توییتر ویژگی‌های پرداخت را بررسی می‌کند و قدمی فراتر از تولید محتوا می‌گذارد



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

پس از سال 2022 بسیار مشکل و بحث برانگیز برای توییتر، ما در حال حاضر اولین نشانه ها را داریم که نشان می دهد سال 2023 ممکن است در سرزمین آبی پرنده تفاوت چندانی نداشته باشد.

مطابق با فایننشال تایمزایلان ماسک، جدیدترین مدیرعامل توییتر، در حال برنامه ریزی برای تبدیل توییتر به یک پلتفرم پرداخت است که کاملا فراتر از هر چیزی است که ما می توانستیم برای آینده توییتر تصور کنیم.

من می دانم که تصور کردن توییتر به عنوان یک پلت فرم پرداخت دشوار است. عمدتاً، با هر به‌روزرسانی اخیر توییتر، به همان اندازه که دیوانه بودند، همیشه با تولید محتوا سازگار بودند – تمرکز اصلی توییتر تا کنون. دکمه ویرایش بحث‌برانگیز و چندین تغییر دیگر که اخیراً پیگیری کرده‌ایم، همه آنها در سطحی مرتبط با محتوا بودند.

خب به نظر می رسد دیگر اینطور نیست. در ژانویه 2023توییتر شروع به کار بر روی قابلیتی به نام Coins کرد که به کاربران اجازه می داد از سازندگان در این پلتفرم پشتیبانی کنند. خوب، کمی تلاش کنید، این ویژگی هنوز در جهان ایجاد محتوا است، درست است!؟ به عنوان مثال، TikTok راه اندازی کرده است صندوق ایجادکننده، با یک پیشنهاد بسیار مشابه.

اما همچنان طبق گزارش فایننشال تایمز، ماسک کمی جلوتر رفته و می‌خواهد کاربران بتوانند چیزهایی را در این پلتفرم خریداری کنند، همراه با امکان ارسال پول به یکدیگر – و نه فقط برای سازندگان. و به نظر من اینجاست که ما به طور کامل از دنیای تولید محتوا خارج می شویم و فصل جدیدی در تاریخ این پلتفرم را آغاز می کنیم.

خوب، اما این برای بازاریابان و برندها چه معنایی دارد؟

این ویژگی جدید (و فصل جدید توییتر) ممکن است مدتی طول بکشد این شرکت باید برخی اقدامات بوروکراتیک را انجام دهد با وزارت خزانه داری ایالات متحده و قبل از شروع به کار به عنوان یک پردازشگر پرداخت به مجوزهای نظارتی نیاز دارد. اما، با این حال، این تغییر چه معنایی برای بازاریابان و برندها – و حتی برای سازندگان و کاربران دارد؟

تصور اینکه توییتر در آینده نزدیک چگونه خواهد بود و حتی هدف این پلتفرم چه خواهد بود، سخت است. آیا هنوز در مورد یک پلتفرم تولید محتوا صحبت می کنیم یا تمرکز فقط روی پرداخت خواهد بود؟ و در صورتی که همه چیز در یک مکان اتفاق می افتد، هم محتوا و هم پرداخت، این پویا چگونه کار خواهد کرد؟

متاسفانه هنوز پاسخی برای این سوالات نداریم. کاوش در گذشته ایلان ماسک، تاریخچه او X.com و Paypal در سال 2000، و او عشق خود گفته به ارزهای دیجیتال ممکن است سرنخی از آنچه که او قصد دارد با توییتر انجام دهد به ما بدهد، اما، اگرچه، همه چیز هنوز در میدان فرض است.

اما به اندازه کافی عجیب، می توان گفت که این حرکت توییتر برای شروع بررسی ویژگی های پرداخت قابل پیش بینی بود. اول اینکه، بر کسی پوشیده نیست که ایلان ماسک به دنبال فرصت هایی برای سودآوری دوباره توییتر است این پلتفرم سال گذشته بسیاری از تبلیغ کنندگان برتر خود را از دست داد.

دوم، این حرکت «پرداخت درون برنامه‌ای» با دیگر بازیگران اصلی دنیای دیجیتال نیز در حال انجام است: آمازون در حال آزمایش فید خرید با هدف تضمین تجربه کامل خریدار درون برنامه‌ای است و TikTok نیز در حال بررسی مسیرهای مشابه است.

در حال حاضر، توییتر هنوز برای سازندگان و برندها است تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشند، بنابراین استراتژی شما نیازی به تغییر شدید ندارد – و در حال حاضر چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد.

اما وقتی زمان کشف این ویژگی جدید فرا رسید، فراموش نکنید که مشتری خود را در مرکز تصمیمات خود قرار دهید. همانطور که در این مقاله دیدیم، گزینه‌های پرداخت درون برنامه‌ای در راه است، بنابراین وظیفه ما به‌عنوان متخصصان بازاریابی این است که از تجربه خریدار در هر جایی که تصمیم به کاوش داریم اطمینان حاصل کنیم.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *