
با تغییراتی که در اندازه گیری و تخصیص اتفاق می افتد، بسیاری از تبلیغ کنندگان در حال بررسی اثربخشی قرار دادن تبلیغات خود هستند و نگاه انتقادی به قابلیت اطمینان سیستم هایی که برای اندازه گیری درست تلاش های بازاریابی خود دارند، دارند.
به کارشناسان صنعت بانو بهاردواج، رهبر علم رسانه و داده در متا، برایان کاراس، مدیر عامل Playbook Media و Yehonathan Barnea، معاون موفقیت مشتری در Pecan AI، بپیوندید تا در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی پتانسیل مشتری و عملکرد کمپین را باز می کند، بپیوندید.
ثبت نام امروز برای از «کلیکها تا تبدیل: عملکرد را با هوش مصنوعی بازاریابی افزایش دهید،» ارائه شده توسط اسپند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو