مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
هفته گذشته گوگل آپدیت نظرات آوریل 2023 را منتشر کرد که تمرکز بسیار زیادی بر تجربه دارد. مستندات جدید از مرکز جستجوی گوگل چندین دستورالعمل در مورد نوع محتوایی که الگوریتم سیستم رتبه بندی به دنبال آن است ارائه می دهد و در 12 آوریل در حساب رسمی جستجوی گوگل توییتر پست شده است.
به روز رسانی ارزیابی ها
Google سیستم بررسی محصول را به سیستم فقط بازبینی تغییر داده است و نشان می دهد که اسناد جدید برای همه انواع ارزیابی اعمال می شود و اکنون همچنین شامل تجزیه و تحلیل موارد زیر است:
- خدمات و مشاغل؛
- مقاصد؛
- رسانه (به عنوان مثال بازی، فیلم).
گوگل حتی مقاله خود را در این مورد بازنویسی کرده است نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا، که راهنمایی در مورد “بررسی محصول” ارائه می دهد و اکنون برای همه انواع بررسی اعمال می شود.
این مستندات همیشه با تمرکز بر تجربه، ناشران را تشویق میکند تا شواهدی از تجربه را از طریق منابعی فراتر از بررسیهای صرفاً به صورت کتبی نشان دهند که نشان میدهد محصول واقعاً رسیدگی، آزمایش و استفاده شده است.
این منابع دیگر می توانند به شکل زیر باشند:
- تصاویر؛
- صدا و فیلم؛
- پیوندهایی به شواهد تجربی؛
- پیوندهایی به منابع مفید دیگر (مال شما یا سایر سایتها) که به خواننده کمک میکند تصمیم بگیرد.
- اندازه گیری عملکرد محصول/خدمت؛
- مقایسه با رقبا؛
این بهروزرسانی جدید، سطح تجزیه و تحلیل را بالا میبرد و به کاربران کمک میکند تا خریدهای مطمئنتری انجام دهند که واقعاً نیازهای آنها را برآورده میکند، همچنین باعث میشود مصرفکنندگان نظرات صریحتری درباره محصولات و خدمات داشته باشند و نگران کیفیت اطلاعات خود باشند.
«سیستم بررسی برای اطمینان از اینکه مردم به جای محتوای سطحی که به سادگی به مجموعه ای از محصولات، خدمات یا چیزهای دیگر اضافه می شود، نظراتی را مشاهده می کنند که تحقیقات عمیق را به اشتراک می گذارند، می بینند. -سیستم رتبه بندی جستجوی گوگل
من معتقدم که تا به حال متوجه شده اید که این به روز رسانی چقدر می تواند برای مصرف کنندگان مفید باشد، اینطور نیست؟ اما این موضوع چگونه بر متخصصان سئو تاثیر می گذارد؟
مطابق با گلن گیب، مشاور SEO در G-Squared Interactive، بهروزرسانی بررسیهای محصول که به بهروزرسانی بررسیها تبدیل میشود، میتواند نشاندهنده این باشد که یک گام نزدیکتر به گنجاندن در الگوریتم رتبهبندی اصلی Google است.
بنابراین، برای بازاریابان مهم است که مراقب این بهروزرسانی باشند تا بفهمند چقدر میتواند بر نتایج سایتهای مدیریتشده تأثیر بگذارد. اگر سایت شما هر نوع محتوای نقدی را منتشر می کند، یک راه خوب برای درک بهتر اینکه این به روز رسانی چگونه بر سایت شما تأثیر می گذارد، بررسی اینکه آیا ترافیک ارگانیک شما پس از به روز رسانی بهبود می یابد، کاهش می یابد یا یکسان می ماند.
این امر به ویژه برای سایت هایی با زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی صادق است. بنابراین، اگر نقدهایی به هر یک از این زبانها دارید، ممکن است تحت تأثیر بهروزرسانی بررسی (بدون در نظر گرفتن کشور) باشد.
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایشهای مهم در چشمانداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!