مایکروسافت به تازگی شش آپدیت جدید را برای ماه مارس اعلام کرده است. بیایید شیرجه بزنیم

چه خبر.

  • جادوگر تنظیم تبدیل سفارشی بدون کد
  • برچسب های UET با گزینه حذف
  • ترکیبات سفارشی
  • تبلیغات چند رسانه ای با لوگو
  • بازارهای خرید جدید در آمریکای شمالی
  • افزونه های تبلیغات جستجوی محلی

جادوگر تنظیم تبدیل سفارشی بدون کد. مایکروسافت فرآیند تنظیم ردیابی تبدیل سفارشی را ساده کرده است. با فعال کردن بینش‌های Microsoft Clarity از طریق راه‌اندازی برچسب ردیابی رویداد جهانی (UET)، اکنون می‌توانید ردیابی تبدیل مبتنی بر رویداد را بدون هیچ کدنویسی تنظیم کنید.

پیش از این، تنظیم یک برچسب دستی نیاز به به روز رسانی کد وب سایت داشت. با این حال، راه اندازی فرآیند جدید بدون کد فقط چند کلیک طول می کشد. افراد علاقه مند می توانند نسخه نمایشی این فرآیند را در وبلاگ مایکروسافت مشاهده کنند.

برچسب های UET با گزینه حذف. یک گزینه جدید در تنظیمات UET در این ماه برای حذف برچسب های استفاده نشده در صورت لزوم در حال ارائه است. کاربران اکنون می توانند کادر کنار برچسب UET نامطلوب را انتخاب کرده و به دلایل مختلف مانند یک وب سایت جدید، پاک کردن داده های تبدیل یا تگ های تکراری، آن را حذف کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که برچسب‌ها تنها در صورتی حذف می‌شوند که با هدف تبدیل، مخاطب یا اشتراک‌گذاری با حساب دیگری مرتبط نباشند.

ترکیبات سفارشی به‌روزرسانی‌های ترکیب‌های سفارشی که ماه گذشته ذکر شد، اکنون به طور کامل منتشر شده‌اند. کاربران اکنون می توانند لیست های ترکیبی از انواع مختلف مخاطب از جمله تطابق مشتری، مخاطبان سفارشی، بازاریابی مجدد و بازاریابی مجدد پویا ایجاد کنند. پیش از این، تنها امکان ترکیب Customer Match با دیگر لیست های Customer Match یا مخاطبان سفارشی با سایر مخاطبان سفارشی وجود داشت. کاربران می توانند با تیم حساب مایکروسافت خود برای شروع استفاده از این ویژگی همکاری کنند.

تبلیغات چند رسانه ای با لوگو. کاربران اکنون می توانند لوگوی برند شرکت خود را به سرعت و به راحتی از طریق تبلیغات آنلاین مایکروسافت به تبلیغات چندرسانه ای خود اضافه کنند.

تصویر 1

بازارهای خرید جدید در آمریکای شمالی. بعداً در ماه مارس، تبلیغ‌کنندگان خرید می‌توانند فیدها را در بازارهای جدید در آمریکای شمالی بارگذاری کنند: فرانسوی در کانادا و اسپانیایی در ایالات متحده. این ویژگی مشتریان بالقوه را قادر می سازد تا تبلیغات را به زبان پرس و جو ترجیحی خود در کشور خود مشاهده کنند. کاربران می توانند فیدهای جدید خود را با استفاده از فرآیند آپلود فید فایل موجود پس از در دسترس بودن ویژگی آپلود کنند. تبلیغات آپلود شده به زبان درخواست کاربر در کشورهای مرتبط نمایش داده می شود.

تصویر 1 1 800x388

افزونه های تبلیغات جستجوی محلی تبلیغات جستجوی محلی برای بهبود برنامه‌های افزودنی موقعیت مکانی معرفی شده‌اند و بر روی موجودیت نتایج محلی در صفحه نتایج موتور جستجوی Bing و همچنین نقشه‌های Bing در رایانه شخصی اجرا می‌شوند. این ویژگی به کسب‌وکارها جایگاه برجسته‌تری می‌دهد و دید بیشتری را برای مکان و جزئیات خود ایجاد می‌کند و به آنها برتری نسبت به رقبای خود می‌دهد. تبلیغات جستجوی محلی در حال حاضر در آمریکای شمالی بر روی رایانه شخصی موجود است.

تصویر 1 287x600

عمیق تر حفاری کنید. می توانید اعلامیه رسمی را در مایکروسافت مرور کنید وبلاگ.

چرا ما اهمیت می دهیم. امکان راه‌اندازی ردیابی تبدیل سفارشی بدون هیچ کدنویسی یا حذف برچسب‌های استفاده نشده می‌تواند در زمان و تلاش صرفه‌جویی کند و فرآیند را کارآمدتر کند. علاوه بر این. توانایی ایجاد لیست های ترکیبی از انواع مختلف مخاطبان می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا کمپین های خود را بهتر هدف قرار دهند و در نتیجه تبلیغات موثرتری داشته باشند.

در نهایت، ویژگی تبلیغات جستجوی محلی می‌تواند به کسب‌وکارها جایگاه برجسته‌تری بدهد و دید را افزایش دهد و به آنها برتری نسبت به رقبای خود بدهد. این به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید در نهایت می‌توانند به تبلیغ‌کنندگان کمک کنند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دست یابند و بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهند.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *