قفل امنیتی حریم خصوصی Ss 1920 800x450

این یک معضل مداوم است. مشتریان خواستار حفظ حریم خصوصی و کنترل بر داده های خود هستند، اما کسب و کارها برای شخصی سازی تلاش می کنند تا تعامل مشتری را بهبود بخشند و فروش را افزایش دهند. افزایش داده های شخص اول می تواند به تعادل هر دوی این اهداف کمک کند.

به این وبینار زنده بپیوندید و از کارشناس مدیریت رضایت و ترجیحات OneTrust بشنوید، که بهترین شیوه‌ها و بینش‌های عملی را در مورد استفاده از داده‌های شخص اول به اشتراک می‌گذارد تا تعامل و فروش مشتری را افزایش دهد و در عین حال از حفظ حریم خصوصی و انطباق با مشتری اطمینان حاصل کند.

ثبت نام امروز برای “تعادل حفظ حریم خصوصی و شخصی سازی با این استراتژی های داده شخص اول” ارائه شده توسط OneTrust.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *