بررسی هر گونه گزارش تخلف، هوشیار است و به سرعت علیه افرادی که سعی در دور زدن سیستم های آن دارند، عمل می کند.


نشان‌های تایید شده قدیمی: اگر قبلاً در فیس‌بوک یا اینستاگرام تأیید شده باشید، چه؟

خوشبختانه، نشان‌های تأییدشده متای فیسبوک و اینستاگرام خود را حفظ خواهید کرد.

متا نشان تأیید شده را برای حساب‌هایی که قبل از راه‌اندازی Meta Verified اعطا شده بود، ارج می‌نهد. این حساب‌ها قبلاً یک سری معیارها را برای تأیید صحت خود رعایت کرده‌اند و ممکن است نسبت به سایر کاربران در برابر جعل هویت آسیب‌پذیرتر باشند. بنابراین، متا متعهد به حفظ حفاظت از حساب های خود و کسانی است که با آنها در تعامل هستند.


بنابراین، آیا باید تسلیم شوید و برای Meta Verified پرداخت کنید؟

پیشنهاد می کنیم چند ماه امتحان کنید و ببینید دقیقاً چگونه می توانید از آن بهره مند شوید.

اکنون، این در مورد اخبار متا تایید شده است. اگر به نکات بازاریابی متا، به ویژه فیس بوک علاقه مند هستید، ادامه مطلب را بخوانید.


استراتژی برند برای بازاریابی فیس بوک برای بهبود حضور آنلاین

در حالی که ما در حال انجام آن هستیم، در اینجا یک استراتژی برای بازاریابی فیس بوک وجود دارد که به شما کمک بیشتری می کند:

1. از فیس بوک لایو برای ارتباط با مخاطبان خود در زمان واقعی استفاده کنید. Facebook Live یک راه عالی برای تعامل با مخاطبان و ایجاد روابط است. می‌توانید از آن برای میزبانی پرسش و پاسخ، نمایش محصول یا به اشتراک گذاری محتوای پشت صحنه استفاده کنید.

2. محتوای تعاملی ایجاد کنید که تعامل را تشویق کند. آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و سایر محتوای تعاملی راهی عالی برای مشارکت دادن مخاطبان شما هستند. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا در مورد مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، بلکه به شما کمک می کنند تا آنها را با محتوای شما درگیر نگه دارید.

3. به گروه های فیس بوک بپیوندید یا ایجاد کنید تا جامعه ای پیرامون برند خود ایجاد کنید. گروه های فیس بوک راهی عالی برای ارتباط با مخاطبان در سطح عمیق تر هستند. می توانید از آنها برای به اشتراک گذاری محتوای منحصر به فرد، پاسخ به سؤالات و دریافت بازخورد استفاده کنید.

4. تبلیغات فیسبوکی را اجرا کنید که مخاطب ایده آل شما را هدف قرار می دهد. تبلیغات فیس بوک راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و تبلیغ محصولات یا خدمات شما است. هنگام ایجاد تبلیغات، مطمئن شوید که آنها را برای مخاطب ایده آل خود هدف قرار دهید. این به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از هزینه تبلیغات خود ببرید.

5. از فیس بوک مسنجر برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کنید. فیسبوک مسنجر یک راه عالی برای ارائه خدمات مشتری به مشتریان است. می توانید از آن برای پاسخ به سؤالات، حل مشکلات و ارائه پشتیبانی استفاده کنید.

6. با حلقه های فیس بوک سرگرم شوید. ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرم کننده ایجاد کنید که شخصیت، محصولات یا خدمات برند شما را به نمایش بگذارد. قرقره ها یک ویژگی نسبتا جدید است که به شما امکان می دهد ویدیوهای 15 ثانیه ای با موسیقی، افکت ها و فیلترها ایجاد کنید. قرقره‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید، حضور آنلاین و تعامل را بهبود بخشید، و دسترسی ارگانیک شما را افزایش دهید.

7. در خدمات بازاریابی حرفه ای فیس بوک سرمایه گذاری کنید. یک کارشناس خدمات بازاریابی فیس بوک با مشتریان زیادی در صنایع و حوزه های مختلف کار کرده است. آنها می دانند چه چیزی در فیس بوک کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و به شما کمک می کند از دام های غیرضروری و گران قیمت جلوگیری کنید. آنها همچنین می توانند بینش ها و توصیه های ارزشمندی برای اهداف تجاری شما ارائه دهند.


رشد کنید: شریک متا مارکتینگ شما

چه علاقه مند به پرداخت هزینه Meta Verified جدید باشید یا خیر، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم از فیس بوک و اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید.

با ما صحبت کنید – یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید!



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *