اندازه گیری موفقیت کمپین اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.
محاسبه افزایش افزایشی و ارزش حاصله که کمپینها ارائه میکنند، راهی عالی برای ارزیابی تأثیر تاکتیکهای بازاریابی شما و بهبود عملکرد کانالها و بازگشت سرمایه است.
بنابراین، به صورت تدریجی چیست و چگونه اثربخشی کمپین را با استفاده از تست افزایشی اندازه گیری می کنید و آنها را برای موفقیت بهینه می کنید؟
ثبت نام امروز برای «ابهامزدایی از «افزایش» برای موفقیت بازاریابی،» ارائه شده توسط iQuanti.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو