در جستجو، یکی از موثرترین و سودآورترین استراتژی‌های شما این است که با ارزش‌ترین دارایی‌تان – برندتان – استفاده کنید. افرادی که محصولات را بر اساس نام تجاری جستجو می کنند، در سفر خریدارشان بیشتر از کسانی هستند که این کار را نمی کنند – واقعیتی که اغلب نادیده گرفته می شود. استفاده حداکثری از نام تجاری خود در جستجوی پولی می تواند به چرخه فروش بسیار کوتاه تری منجر شود.

به این وبینار جذاب بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه از برند خود در یک چشم انداز جستجوی رقابتی محافظت کنید.

ثبت نام امروز برای “تاکتیک‌های جستجوی پولی که به شما تسلط برند در سال ۲۰۲۳ می‌دهد،” ارائه شده توسط Adhena.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *