تجارت تبلیغاتی مایکروسافت در سه ماهه اول سال 2023 رشد ضعیفی داشته است.

درآمد تبلیغات و جستجو در این دوره 3.4 درصد افزایش یافته و به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است، از جمله هزینه های جذب ترافیک که مایکروسافت به ناشران می پردازد. این شرکت این افزایش را به افزایش حجم جستجو و خرید Xandr، یک پلت فرم خرید تبلیغاتی که از AT&T خریداری کرد، نسبت داد.

درآمد لینکدین 7.6 درصد افزایش یافت. مایکروسافت این افزایش را به محصولات Talent Solutions خود نسبت داد. این شرکت همچنین اعلام کرد تعداد جلسات ثبت شده در لینکدین 15 درصد افزایش یافته است.

تصویر 32

چرا ما اهمیت می دهیم. دلیلی وجود نداشت که مایکروسافت به قول خود مبنی بر کاهش هزینه های تبلیغاتی در زمان انتشار درآمد در سه ماهه گذشته، نپذیرفت. این شرکت رشد تک رقمی کم را پیش‌بینی کرد و تحویل داد.

سرعت رشد تائیدی است – گویی نیاز بیشتری است – که تقاضا برای تبلیغات در حال کاهش است. و کسانی که انتظار افزایش درآمد قابل توجهی از عرضه بینگ جدید را داشتند، از نکات اسکی خود صرف نظر کردند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

کریس الول

کریس یکی از شرکای موسس و مدیر عامل شرکت Third Door Media، ناشر MarTech و Search Engine Land، و تولید کننده کنفرانس MarTech و نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX است. TDM با ارائه محتوای قابل اعتماد و برنامه های بازاریابی هدفمند که مشتریان بالقوه را ارائه می دهد، جذب مشتری را برای مشتریان خود تسریع می بخشد. می توانید در کریس به کریس برسید[at]thirddoormedia.com.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *