تجارت تبلیغاتی مایکروسافت در سه ماهه اول سال 2023 رشد ضعیفی داشته است.
درآمد تبلیغات و جستجو در این دوره 3.4 درصد افزایش یافته و به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است، از جمله هزینه های جذب ترافیک که مایکروسافت به ناشران می پردازد. این شرکت این افزایش را به افزایش حجم جستجو و خرید Xandr، یک پلت فرم خرید تبلیغاتی که از AT&T خریداری کرد، نسبت داد.
درآمد لینکدین 7.6 درصد افزایش یافت. مایکروسافت این افزایش را به محصولات Talent Solutions خود نسبت داد. این شرکت همچنین اعلام کرد تعداد جلسات ثبت شده در لینکدین 15 درصد افزایش یافته است.
چرا ما اهمیت می دهیم. دلیلی وجود نداشت که مایکروسافت به قول خود مبنی بر کاهش هزینه های تبلیغاتی در زمان انتشار درآمد در سه ماهه گذشته، نپذیرفت. این شرکت رشد تک رقمی کم را پیشبینی کرد و تحویل داد.
سرعت رشد تائیدی است – گویی نیاز بیشتری است – که تقاضا برای تبلیغات در حال کاهش است. و کسانی که انتظار افزایش درآمد قابل توجهی از عرضه بینگ جدید را داشتند، از نکات اسکی خود صرف نظر کردند.
جدید در زمین موتورهای جستجو