به دنبال یک راهنمای دقیق، به روز و مفید برای عناصر “تصویر بزرگ” بهینه سازی موتور جستجو هستید؟

خبر خوب: ما به تازگی منبع محبوب SEO چیست را به روز کرده و گسترش داده ایم.

راهنمای سرزمین موتورهای جستجو، که در ابتدا در سال 2010 منتشر شد (در اینجا به چه شکل بود، از طریق Wayback Machine)، صدها هزار پیوند به دست آورده و توسط میلیون ها نفر مشاهده شده است.

بهینه سازی موتورهای جستجو برای شرکت ها در هر اندازه و نوع حیاتی است. راهنمای بازنگری شده ما می تواند به شما کمک کند چه تازه سفر شغلی سئو خود را آغاز کرده اید و چه به یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای کمک به توضیح اصول سئو به مشتریان نیاز دارید.

راهنمای اصلاح شده ما توضیح می دهد:

  • تفاوت SEO با PPC و SEM.
  • چرا سئو مهم است: آیا می دانستید که پیش بینی می شود سئو تا سال 2028 به یک صنعت 122.11 میلیارد دلاری تبدیل شود؟
  • انواع اصلی سئو: بهینه سازی فنی، محتوا و خارج از سایت، و همچنین برخی از تخصص ها (به عنوان مثال، سئوی سازمانی، سئوی محلی).
  • نحوه عملکرد سئو: افراد، فرآیندها، فناوری و فعالیت هایی که در ترکیب به موفقیت سئو کمک می کنند.
  • چگونه بیشتر بیاموزیم: منابع اضافی و چند نکته برای تنظیم موفقیت در سئو.

امیدواریم راهنمای سئوی تازه شده ما را به عنوان منبعی مفید بیابید که دانش مورد نیاز برای شروع موفقیت آمیز بهینه سازی وب سایت خود را در سال 2023 ارائه می دهد.

راهنمای ما را بخوانید: SEO چیست – بهینه سازی موتور جستجو؟


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *