ممکن است تبلیغ‌کنندگانی که تبلیغات PPC را در Google اجرا می‌کنند، امروز صبح با ایمیلی از خواب بیدار شده باشند که در آن خط‌مشی جدید خود را در مورد کلمات کلیدی اضافی بیان می‌کند.

چه چیزی تغییر کرده است. توصیه‌های «حذف کلیدواژه‌های اضافی» کلمات کلیدی اضافی را در همان گروه‌های تبلیغاتی پیشنهاد می‌کند. ممکن است اعلان را در سمت راست بالای داشبورد تبلیغات خود مشاهده کنید. اما از 19 ژانویه، این توصیه می‌تواند شامل کلمات کلیدی در انواع مختلف مطابقت باشد.

اکنون، گوگل شروع به حذف عبارات اضافی و کلمات کلیدی مطابقت دقیق به نفع گسترده خواهد کرد.

رابرت بردی اولین بار متوجه این موضوع شد و آن را در توییتر منتشر کرد.

چرا گوگل در حال تغییر است گوگل در ایمیل خود گفت:

کلمات کلیدی اضافی معادل کلمات کلیدی با عملکرد بالاتر یا کلمات کلیدی در انواع تطابق گسترده تر هستند. حذف این کلمات کلیدی اضافی و ادغام کلمات کلیدی خود در انواع مطابقت به شما کمک می کند تا حساب خود را راحت تر مدیریت کنید. این تاثیر منفی بر عملکرد شما ندارد و همچنان به تبلیغات شما اجازه می دهد در همان جستجوها ظاهر شوند.

توقف درخواست خودکار می‌توانید (و باید، IMO) توصیه‌های اعمال خودکار را هم در ویرایشگر و هم در قسمت جلویی Ads با کلیک کردن روی «غیرفعال کردن» در بخش توصیه‌های خود خاموش کنید.

عمیق تر حفاری کنید. می‌توانید دستورالعمل‌های توصیه‌های Google را مرور کنید اینجا. اگر ایمیلی از Google دریافت نکرده‌اید، آن را در زیر جای‌گذاری می‌کنم.

چرا ما اهمیت می دهیم. این یکی دیگر از تلاش‌های گوگل برای تغییر حساب‌ها به کلمات کلیدی با تطابق گسترده است. تبلیغ‌کنندگان و برندها تنها در صورتی باید تغییر را انجام دهند که آزمایش کرده باشند و تشخیص داده باشند که آیا کلمات کلیدی با تطابق گسترده برای حساب‌هایشان بهترین کارایی را دارند یا خیر. اگر در مورد تطابق گسترده مطمئن نیستید، درخواست خودکار و تست را خاموش کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *